• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Μπαίνοντας στο καλοκαιρινό διάλειμμα
Τι είδαμε κατά το πρώτο μισό της σεζόν
Νέα 02/07/2022 - 20:37

Με 11 συναρπαστικούς αγώνες να έχουν ήδη ολοκληρωθεί και άλλους 9 να απομένον μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, ποιοί ήταν αυτοί που ξεχώρισαν στο πρώτο μισό της σεζόν;


Με 5 διαφορετικούς νικητές και άλλους 8 διαφορετικούς αναβάτες που ανέβηκαν στο βάθρο, η σεζόν του 2022 έχει προχωρήσει ξανά όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα και τον ενθουσιασμό.

Είτε πρόκειται για αναβάτες που κέρδισαν πρώτη φορά, όπως ο Enea Bastianini και ο Aleix Espargaro, είτε για παλιούς γνώριμους του ψηλότερου σκαλιού του βάθρου, όπως ο Fabio Quartararo και ο Francesco Bagnaia, είτε για δραματικά περιστατικά μεταξύ των διεκδικητών του τίτλου που αναζωπύρωνουν τη μάχη του πρωταθλήματος, το 2022 τα έχει όλα μέχρι στιγμής.

Και με αυτά τα λόγια, ο καλύτερος αναβάτης της σεζόν MotoGP 2022 μέχρι στιγμής είναι ο… Aleix Espargaro!


Ο Espargaro είναι ένας από τους δύο μόνο αναβάτες που έχουν ξεκινήσει και έχουν τελειώσει κάθε αγώνα μέχρι στιγμής αυτή τη σεζόν, με τον άλλο να είναι ο Luca Marini.

Και ενώ είναι ο Quartararo που οδηγεί το Πρωτάθλημα, ο Espargaro έχει γίνει η κύρια απειλή για τον Τίτλο του αναβάτη της Yamaha, κάτι που κανείς δεν περίμενε πραγματικά στην αρχή της σεζόν.

Η ήδη εκπληκτική σεζόν του Espargaro περιελάμβανε μια Ρole Ρosition και μια παρθενική νίκη στην Αργεντινή, ένα σερί τεσσάρων διαδοχικών βάθρων που είναι επίσης το καλύτερο σερί οποιουδήποτε αναβάτη (μαζί με τον Marc Marquez), ωστόσο, υπάρχει ένας αγώνας που τους ξεπερνά όλους.

Ο Espargaro (στο Άσσεν) έχασε θέσεις με 23 γύρους να απομένουν, από ένα λάθος του Quartararo που υποβίβασε τον Espargaro από τη 2η στη 15η θέση. Ωστόσο, ο αναβάτης της Aprilia έδωσε μια μάχη που μοιάζει με αυτές του Marc Marquez για να φτάσει σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο από το βάθρο, ενώ παράλληλα έκανε ίσως ΤΗΝ προσπέραση της χρονιάς, στο τελευταίο σικέιν, όταν βρέθηκε μπροστά από τους Jack Miller και Brad Binder. 


Όσο για τον καλύτερο κατασκευαστή, αυτός ο τίτλος πηγαίνει στην Ducati!


Ναι, η Ducati έχει οκτώ μοτοσυκλέτες στο grid που είναι τέσσερις περισσότερες από οποιαδήποτε άλλη εταιρία, ωστόσο, αυτό δεν αφαιρεί τίποτα από την απίστευτη κυριαρχία που έχουν δείξει, ειδικά στο ρυθμό ενός γύρου. 


Νικητές έξι αγώνων, η Ducati κατέλαβε επίσης οκτώ Ρole Ρosition - τέσσερις από αυτές προέρχονται από τον Bagnaia.

Ο Jorge Martin έχει πάρει επίσης δύο Ρole Ρosition (Qatar και COTA), ενώ ο Johann Zarco και ο Fabio Di Giannantonio έχουν πάρει από μία.

Η Ιταλική εταιρία δεν έχει ακόμη χάσει το βάθρο σε οποιονδήποτε αγώνα αυτή τη σεζόν, που είναι εύκολα το καλύτερο ρεκόρ οποιουδήποτε κατασκευαστή - η Yamaha έχει έξι που έχουν προέλθει όλα από τον Quartararo. 

Ο Bagnaia μπαίνει στις καλοκαιρινές διακοπές ως η αρνητική έκπληξη. 


Ενώ ο Bagnaia έχει πάρει τρεις νίκες, ίσες με τους Quartararo και Bastianini, ο Ιταλός είναι μόλις τέταρτος στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος.

Το πιο ανησυχητικό από αυτό είναι ότι ο Bagnaia είναι ήδη 66 βαθμούς πίσω από τον Quartararo σε μια χρονιά όπου όχι μόνο αναμενόταν να προκαλέσει τον αναβάτη της Yamaha, αλλά ήταν το απόλυτο φαβορί πριν από τη σεζόν.

Αν ο Quartararo δεν είχε πέσει στο Assen, θα ήταν πιθανό ένα βάθρο, πράγμα που σημαίνει ότι η διαφορά που έχει ο Bagnaia να αντιμετωπίσει θα ήταν ακόμα μεγαλύτερη. 

Ένα αργό ξεκίνημα της σεζόν καθώς οι αλλαγές από την GP21 στο φετινό αναβαθμισμένο πακέτο του 2022 ήταν ένα από τα ζητήματα, ωστόσο, ο Bagnaia δεν είχε επίσης συνέπεια, η οποία περιλαμβάνει την πτώση από τις θέσεις του βάθρου στο Le Mans και στο Sachsenring.


Απογοητευτικές έχουν φανεί μέχρι τώρα και οι προσπάθειες των Jorge Martin, Pol Espargaro, Franco Morbidelli και Joan Mir, από τους οποίους περιμέναμε πολλά περισσότερα στην αρχή της σεζόν. 


Στην άλλη άκρη της τραμπάλας, ως ευχάριστη έκπληξη, στέκεται ο Enea Bastianini. 


Αν και ο Ιταλός αναβάτης ήταν γρήγορος προς το τέλος της περασμένης σεζόν, κάτι που τονίστηκε από το διπλό του βάθρο στο Misano, δεν αναμενόταν να μετατραπεί σε διεκδικητή του Τίτλου στην αρχή της σεζόν.

Χωρίς κανέναν άλλο αναβάτη να έχει περισσότερες από μία νίκες, ο Bastianini περνούσε ήδη για τρίτη φορά πρώτος την καρό σημαία στο Le Mans.

Αλλά από τότε τα πράγματα έγιναν πιο δύσκολα για τον αναβάτη της Gresini, καθώς τα ζητήματα που αντιμετώπιζε στις Κατατακτήριες τον οδήγησαν να ξεπεράσει το όριο σε αγωνιστικές καταστάσεις και έτσι να πέσει τόσο στο Mugello όσο και στην Catalunya.


Ωστόσο, είναι μια πολύ καλή σεζόν για τον Ιταλό που διεκδικεί να ενταχθεί στο πλευρό του Bagnaia στην εργοστασιακή ομάδα της Lenovo Ducati το 2023.

Όσο για τον καλύτερο rookie φέτος, αυτό το "τρόπαιο" πάει ασυζητητί στον Marco Bezzecchi. 


Παρόλο που ο Di Giannantonio έχει εντυπωσιάσει κατά τους τελευταίους γύρους, τόσο πολύ που ανταμείφθηκε με μια επέκταση του συμβολαίου του στην Gresini Ducati, η συνέπεια και η ταχύτητα που έδειξε ο Bezzecchi ήταν λαμπρές.

Ο αναβάτης της Mooney VR46 Ducati Bardhal ήταν τακτικά ο πιο γρήγορος από τους πέντε rookies, όπως αποδείχθηκε ξανά στο Assen, όπου πήρε το παρθενικό του βάθρο στα MotoGP.

Αλλά ήταν ο τρόπος της απόδοσής του που ήταν το πιο εντυπωσιακό κομμάτι καθώς ο Bezzecchi κράτησε τον Bagnaia εντός εμβέλειας μέχρι το τέλος. 

Επόμενο άρθρο »

Κινδυνεύει με χρεοκοπία το KymiRing

« Προηγούμενο άρθρο

Simon Crafar: Τα πάντα μπορούν να συμβούν από εδώ και πέρα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ