• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Αναλυτική παρουσίαση των στόχων της Honda για τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της
Νέα Αγοράς 20/09/2022 - 23:58

Πρίν λίγες ημέρες η Honda Ευρώπης ανακοίνωσε την πρόθεση του εργοστασίου να παρουσιάσει  δέκα νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2025 με στόχο την πώληση ενός εκατομμυρίου ηλεκτρικών δικύκλων για τα επόμενα 5 χρόνια και 3,5 εκατομμύρια μέχρι το 2030.

Τώρα η Honda έδωσε στη δημοσιότητα την αναλυτική παρουσίαση των στόχων της για τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της  με στόχο την ανθρακική ουδετερότητα για όλα τα προϊόντα και τις εταιρικές δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχει μέχρι το 2050.


Honda Motorcycles – Επίτευξη της Ανθρακικής Ουδετερότητας με Πρωταρχικό Σημείο Εστίασης τον Εξηλεκτρισμό

Η Honda στοχεύει να πετύχει ανθρακική ουδετερότητα για όλα τα προϊόντα και τις εταιρικές δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχει μέχρι το 2050. Πρόσφατα η Honda πραγματοποίησε μία ενημέρωση Τύπου σχετικά με τις επιχειρηματικές της πρωτοβουλίες στον τομέα μοτοσυκλετών, που παρουσίασαν οι Kohei Takeuchi (Director, Executive Vice President and Representative Executive Officer) και Yoshishige Nomura (Managing Officer).

Προσέγγιση της ανθρακικής ουδετερότητας για προϊόντα μοτοσυκλετών

Για να καλύψει μια ποικιλία χρήσεων και αναγκών για τους πελάτες σε όλο τον κόσμο, η Honda προσφέρει μία ευρεία γκάμα προϊόντων μοτοσυκλετών, από μικρές προτάσεις για καθημερινές μετακινήσεις μέχρι μεγάλα μοντέλα που προσφέρουν διασκέδαση, τα οποία χρησιμοποιούνται σε όλο τον κόσμο, τόσο σε αναπτυσσόμενες όσο και σε προηγμένες χώρες. Ειδικά στις αναδυόμενες αγορές, υπάρχει υψηλή ζήτηση για μοτοσυκλέτες, κυρίως για μοντέλα που εξυπηρετούν τις μετακινήσεις των ανθρώπων στην καθημερινότητά τους. Ωστόσο, ο εκδημοκρατισμός των ηλεκτρικών μοντέλων αντιμετωπίζει προκλήσεις όπως το μεγαλύτερο βάρος και οι υψηλότερες τιμές. Επίσης, η ζήτηση για ηλεκτρικά μοντέλα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα κίνητρα που προφέρει κάθε κυβέρνηση, τους κανονισμούς και τη διαθεσιμότητα της υποδομής φόρτισης σε κάθε αντίστοιχη αγορά.

Υπό τις περιστάσεις αυτές, η Honda θα επιταχύνει τον εξηλεκτρισμό των μοτοσυκλετών ως πρωταρχικό σημείο εστίασης των περιβαλλοντικών στρατηγικών της για τον κλάδο μοτοσυκλετών, συνεχίζοντας παράλληλα να προωθεί τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE), με στόχο την επίτευξη ανθρακικής ουδετερότητας για όλα τα προϊόντα μοτοσυκλετών της κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 2040. Επιπλέον, η Honda θα συνεχίσει να ηγείται του κλάδου και να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των περιβαλλοντικών πρωτοβουλιών της.

Συνεχίζονται οι πρωτοβουλίες για την προώθηση των ICE

Προκειμένου να επιτύχει την ανθρακική ουδετερότητα ικανοποιώντας παράλληλα ένα ευρύ φάσμα αναγκών των πελατών αλλά και τις μοναδικές συνθήκες κάτω από τις οποίες χρησιμοποιούνται οι μοτοσυκλέτες, η Honda συνεχίζει τις πρωτοβουλίες της για μείωση των εκπομπών CO2 από μοντέλα τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσει μοντέλα συμβατά με καύσιμα ουδέτερου άνθρακα, όπως μίγματα βενζίνης-αιθανόλης. Πιο συγκεκριμένα, εκτός από τη Βραζιλία, όπου ήδη διατίθενται μοντέλα μοτοσυκλετών flex-fuel (E100)*1, η Honda σχεδιάζει να εισάγει αντίστοιχα και στην Ινδία, που αποτελεί μία από τις σημαντικότερες αγορές μοτοσυκλετών. Το σχέδιο είναι να εισάγει πρώτα μοντέλα flex-fuel (E20) *1 ξεκινώντας από το 2023, και μοντέλα flex-fuel (E100) το 2025.

*1 Μίγμα καυσίμου βενζίνης-αιθανόλης. Διατίθενται διάφορα ποσοστά μίγματος, από 100% βενζίνη μέχρι 100% αιθανόλη. Το E100 είναι 100% αιθανόλη, ενώ το E20 είναι 20% αιθανόλη.

Πρωτοβουλίες εξηλεκτρισμού

Παρουσίαση ηλεκτρικών μοντέλων μοτοσυκλετών για την κάλυψη μιας ευρείας γκάμας αναγκών των πελατών

Προβλέποντας την επέκταση της αγοράς, η Honda θα παρουσιάσει ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες που ικανοποιούν ένα ευρύ φάσμα αναγκών των πελατών. Συνδυάζοντας μοντέλα για τις καθημερινές μετακινήσεις αλλά και διασκεδαστικές στην οδήγηση μοτοσυκλέτες, η Honda σκοπεύει να παρουσιάσει πάνω από 10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα μοτοσυκλετών μέχρι το 2025, με στόχο οι ετήσιες πωλήσεις ηλεκτρικών μοτοσυκλετών της να φτάσουν το 1 εκατομμύριο μονάδες μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, και τα 3,5 εκατομμύρια (περίπου το 15% των συνολικών πωλήσεων) από το 2030.

Λεπτομέρειες για το πρόγραμμα παρουσιάσεων των προϊόντων:

(1) Commuter EVs

Καθώς οι επιχειρήσεις αποκτούν μεγαλύτερη περιβαλλοντική συνείδηση, η ζήτηση για ηλεκτρικά μοντέλα μοτοσυκλετών επαγγελματικής χρήσης έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια. Για να ικανοποιήσει αυτή τη ζήτηση, η Honda προσφέρει τη σειρά μοντέλων Honda e: Business Bike και επιταχύνει την παγκόσμια παρουσίαση ηλεκτρικών μοτοσυκλετών για επαγγελματική χρήση. Εκτός του ότι θα είναι προμηθευτής μοντέλων Honda e: Business Bike στα Ταχυδρομεία της Ιαπωνίας και του Βιετνάμ *2 για τη διανομή αλληλογραφίας, η Honda αυτή τη στιγμή διεξάγει κοινές δοκιμές με το Ταχυδρομείο της Ταϋλάνδης*3, και σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή και τις πωλήσεις του Benly e: εκεί πριν από το τέλος του τρέχοντος μήνα. Αυτά τα μοντέλα της σειράς Honda e: Business Bike εφοδιάζονται με ανταλλάξιμες μπαταρίες Honda Mobile Power Pack (MPP), που είναι κατάλληλες για επαγγελματική χρήση όπως διανομή μικρών πακέτων και δίνουν λύση σε ζητήματα αυτονομίας και χρόνου φόρτισης, που αποτελούν βασικές προκλήσεις οι οποίες χρειάζεται να αντιμετωπισθούν προκειμένου οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες να χρησιμοποιούνται ευρέως.  

Για προσωπική χρήση, η Honda σχεδιάζει να παρουσιάσει δύο ηλεκτρικά commuter μοντέλα μεταξύ 2024 και 2025 σε Ασία, Ευρώπη και Ιαπωνία. Οραματιζόμενη το μελλοντικό περιβάλλον της αγοράς, τις χρήσεις και τις τεχνολογικές εξελίξεις, η Honda διερευνά μία σειρά μελλοντικών μοντέλων για προσωπική χρήση, όπως αυτά που τροφοδοτούνται από μία πηγή ενέργειας πέρα από τις ανταλλάξιμες μπαταρίες.  

(2) Commuter EMs*4 / EBs*5

Αυτή τη στιγμή, τα EMs και EBs αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 90% των παγκόσμιων πωλήσεων ηλεκτρικών μοτοσυκλετών σε όλη τη βιομηχανία (περίπου 50 εκατομμύρια μονάδες). Στην Κίνα, τη μεγαλύτερη στον κόσμο αγορά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, τα EMs / EBs υιοθετούνται ευρέως ως ένα βολικό μέσον καθημερινής κινητικότητας και η Honda προσφέρει τέτοια προϊόντα αξιοποιώντας την υποδομή των τοπικών προμηθευτών και τις δραστηριότητες ανάπτυξης / παραγωγής. Με την προσδοκία ότι η ζήτηση για EMs / EBs θα επεκταθεί σε όλο τον κόσμο, η Honda σχεδιάζει να παρουσιάσει συνολικά πέντε compact και προσιτά μοντέλα EM και EB από τώρα μέχρι το 2024 σε Ασία, Ευρώπη και Ιαπωνία, πέραν της Κίνας.

(3) FUN EVs

Πλέον των commuter EVs, η Honda αναπτύσσει ενεργά ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην κατηγορία “FUN”. Βασισμένη στην πλατφόρμα FUN EV που αυτή τη στιγμή είναι υπό εξέλιξη, η Honda σχεδιάζει να παρουσιάσει συνολικά τρία μεγάλα μοντέλα FUN EV σε Ιαπωνία, ΗΠΑ και Ευρώπη μεταξύ 2024 και 2025. Η Honda θα παρουσιάσει επίσης το μοντέλο Kids Fun EV, που έχει σχεδιαστεί για να μεταλαμπαδεύσει τη χαρά της οδήγησης σε δύο τροχούς στην επόμενη γενιά.

*2 Ταχυδρομική υπηρεσία Βιετνάμ

*3 Ταχυδρομική υπηρεσία Ταϋλάνδης

*4 Κατηγορία Electric Moped. Μέγιστη ταχύτητα: 25km/h - 50km/h

*5 Κατηγορία Ηλεκτρικών Ποδηλάτων, δεν περιλαμβάνονται ηλεκτρικά υποβοηθούμενα ποδήλατα, Μέγιστη ταχύτητα: 25km/h ή χαμηλότερη.

Υψηλής απόδοσης τεχνογνωσία “Monozukuri” που επιτρέπει την επέκταση της γκάμας και των πωλήσεων ηλεκτρικών μοντέλων

Βασισμένη στην ανταγωνιστική της τεχνογνωσία “Monozukuri” (η τέχνη της κατασκευής), που έχει συσσωρευτεί μέσα από την εξέλιξη και εφαρμογή πλατφορμών για μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), η Honda θα αναπτύξει και θα χρησιμοποιήσει πλατφόρμες ηλεκτρικών μοτοσυκλετών που συνδυάζουν τα τρία βασικά στοιχεία των ηλεκτρικών οχημάτων – τη μπαταρία, την PCU και τον ηλεκτροκινητήρα – με το σώμα της μοτοσυκλέτας. Ικανοποιώντας τις ανάγκες των πελατών με πολύ αποδοτικό Monozukuri, η Honda θα εξακολουθήσει να προσφέρει τη χαρά της κινητικότητας με μοντέλα ηλεκτρικών μοτοσικλετών σε προσιτές τιμές.

Σχετικά με τη μπαταρία που αποτελεί θεμελιώδες συστατικό των ηλεκτρικών οχημάτων, η Honda στοχεύει να εξοπλίσει τα ηλεκτρικά δίτροχα μοντέλα της με μία μπαταρία στερεού τύπου που εξελίσσει αυτή τη στιγμή η Honda κάνοντας ενεργή χρήση των δικών της πόρων.

Πιο Ομαλή και Πιο Έξυπνη Χρήση Ηλεκτρικών Μοτοσυκλετών

Πρωτοβουλίες για τη βελτίωση της υποδομής φόρτισης και την τυποποίηση των μπαταριών

Η βελτίωση της υποδομής φόρτισης και η τυποποίηση των προδιαγραφών των μπαταριών είναι ζωτικής σημασίας για την ευρεία υιοθέτηση των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών. Στο πλαίσιο της βελτίωσης της υποδομής φόρτισης, η Honda εργάζεται για τη διάδοση του battery sharing, ή αλλιώς, της κοινής χρήσης μπαταριών.

(1) Η διάδοση της κοινής χρήσης μπαταριών

- Η Honda έχει ιδρύσει μία κοινοπραξία στην Ινδονησία, μία από τις σημαντικότερες αγορές μοτοσυκλετών, για τη λειτουργία μιας υπηρεσίας κοινής χρήσης μπαταριών που χρησιμοποιεί MPPs (Mobile Power Packs) και μοτοσικλετών που τροφοδοτούνται από MPP. Η κοινοπραξία λειτουργεί αυτή τη στιγμή μία υπηρεσία κοινής χρήσης μπαταριών στο Μπαλί.

- Στην Ινδία, η Honda σχεδιάζει να ξεκινήσει την υπηρεσία κοινής χρήσης μπαταριών για ηλεκτρικά τρίκυκλα ταξί (τα λεγόμενα “ποδήλατα-ταξί”) μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Η Honda σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει τις πρωτοβουλίες της για τη διάδοση της κοινής χρήσης μπαταριών και σε άλλες Ασιατικές αγορές.

- Στην Ιαπωνία, φέτος τον Απρίλιο, η ENEOS Holdings, Inc. και οι τέσσερις μεγαλύτεροι Ιάπωνες κατασκευαστές μοτοσυκλετών*6 ενσωμάτωσαν από κοινού την Gachaco, Inc., που θα προσφέρει μία υπηρεσία κοινής χρήσης τυποποιημένων μπαταριών για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες και θα αναπτύξει υποδομή για τη συγκεκριμένη υπηρεσία. Η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει την υπηρεσία κοινής χρήσης μπαταριών μοτοσυκλετών φέτος το φθινόπωρο.

(2) Τυποποίηση μπαταριών

- Στην Ιαπωνία, τέσσερις μεγάλοι Ιάπωνες κατασκευαστές μοτοσικλετών συμφώνησαν πάνω σε κοινές προδιαγραφές για ανταλλάξιμες μπαταρίες με βάση την οδηγία JASO TP21003*7.

- Η Honda εργάζεται για την τυποποίηση ανταλλάξιμων μπαταριών και την ίδια στιγμή συμμετέχει σε μία κοινοπραξία μπαταριών στην Ευρώπη *8 και συνεργάζεται με μία εταιρεία στην Ινδία.

*6 Honda, Kawasaki Motors, Ltd., Suzuki Motor Corporation και Yamaha Motor Co., Ltd.

*7 Τεχνικό έγγραφο TP21003 τηςThe Society of Automotive Engineers of Japan, Inc. Organization (JASO)» με τίτλο “Οδηγία Για Ανταλλάξιμες Μπαταρίες Για Δίτροχα Ηλεκτρικά Οχήματα”

*8 Η Swappable Batteries Motorcycle Consortium (SBMC) ιδρύθηκε με σκοπό την επίτευξη της ευρείας υιοθέτησης ηλεκτρικών μοτοσυκλετών και άλλων μικρού μεγέθους προϊόντων ηλεκτρικής κινητικότητας

Ενίσχυση στους τομείς των τεχνολογιών λογισμικού

Προκειμένου να αυξήσει την προστιθέμενη αξία των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών της, η Honda στοχεύει να μετασχηματίσει την επιχείρησή της και από μια εταιρεία που εστιάζει στην εφάπαξ πώληση προϊόντων να υιοθετήσει ένα επιχειρηματικό μοντέλο συνδρομών που συνδυάζει το hardware με το software.

Στον τομέα της ανάπτυξης λογισμικού, η Honda συνεργάζεται με την Drivemode*9, θυγατρική της εταιρεία στο συγκεκριμένο τομέα, για να βελτιώσει τη δημιουργία νέας αξίας για ηλεκτρικά προϊόντα μοτοσυκλετών στο συνδεδεμένο σύμπαν. Ξεκινώντας με το commuter EV μοντέλο που προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει το 2024, η Honda θα προσφέρει χαρακτηριστικά εμπειρίας χρήστη (UX) που εμπλουτίζουν συνεχώς την ποιότητα της οδήγησης σε δύο τροχούς μέσω της συνδεσιμότητας, προφέροντας βέλτιστες επιλογές διαδρομών που λαμβάνουν υπόψη την υπολειπόμενη αυτονομία, ειδοποιήσεις σημείων φόρτισης, καθοδήγηση ασφαλούς οδήγησης και υποστήριξη υπηρεσιών μετά την πώληση.

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η Honda θα εργαστεί για τη δημιουργία μιας συνδεδεμένης πλατφόρμας όπου θα δημιουργείται μεγαλύτερη αξία όχι μόνο συνδέοντας τις μοτοσυκλέτες της, αλλά και μία ευρεία γκάμα προϊόντων Honda και πετυχαίνοντας συνδεσιμότητα που υπερβαίνει τους προϊόντικούς της τομείς.

*9 Ένας προγραμματιστής λογισμικού που μεταμορφώνει την εμπειρία χρήστη για την κινητικότητα. Το Drivemode δημιουργεί πιο έξυπνη, πιο ασφαλή, συνδεδεμένη τεχνολογία οδήγησης για όλους στο δρόμο.

Επόμενο άρθρο »

Nέα Ducati Diavel V4

« Προηγούμενο άρθρο

Legends Trackdays: με τους θρύλους McGuinness & Corser στις Σέρρες

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ