• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Miller: Παραλίγο να πέσω εκτίοντας την ποινή μεγάλου γύρου
Στο τεστ της Βαρκελώνης κάναμε ένα μεγάλο βήμα
Νέα 21/06/2022 - 12:09

Ο Jack Miller τιμωρήθηκε με ποινή μεγάλου γύρου επειδή έπεσε υπό το καθεστώς κίτρινων σημαιών στις ΕΔ4 και δεν κατάφερε να πείσει τους αγωνοδίκες ότι δεν πίεζε όταν συνέβη το περιστατικό.

Ο Miller εξέτισε την ποινή του στην αρχή του πέμπτου γύρου και μπόρεσε να επανέλθει στην τρίτη θέση για το πρώτο του βάθρο μετά το γαλλικό GP.
Όμως, μια προηγούμενη πτώση του Joan Mir είχε αφήσει την λωρίδα του μεγάλου γύρου στην εξωτερική πλευρά της στροφής 1 του Sachsenring καλυμμένη με χαλίκι και ο Miller παραλίγο να πέσει εκτίοντας την ποινή του.

"Ήταν ένας μεγάλος, παλιός αγώνας. Οι 30 γύροι εδώ είναι πάντα αρκετά εξαντλητικοί και μετά έχεις θερμοκρασία πίστας 55 βαθμούς και η ζέστη που έβγαινε από αυτές τις μοτοσυκλέτες όταν είσαι στην πίστα ήταν τόσο μεγάλη", είπε. 

"Αλλά με την ποινή για τον μεγάλο γύρο, ήξερα ότι έπρεπε να ξεκινήσω καλά και δεν το έκανα. Αλλά μπόρεσα να περάσω τον Di Giannantonio όταν χρειαζόμουν, μπορούσα να κάνω ενάμιση γύρο μόνος για να ανοίξω την διαφορά όσο περισσότερο μπορούσα πριν χρειαστεί να κάνω τον μεγάλο γύρο".

"Το άφησα για την τελευταία στιγμή. Έκανα τον μεγάλο γύρο, ήταν μάλλον μια από τις πιο τρελές στιγμές του αγώνα. Υπήρχαν αρκετές πέτρες στην πίστα μέσα στην λωρίδα του μεγάλου γύρου και παραλίγο να χάσω το μπροστινό. Αλλά δεν έχασα πολύ χρόνο".

 

Το βάθρο του Miller τερμάτισε μια άγονη πορεία των δύο προηγούμενων αγώνων (Mugello/Barcelona) στους οποίους πήρε μόλις 3 βαθμούς, έχοντας δυσκολευτεί σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.

Ο Αυστραλός αναβάτης λέει ότι η μετάβαση σε ένα στήσιμο μοτοσυκλέτας σύμφωνα με τους άλλους αναβάτες της Ducati στη δοκιμή μετά τον αγώνα της Βαρκελώνης ήταν ο λόγος για την επανεμφάνιση της φόρμας του στη Γερμανία.

"Δεν έχετε δει ακόμα τίποτα!", αστειεύτηκε όταν ρωτήθηκε για την πρόσφατη έλλειψη φόρμας του. "Στο τεστ στη Βαρκελώνη, κάναμε πραγματικά ένα μεγάλο βήμα. Όταν οι πίστες είχαν καλή πρόσφυση, όπως στο Le Mans για παράδειγμα, καταφέραμε να είμαστε πολύ γρήγοροι και ανταγωνιστικοί και στο βάθρο. Αλλά σε μέρη όπως η Βαρκελώνη, το Mugello, όπου παλεύαμε για πρόσφυση, δεν μπορούσα να οδηγήσω την μοτοσυκλέτα όπως ήθελα".

"Γυρίσαμε πραγματικά τα πράγματα ανάποδα, πήγαμε προς την κατεύθυνση όλων των άλλων Ducati. Χρησιμοποιούσα πραγματικά μια διαφορετική θέση οδήγησης και από τότε που άλλαξα τη μοτοσυκλέτα στη δοκιμή και εδώ (στο Sachsenring), ήμουν πολύ άνετος, μπορούσα να φρενάρω όπως ο κανονικός μου εαυτός και είναι πολύ ωραίο να έχω αυτή την εμπιστοσύνη στη μοτοσυκλέτα".

Επόμενο άρθρο »

Για πρώτη φορά εκτός βαθμών η Honda από το 1982

« Προηγούμενο άρθρο

Zarco: Είμαι ο πιο σταθερός αναβάτης της Ducati αυτή τη στιγμή

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ