• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οι φήμες για τα συμβόλαια Oliveira και Fernandez
Και γιατί αργεί η ανακοίνωση της RNF
Νέα 04/07/2022 - 12:07

Υπήρξαν ίσως περισσότερες εικασίες για το μέλλον του Miguel Oliveira από ότι για οποιονδήποτε άλλο αναβάτη, κυρίως χάρη στις αναφορές που τον συνέδεαν και με τις τρεις διαθέσιμες δορυφορικές ομάδες: Gresini Ducati, LCR Honda και RNF Aprilia.

Και ενώ μπορεί να υπήρχε πιθανότητα να ολοκληρωθεί η συμφωνία με την Gresini, φαίνεται ότι οι διαπραγματεύσεις στο τελευταίο στάδιο κατέρρευσαν, ανοίγοντας την πόρτα στον Alex Marquez.

Ομοίως, οι πιθανότητες να βρεθεί ο Oliveira με την LCR Honda το επόμενο έτος έχουν επίσης χαθεί, με τον Alex Rins να μην έχει επιβεβαιωθεί ακόμη, αλλά να ανακοινώνει στο Assen ότι θα είναι αναβάτης της LCR, λέγοντας ότι απομένουν μόνο οι τελευταίες  λεπτομέρειες.


Λοιπόν, αφού απομένει μόνο μια  επιλογή (αυτή της RNF Aprilia) για το 2023, τι εμποδίζει την ανακοίνωση των νέων;

Μέρος αυτού μπορεί να γίνει κατανοητό από μια συνέντευξη που έδωσε το αφεντικό της KTM Racing, Pit Beirer, στο ολλανδικό Grand Prix στη γερμανική Speedweek, υπονοώντας ότι η ομάδα έπρεπε πρώτα να του δώσει άδεια να πάει οπουδήποτε, χάρη στις ρήτρες που έχει η μεταξύ τους συμφωνία. 

"Ο Miguel είναι ελεύθερος γιατί ποτέ δεν χρησιμοποιήσαμε την επέκταση του συμβολαίου του", εξήγησε ο Beirer. "Το κανονίσαμε έτσι λόγω της καλής φιλίας που έχουμε μαζί του. Έχει ακόμα την ευκαιρία να μιλήσει και να διαπραγματευτεί μαζί μας για μια θέση στην Tech3 για το 2023. Η προσφορά είναι ακόμα εκεί".

"Αλλά ο Miguel δεν έχει κανένα κόλλημα από εμάς που θα τον εμπόδιζε να υπογράψει ένα νέο συμβόλαιο κάπου αλλού. Δεν χρειάζεται να αγοράσει καθόλου την ελευθερία του. Γιατί σεβόμαστε αυτά που έχει πετύχει στα επτά χρόνια μαζί μας".

Δεν είναι μυστικό ότι τα συμβόλαια της KTM είναι αυστηρά: ίσως πιο αυστηρά από αυτά οποιουδήποτε άλλου κατασκευαστή. Ως αποτέλεσμα, είναι απολύτως πιθανό η αυστριακή εταιρία να έχει τον έλεγχο με τον  έναν ή τον άλλον τρόπο στο χρονοδιάγραμμα της ανακοίνωσης τoυ Oliveira.

Σύμφωνα με πηγές στο paddock, η συμφωνία στην πραγματικότητα έχει ολοκληρωθεί, με τα τρία εμπλεκόμενα μέρη (το αφεντικό της RNF Racing Razlan Razali, ο επικεφαλής της Aprilia Racing Massimo Rivola και ο ίδιος ο Oliveira) να συναντώνται το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Assen για να υπογράψουν τα έγγραφα και να λάβουν το απαραίτητες φωτογραφίες για ανακοίνωση.

Ωστόσο, δεν μπορεί να ειπωθεί το ίδιο για τον πιθανό ομόσταυλο του Oliveira το 2023, Raul Fernandez, ο οποίος φαίνεται ότι βρίσκεται σε ένα πολύ πιο δύσκολο συμβόλαιο με την KTM - ένα συμβόλαιο για το οποίο εικάζεται ότι θα χρειαστούν σημαντικοί οικονομικοί πόροι για να καταφέρει να το σπάσει. 

Αυτό είναι επίσης κάτι στο οποίο αναφέρθηκε ο Beirer στη συνέντευξή του στην Speedweek, απορρίπτοντας τις αρχικές αναφορές για ποινή σπασίματος του συμβολαίου ύψους 1,3 εκατομμυρίων ευρώ, αλλά δεν αποκλείει εντελώς ότι θα κόστιζε στον Ισπανό rookie να  φύγει από την ΚΤΜ. 


"Αυτό το ποσό είναι λάθος. Όμως ο Raul Fernandez, όπως και ο Miguel Oliveira, έχει μια σχέση βάση συμβολαίου μαζί μας. Και αυτό πρέπει να λυθεί σωστά".

"Δεν θέλω να πω περισσότερα για αυτό γιατί είναι μια ιστορία που δεν έχει λήξει ακόμα".

Επόμενο άρθρο »

Δύσκολο Σαββατοκύριακο στην Χερέθ και πτώση για τον Βασίλη Παντελεάκη

« Προηγούμενο άρθρο

Rea: “Πέρασε η Χρυσή Εποχή του MotoGP;”

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ