• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Rins σε συνομιλίες με την LCR
Πως διαμορφώνεται η αγορά των αναβατών με τα τελευταία νέα
Νέα 21/06/2022 - 17:00

Η αγορά των αναβατών βυθίστηκε σε μια νέα δίνη με την ανακοίνωση-σοκ της Suzuki τον περασμένο μήνα ότι θα εγκαταλείψει τα MotoGP στο τέλος της χρονιάς.

Αυτό έφερε απροσδόκητα στην αγορά δύο κορυφαίους αναβάτες, τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2020, Joan Mir, και τον τρεις φορές νικητή αγώνα, Alex Rins.

Ενώ ο Mir φαίνεται έτοιμος να ενταχθεί στην εργοστασιακή ομάδα της Honda το 2023 μαζί με τον Marc Marquez, ο Rins θα μπορούσε να ακολουθήσει τον ομόσταυλό του στη Honda με την ομάδα LCR του Lucio Cecchinello.

Ο Rins και η LCR συμμετείχαν σε δεύτερο γύρο διαπραγματεύσεων μετά από τις θετικές πρώτες συνομιλίες, οι οποίες θα ολοκληρωθούν τις επόμενες 15 περίπου ημέρες.

Η άφιξη του Rins στην LCR θα εξαρτηθεί από την έγκριση της Honda, η οποία κατέχει αυτή τη δύναμη όσον αφορά τη σύνθεση της δορυφορικής της ομάδας, ενώ το οικονομικό στοιχείο θα είναι επίσης σημαντικός παράγοντας.

Όσον αφορά τον τελευταίο παράγοντα, και τα δύο μέρη φάνηκαν να είναι πολύ πιο κοντά από αυτή την άποψη κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Γερμανικού Grand Prix – από το οποίο ο Rins αποσύρθηκε λόγω κατάγματος στον αριστερό καρπό.

Τις τελευταίες ημέρες ο Alberto Puig επιβεβαίωσε ότι είχε έρθει σε επαφή και με τους δύο αναβάτες της Suzuki, λέγοντας: "Προφανώς η Honda μίλησε με τους δύο αναβάτες της Suzuki, οι οποίοι μας τηλεφώνησαν μετά τη δημοσιοποίηση των ειδήσεων για το μέλλον της ομάδας τους".

Το μέλλον του Alex Marquez στα MotoGP θα εξαρτηθεί από το πώς θα κινηθεί η υπόλοιπη αγορά αναβατών, ενώ η LCR φαίνεται να αξιολογεί μια συνολική αναμόρφωση της σύνθεσής της για το 2023.

 

Το μέλλον του Takaaki Nakagami ήταν αμφίβολο εδώ και αρκετό καιρό, με τον Ai Ogura να θεωρείται πολύ πιθανό να πάρει την θέση του συμπατριώτη του το επόμενο έτος. 

Σε αυτήν την περίπτωση, είναι πιθανό ο Nakagami να τεθεί σε ρόλο δοκιμαστή αναβάτη μαζί με τον Stefan Bradl, ο οποίος θα συνεχίσει να είναι δοκιμαστής το 2023.

Αρκετοί αναβάτες έχουν συνδεθεί με την πλευρά του Alex Marquez στο γκαράζ της LCR τους τελευταίους μήνες, με τον Jack Miller να θεωρείται ότι θα πάει εκεί πριν τελικά συμφωνήσει με τους όρους με την KTM για να συνοδεύσει τον Brad Binder το 2023.

Ο σημερινός ομόσταυλος του Binder, Miguel Oliveira, ο οποίος επίσης είχε συνδεθεί με μια μετακίνηση στην LCR, πλέον θεωρείται ότι θα βρεθεί σε συμφωνία με την Gresini. 

Ωστόσο, το κύριο εμπόδιο σε αυτό ήταν το οικονομικό: η Ducati δεν θέλει να αναλάβει τον μισθό του Oliveira, καθώς ο 27χρονος δεν ταιριάζει στην τρέχουσα φιλοσοφία της ιταλικής εταιρίας για την προώθηση νέων ταλέντων.

Ο σημερινός αναβάτης της Gresini, Bastianini, έχει συμφωνήσει με τους όρους της Ducati για το 2023, αλλά μένει να δούμε αν θα είναι ο Ιταλός ή ο Jorge Martin της Pramac που θα πάρει τη θέση του Miller στην εργοστασιακή ομάδα. 

Σε περίπτωση που ο Oliveira δεν πάρει την θέση στη Gresini, η πιο πιθανή μετακίνησή του είναι στην Aprilia και την RNF Racing – αν και η πρώτη επιλογή της ιταλικής εταιρίας ήταν ο Raul Fernandez, ο οποίος εξακολουθεί να εμποδίζεται από την KTM στο να κόψει τους δεσμούς.

Ο Pol Espargaro, που πρόκειται να χάσει τη θέση του στη Honda, βρίσκεται σε συνομιλίες για να επιστρέψει στην KTM και στην Tech 3 την επόμενη χρονιά –με την οποία έκανε το ντεμπούτο του στα MotoGP το 2014 (με Yamaha τότε) – , με την KTM να είναι πρόθυμη να διατηρήσει είτε τον Fernandez είτε τον Remy Gardner στην δορυφορική της ομάδα.

Επόμενο άρθρο »

Ολοκλήρωσε ο Razgatlioglu το τεστ με την Μ1

« Προηγούμενο άρθρο

Mir: Έχουμε πολλά προβλήματα στην ομάδα για να κοιτάξουμε αυτά της Honda

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα