• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τα προβλήματα του ταξιδιού με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
Οπως τα ανακάλυψε ο Marc Travels
Νέα Αγοράς 06/01/2023 - 20:27

Η μετακίνηση με μια ηλεκτρική μοτοσικλέτα έχει τις δικές της παγίδες. Ωστόσο, η πόλη λειτουργεί ως ασφαλές καταφύγιο για ξεχασιάρηδες αναβάτες. Με σταθμούς φόρτισης και, στη χειρότερη περίπτωση, άμεσα διαθέσιμα δημόσια μέσα μεταφοράς, οι αναβάτες μπορούν πάντα να παρακάμπτουν τυχόν εμπόδια, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.

Αυτό δεν ισχύει όταν ταξιδεύετε με ηλεκτρική μοτοσικλέτα, ειδικά όταν προσπαθείτε να γυρίσετε όλο τον κόσμο.

Ο YouTuber Marc Travels το έμαθε αυτό και το τελευταίο του βίντεο καταγράφει τα μειονεκτήματα και τις ταλαιπωρίες του να κάνει κανείς τον γύρο του πλανήτη με μια ηλεκτρική μοτοσικλέτα. Αφού πέρασε από το Ηνωμένο Βασίλειο, ο Marc ανέβηκε στις Άλπεις και κατέβηκε στην Ιταλία.

Όντας στον τρίτο μήνα του ταξιδιού του σε όλο τον κόσμο, ο Marc συνεχίζει να μαθαίνει κάθε μέρα που περνάει. Αυτό περιλαμβάνει μερικά από τα δύσκολα μαθήματα του δρόμου. Το πρωί που ξεκινά για την Πίζα της Ιταλίας, ο Marc συνειδητοποιεί ότι ξέχασε να συνδέσει το Zero SR/F σε πρίζα κατά τη διάρκεια της νύχτας. Το μικρό λάθος αναγκάζει τον YouTuber να αναζητήσει ένα σημείο φόρτισης πριν ξεκινήσει το οδικό ταξίδι του.

Αυτό το...αναγκαστικό pit stop μας δείχνει γρήγορα την ασυνέπεια του δικτύου ηλεκτρικής φόρτισης. Ο Marc συναντά πρώτα έναν σταθμό εκτός λειτουργίας πριν φτάσει σε άλλο σημείο φόρτισης που δεν θα συνδεθεί σωστά με τη μοτοσυκλέτα του. Η τρίτη φορά θα είναι η τυχερή, ωστόσο, καθώς το Zero συνδυάζεται τελικά με έναν φορτιστή Enel X.

Μόλις ο Marc ξεκινά για τον προορισμό του, μια άλλη ιδιορρυθμία της ηλεκτροκίνησης τριβελίζει το μυαλό του: η αυτονομία. Αργά και σταθερά είναι η φιλοσοφία των ηλεκτρικών, αλλά ό,τι και να κάνεις η αυτονομία είναι περιορισμένη. Ο Marc το μαθαίνει καθώς ανεβαίνει σε ένα απότομο ορεινό πέρασμα. Ό,τι ανεβαίνει πρέπει να κατέβει ωστόσο, και ο Marc ανακτά κομμάτι αυτονομίας στο κατέβασμα — στα 255 χλμ.

Φυσικά, με λιγότερο από 50 τοις εκατό φόρτιση να απομένει και μέγιστη εμβέλεια 300 χλμ., δεν υπάρχει περίπτωση το SR/F να φτάσει πραγματικά τα 255 χλμ. Εκτός αν ο Marc συνεχίσει να κατεβαίνει μέχρι να φτάσει στο επίπεδο της θάλασσας. Και εδώ έγκειται το τελικό πρόβλημα με τα ταξίδια ηλεκτροκίνησης: εκτιμήσεις κυμαινόμενης αυτονομίας. Εξάλλου, οι προηγούμενες και οι τρέχουσες συνθήκες δεν καθορίζουν τις μελλοντικές συνήθειες ή περιβάλλοντα οδήγησης.

Ο Marc, αναμφίβολα, θα αντιμετωπίσει αυτές τις ταλαιπωρίες καθ 'όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του, αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα προσαρμοστεί στην πορεία.

 

Πηγή: zougla.gr 

 

Επόμενο άρθρο »

H Supersport κατηγορία αλλάζει, η Yamaha R9 έρχεται

« Προηγούμενο άρθρο

O Fabio Quartararo με κράνος HJC για το 2023

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ