• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Michelin - Sachsenring: Γρήγορος ρυθμός παρά τη ζέστη
Νέα 21/06/2022 - 14:36

Ζεστός ρυθμός και θερμοκρασίες στο Sachsenring

Ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) κερδίζει το Γερμανικό Grand Prix

Ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) σημειώνει νέο ρεκόρ πίστας όλων των εποχών με χρόνο 1'19.765

Ο Fabio Quartararo ήταν εκπληκτικός από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο γύρο, άντεξε τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες ενός πανευρωπαϊκού καύσωνα και κέρδισε τον αγώνα Liqui Moly Motorrad Grand Prix Deutschland στο Sachsenring, στη Γερμανία. Εκπληκτικός ήταν κι ο Γάλλος Johann Zarco (Prima Pramac Racing), ο οποίος πέρασε δεύτερος τη γραμμή του τερματισμού με τον Jack Miller (Ducati Lenovo Team) να κατακτά την τρίτη θέση στο βάθρο.

Με τις θερμοκρασίες στην άσφαλτο να αυξάνονται σταδιακά κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου και να αγγίζουν τους 51°C περίπου κατά τη διάρκεια του αγώνα το απόγευμα της Κυριακής, όλοι σχεδόν οι αναβάτες επέλεξαν το σκληρό μείγμα γόμας και για τους δυο τροχούς, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις θερμοκρασίες και τις καταπονήσεις που ασκούνται στην αριστερή πλευρά των ελαστικών, λόγω της ιδιαίτερης διάταξης της πίστας. Οι μόνες εξαιρέσεις ήταν ο Bastianini που επέλεξε το μεσαίο μείγμα γόμας και οι Pol Espargaro, Mir και Quartararo που επέλεξαν το πίσω μεσαίο μείγμα γόμας.

Οι θερμοκρασίες στο Sachsenring την Παρασκευή ήταν κανονικές με τις θερμοκρασίες της πίστας να φθάνουν στους 45°C το απόγευμα. Κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών 1 και 2, οι αναβάτες άρχισαν να δοκιμάζουν την πρόσφυση της πίστας και να προετοιμάζονται για ένα στεγνό αγώνα με την γκάμα των ελαστικών MICHELIN Power Slick. Ο ρυθμός στο FP2 ήταν τόσο ζεστός όσο και ο καιρός, με το Bagnaia να σπάει το ρεκόρ πίστας όλων των εποχών, που κατέχει ο Marc Marquez από το 2019, σημειώνοντας νέο καλύτερο ρεκόρ αγώνα με χρόνο 1’20.018, χρησιμοποιώντας τα εμπρός μεσαία και πίσω μαλακά ελαστικά.

Οι υψηλότερες θερμοκρασίες το Σάββατο έκαναν τους αναβάτες να πιέζουν σκληρά κατά τη διάρκεια του FP3, για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις σχετικά πιο δροσερές πρωινές θερμοκρασίες και να σημειώσουν ένα ρεκόρ αγώνα, για να μπουν στο top 10 για άμεση πρόσβαση στο Q2. Ο Bagnaia συνέχισε από εκεί που σταμάτησε την Παρασκευή, καταρρίπτοντας το νέο του ρεκόρ αγώνα με έναν πρώτο γύρο κάτω από 1'20 στην πίστα, σημειώνοντας νέο ρεκόρ με χρόνο 1'19.765, εκμεταλλευόμενος τα εμπρός μεσαία και πίσω μαλακά μείγματα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power slicks. Στο FP4 οι υψηλότερες θερμοκρασίες οδήγησαν σε μειωμένα επίπεδα πρόσφυσης στην πίστα και προκάλεσαν δυσκολίες σε ορισμένους από τους αναβάτες.

Στο Q2, ο Bagnaia σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του session για να πάρει pole, με τους Quartararo και Zarco να συμπληρώνουν την πρώτη σειρά του grid στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Σχολιάζοντας τον αγώνα, ο Piero Taramasso, Διευθυντής Michelin Two Wheel Motorsport, δήλωσε : « Αν και αυτή είναι η μικρότερη πίστα στο ημερολόγιο του MotoGP, εξακολουθεί να είναι πολύ απαιτητική λόγω της διάταξής της με τα ελαστικά να περνούν περισσότερο χρόνο στην αριστερή πλευρά. Με βάση την εμπειρία μας εδώ πέρυσι, τροποποιήσαμε ελαφρώς την γκάμα μας για το 2022, αυξάνονταςτη σκληρότητα των μπροστινών μαλακών και μεσαίων μειγμάτων γόμας, και φέραμε επίσης ελαφρώς πιο μαλακά μείγματα στα πίσω ελαστικα σε όλη την επιφάνεια τους, σε σύγκριση με πέρυσι. Ωστόσο, οι θερμοκρασίες φέτος ήταν πολύ υψηλότερες από το συνηθισμένο, γεγονός που επηρέασε αρνητικά τα επίπεδα πρόσφυσης που ήταν διαθέσιμα από την πίστα, αλλά παρόλα αυτά τα ελαστικά είχαν πολύ καλές επιδόσεις συνολικά – δίνοντας σταθερά επίπεδα πρόσφυσης και επομένως την εμπιστοσύνη που χρειαζόταν στους αναβάτες. Αυτό τονίστηκε από τον πρώτο χρόνο, καθώς ο Pecco σημείωσε νέο ρεκόρ κάτω του 1'20 στο FP3. Επιπλέον, οι επιδόσεις ήταν εμφανείς σε όλους τους αναβάτες και τις ομάδες με τους 20 κορυφαίους αναβάτες στο FP3 έχουν μόλις 9/10 του δευτερολέπτου διαφορά μεταξύ τους ».

Επόμενο άρθρο »

Mir: Έχουμε πολλά προβλήματα στην ομάδα για να κοιτάξουμε αυτά της Honda

« Προηγούμενο άρθρο

Για πρώτη φορά εκτός βαθμών η Honda από το 1982

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ