• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Δυο νέες επιλογές ελαστικών Pirelli
Για τον αγώνα του WorldSBK στο Misano
Νέα 07/06/2022 - 12:41

Επιλογή ανάμεσα σε 3 πίσω ελαστικά SCX της Pirelli για τον αγώνα του WorldSBK Pirelli στην Emilia-Romagna

Με την Pirelli να είναι χορηγός τίτλου στον τέταρτο γύρο του WorldSBK -που πραγματοποιείται το Σαββατοκύριακο στο Misano World Circuit Marco Simoncelli η Pirelli θα έχει διαθέσιμες δύο νέες επιλογές με supersoft γόμα. Στην κατηγορία SBK, δύο νέες supersoft γόμες πίσω ελαστικού SCX θα συμπληρώσουν τις στάνταρ SCX, SC0 και SCQ, που πρωταγωνίστησαν στους τρεις πρώτους γύρους. Το στάνταρ μαλακό SC1 και η εξέλιξή του SC1 A0674 θα είναι διαθέσιμα για τοποθέτηση στον μπροστινό τροχό.

Τα δύο νέα πίσω: SCXA (προδιαγραφή B0452) και SCXB (προδιαγραφή B0453) διαφέρουν από το τυπικό SCX ως προς την σύνθεση και τον σκελετό. Στην πραγματικότητα, και τα δύο έχουν την ίδια γόμα αλλά έχουν διαφορετικές δομές μεταξύ τους

GIORGIO BARBIER, Διευθυντής Αγωνιστικού Μοτοσυκλέτων
«Φέτος, μέχρι τώρα δεν έχουμε παρουσιάσει νέα ελαστικά για τον πίσω τροχό, άλλα θα το κάνουμε στο Misano. Στόχος είναι η περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης του SCX και αυτός είναι ο λόγος που έχουμε αναπτύξει δύο ελαστικά με διαφορετικά χαρακτηριστικά σε σύγκριση με την στάνταρ επιλογή. Και τα δύο χρησιμοποιούν την ίδια γόμα, η οποία είναι διαφορετική από την στάνταρ και προσφέρουν δύο διαφορετικές επιλογές όσον αφορά τη δομή. Θα είναι λοιπόν ενδιαφέρον να κατανοήσουμε πώς συμπεριφέρονται σε μια τυπικά απαιτητική πίστα, η οποία μπορεί να είναι ακόμη πιο απαιτητική στην περίπτωση ιδιαίτερα υψηλών θερμοκρασιών. Με λίγα λόγια, ένας εξαιρετικός πάγκος δοκιμών».

 

Misano World Circuit Marco Simoncelli

Σχεδιασμένη το 1969, η πίστα του Misano ασφαλτοστρώθηκε πλήρως το 2015 χρησιμοποιώντας μια ειδική σύνθεση ασφάλτου για προστασία από το αλάτι και την υγρασία που υπάρχει λόγο της εγγύτητας της πίστας στη θάλασσα. Η άγρια άσφαλτος, σε συνδυασμό με την πιθανότητα πολύ υψηλών θερμοκρασιών που χαρακτηρίζουν τον Ιούνιο και οι δεξιόστροφη φορά που προκαλούν υψηλή μηχανική και θερμική καταπόνηση είναι οι σημαντικότερες προκλήσεις για τα ελαστικά.

 

Επόμενο άρθρο »

Bagnaia: Θέλω περισσότερη ευελιξία στην μοτοσυκλέτα

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Έλληνας “Μάρκεθ” έρχεται με φόρα!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα