• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Για πρώτη φορά εκτός βαθμών η Honda από το 1982
Τι λένε οι αναβάτες της
Νέα 21/06/2022 - 12:40

Συνεχίζουν οι δύσκολες μέρες στην Honda, με το Liqui Moly Motorrad Grand Prix Deutschland να την βλέπει να καταγράφει ένα πολύ ανεπιθύμητο πρώτο αποτέλεσμα στην εποχή των MotoGP. Με τρεις από τους αναβάτες της να αποσύρονται και τον τέταρτο να τερματίζει στην 16η θέση, σημαίνει ότι το ιαπωνικό εργοστάσιο απέτυχε να πάρει έστω έναν βαθμό αυτό το Σαββατοκύριακο και είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό την εποχή των τετράχρονων ΜotoGP.


Στην πραγματικότητα, πρέπει να επιστρέψουμε στο Γαλλικό Grand Prix του 1982 για να βρούμε την τελευταία φορά που καμία Honda δεν βρέθηκε στις βαθμολογούμενες θέσεις στην μεγάλη κατηγορία και αυτό είναι ένα πραγματικά θλιβερό αποδεικτικό στοιχείο για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται αυτή τη στιγμή η Honda. Υπήρχε πολλή αισιοδοξία στην αρχή της σεζόν μετά το βάθρο της Repsol Honda με τον Pol Espargaro στο Qatar, αλλά αυτό γρήγορα ξεθώριασε καθώς οι αγώνες περνούσαν.

Ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Marc Marquez, έδωσε μια γενναία μάχη ενάντια στον τραυματισμό του το πρώτο μέρος της χρονιάς, σημειώνοντας κάποιους τερματισμούς μέσα στην πρώτη εξάδα, αλλά τελικά επέλεξε να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση σε μια προσπάθεια να ανακτήσει πλήρως τη φυσική του κατάσταση και είναι απίθανο να τον ξαναδούμε να αγωνίζεται το 2022. Από την τρέχουσα επιλογή αναβατών τους, τα αποτελέσματα απλώς δεν έχουν έρθει.

Η τρίτη θέση του Espargaro στο Lusail παραμένει η μοναδική φορά που μια RC213V τερμάτισε στο βάθρο το 2022, ενώ οι τερματισμοί στην πρώτη δεκάδα ήταν ελάχιστοι για τον Pol και τους δορυφορικούς Takaaki Nakagami και Alex Marquez. Ο Nakagami έχει τρεις τέτοιους τερματισμούς (έρχονται διαδοχικά σε Jerez, Le Mans και Mugello), ενώ ο Marquez έχει δύο (σε Portimao και Barcelona). Από εκείνο το βάθρο της εναρκτήριας βραδιάς, η ένατη θέση της Πορτογαλίας είναι το καλύτερο αποτέλεσμα του Espargaro.

Η κακή τύχη σίγουρα έπαιξε μεγάλο ρόλο στην αποτυχία τους στο Sachsenring, με τους Espargaro και Marquez να αναγκάζονται να αποσυρθούν για διαφορετικούς λόγους, ενώ ο Nakagami είχε πτώση, έχοντας δείξει καλό ρυθμό κατά τις δοκιμές. 


Τι είχαν να πουν λοιπόν οι αναβάτες μετά την απογοήτευσή τους στο γερμανικό GP;

Ο Espargaro έχει ορκιστεί «να δουλεύω 24 ώρες την ημέρα για να βελτιώσω την κατάστασή μου». Ο Ισπανός αποσύρθηκε από τον αγώνα λόγω τραυματισμού στα πλευρά και παρά το γεγονός ότι έλαβε μια ένεση πριν από τον αγώνα για να τον βοηθήσει στον πόνο, αισθάνεται ότι η ζέστη δεν βοήθησε τα πράγματα και δεν μπόρεσε να συνεχίσει.

Για τον Marquez, ένα τεχνικό πρόβλημα με τη πίσω συσκευή ρύθμισης ύψους τον ανάγκασε να αποσυρθεί: "Απλώς έμεινε κάτω και ήταν αδύνατο να πάρει την κανονική θέση της μοτοσυκλέτας. Από την πρώτη στροφή του πρώτου γύρου ήταν έτσι, οπότε ήταν αδύνατο να παλέψω. Προσπαθούσα να το φτιάξω χειροκίνητα αλλά ήταν αδύνατο και έπρεπε να αποσυρθώ. Είναι κρίμα γιατί είχαμε καλό ρυθμό όλο το Σαββατοκύριακο, αλλά τα τεχνικά θέματα είναι κάτι που μπορεί να συμβεί στους αγώνες και δυστυχώς συνέβη αυτή τη φορά σε εμάς και πρέπει να το διορθώσουμε για το μέλλον".


"Είχα μηδενικό κράτημα στην αριστερή πλευρά", ανέφερε ο Takaaki Nakagami. "Εννοώ ότι το κράτημα πίσω ήταν απαίσιο και μετά δεν μπορούσα να σταματήσω και να στρίψω και η αίσθηση της μοτοσυκλέτας ήταν απαίσια. Τότε, στον 7ο γύρο έχασα το μπροστινό στην 8η στροφή και αυτή η πτώση ήταν τόσο περίεργη γιατί δεν έκανα κάποιο λάθος και η οδήγηση ήταν καλή. Από τον πρώτο γύρο ένιωθα ότι δεν μπορούσα να πάω γρήγορα. Έτσι απλά, ξέρετε, τουλάχιστον χρειαζόταν να μείνω στη μοτοσυκλέτα και ΟΚ, δεν με νοιάζει ο χρόνος του γύρου, αλλά να σκεφτώ το τέλος του αγώνα".

"Αλλά στη στροφή 8, μόλις έφτασα στην κορυφή και άγγιξα το γκάζι έχασα το μπροστινό. Είναι κάτι τόσο περίεργο, αυτή η πτώση. Και επίσης από τα δεδομένα είναι τόσο δύσκολο να καταλάβουμε τι συμβαίνει".


Όσο για τον τοπικό ήρωα και αντικαταστάτη του Marc Marquez, Stefan Bradl, ήταν ένα «απαίσιο» Σαββατοκύριακο για τη Honda πριν προσθέσει «το μόνο ωραίο πράγμα ήταν να ακούς τον εθνικό ύμνο στην σχάρα εκκίνησης».

"Υπόφερα από τη ζέστη. Ήταν απίστευτο. Καιγόταν το χέρι μου, τα δάχτυλά μου στη μανέτα του φρένου, δεν μπορούσα να ελέγξω τη μοτοσυκλέτα. Μετά από μερικούς γύρους, όταν είχα ήδη χάσει την επαφή με αυτούς που ήταν μπροστά μου , υπέφερα από την πολλή ζέστη στη δεξιά μπότα και καιγόταν το κάτω μέρος του ποδιού μου".


"Έχουμε τον επόμενο αγώνα στο Assen την επόμενη εβδομάδα, οπότε θα προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε. Σκεφτόμαστε θετικά και θα φτάσουμε εκεί".

Επόμενο άρθρο »

Michelin - Sachsenring: Γρήγορος ρυθμός παρά τη ζέστη

« Προηγούμενο άρθρο

Miller: Παραλίγο να πέσω εκτίοντας την ποινή μεγάλου γύρου

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ