• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Επιστροφή της Aprilia στα Rally Raids
Από το 2024 με τη νέα Aprilia Tuareg
Νέα Αγοράς 31/01/2023 - 15:26

Η Aprilia ετοιμάζει την επιστροφή της στους αγώνες Rally Raid το 2024 μετά από 12 χρόνια απουσίας. Την υλοποίηση της επιστροφής έχει αναλάβει η Aprilia Racing που έχει ήδη εμπειρία από την συμμετοχή της εταιρίας του Νοάλε στο Ντακάρ από το 2010 μέχρι και το 2012.

Το αγωνιστικό τμήμα επιστρέφει στον κόσμο των αγώνων εκτός δρόμου που σηματοδότησε το ντεμπούτο της Aprilia στους αγώνες, Ιταλία και Παγκόσμιο, την δεκαετία του 70. Τώρα η Aprilia Racing επιστρέφει στις ρίζες της μέσα από την ανάπτυξη της νέας Aprilia Tuareg 660, μιας μοτοσυκλέτας της οποίας το όνομα υπογραμμίζει τον αγωνιστικό προσανατολισμό της και θυμίζει τις συμμετοχές της εταιρίας στους Αφρικανικούς αγώνες Rally Raid.

Την εξέλιξη της αγωνιστικής Tuareg 660 επιβλέπει ο Jacopo Cerutti, ο 33χρονος αναβάτης από το Como που έχει πολλές νίκες στο Ιταλικό πρωτάθλημα Motorally παράλληλα με τέσσερις Ιταλικούς και έναν Ευρωπαϊκό τίτλο πρωταθλητή στο Enduro, επίσης έχει συμμετάσχει στο Ντακάρ έξι φορές. Μαζί του θα είναι και ο Francesco Montanari, ένας επίσης Ιταλός αναβάτης Enduro που πέτυχε μια εξαιρετική επίδοση στην πρώτη του συμμετοχή στο Tricolore Motorally του 2022.

Jacopo Cerutti και Francesco Montanari
Jacopo Cerutti και Francesco Montanari

Massimo Rivola - Διευθύνων Σύμβουλος της Aprilia Racing: «Με το project «Back to Africa» η Aprilia Racing επιστρέφει στον κόσμο των αγώνων εκτός δρόμου, στους αγώνες για τους οποίους δημιουργήθηκε το τμήμα. Συνεχίζουμε κανονικά την εμπλοκή μας στους αγώνες Grand Prix σε πίστα ανακαλύπτοντας νέα ταλέντα μέσα από το Πρωτάθλημα SP 250 και το RS 660 Trophy, αλλά παράλληλα ξεκινάμε ένα εντελώς νέο project με την εξαιρετική Aprilia Tuareg. Είναι ένα πρόσθετο σημάδι εξέλιξης για ένα αγωνιστικό τμήμα που έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, επιτυγχάνοντας αποτελέσματα που δεν είχε δει ποτέ η Aprilia».

Romano Albesiano - Τεχνικός Διευθυντής Aprilia Racing: «Παίρνουμε τη σκυτάλη από μια ιστορία μεγάλων επιτυχιών. Η Aprilia είναι η μόνη ιταλική μάρκα που κέρδισε ειδική στο Ράλι Ντακάρ και το 2010 ανεβήκαμε στο βάθρο. Αυτά είναι μόνο τα πρώτα βήματα σε μια εντελώς νέα προσπάθεια και ο σκοπός της σεζόν του 2023 είναι να μπούμε στο μονοπάτι που θα μας οδηγήσει ξανά στους σημαντικούς Αφρικανικούς αγώνες στην έρημο».

Jacopo Cerutti, Massimo Rivola και Francesco Montanari
Jacopo Cerutti, Massimo Rivola και Francesco Montanari

Jacopo Cerutti: «Χαίρομαι που συμμετέχω σε αυτή την προσπάθεια, επίσης το ότι συνεργάζομαι με μια μάρκα που είναι 100% Ιταλική και έχει τόσο μεγάλη ιστορία στο σπορ με κάνει και αισθάνομαι πολύ υπερήφανος. Αυτή είναι μια νέα πρόκληση για μένα, που προέρχομαι από κατηγορία Enduro 450, θα οδηγώ μια δικύλινδρη μοτοσυκλέτα με τεράστιες δυνατότητες και θα έχω έναν βασικό ρόλο στην ανάπτυξη της. Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για έναν αναβάτη και ανυπομονώ να ξεκινήσω”.

Η αγωνιστική έκδοση της νέας Aprilia Tuareg 660 θα αναπτυχθεί από την Aprilia Racing με την τεχνική συμβολή της GCorse (των αδερφών Gianfranco και Vittoriano Guareschi), ο οποίοι ήδη έχουν εμπειρία με την Tuareg από την συμμετοχή στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Motorally 2022. Η συμμετοχή στο Πρωτάθλημα Motorally θα συνεχιστεί και το 2023 με δυο Tuareg 660 και αναβάτες τους Cerutti και Montanari.

Παράλληλα με την εξέλιξη της αγωνιστικής Tuareg η Aprilia Racing θα υποστηρίζει και όλους όσους συμμετέχουν με Tuareg 660 στη νέα κατηγορία "entry level" GPX, του Πρωταθλήματος Italian Motorally 2023.

 

 

Aprilia Racing, ένας θρύλος που γεννήθηκε στους off-road αγώνες

Οι off-road αγώνες σηματοδότησαν το ντεμπούτο της Aprilia στον κόσμο των αγώνων, κάτι που δεν αποτελεί έκπληξη για ένα εργοστάσιο που είχε ήδη αποκαλύψει την off-road ψυχή του με ορισμένα από τα πρώτα του μοντέλα όπως είναι το Scarabeo που κυκλοφόρησε τη δεκαετία του '70. Η πρώτη αγωνιστική μοτοσυκλέτα που κατασκευάστηκε το 1974 στο Noale ήταν μια cross 125 κ.εκ. Το εργοστάσιο κέρδισε τους πρώτους του τίτλους στις κατηγορίες 125 κ.εκ. και 250 κ.εκ. το 1977. Το 1978 ανέβηκε στο βάθρο και βρέθηκε στο προσκήνιο των Πρωταθλημάτων Motocross.

Η Aprilia Racing ξεκίνησε την περιπέτειά της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ταχύτητας το 1985, αλλά κέρδισε τον πρώτο της τίτλο το 1992. Ο κόσμος των off-road αγώνων έφερε άλλους επτά παγκόσμιους τίτλους, με τις 2-κύλινδρες SXV 450 και 550 να κατακτούν τρεις τίτλους Αναβατών και τέσσερις τίτλους Κατασκευαστών στο Πρωτάθλημα Supermoto από το 2004 έως το 2011.

Μετά την πρώτη της επική εμφάνιση στο Paris-Dakar με την Tuareg το 1989, η Aprilia επέστρεψε στον μεγάλο αγώνα της ερήμου το 2010 με μια επαναστατική 2-κύλινδρη RXV Rally 450, η οποία συμμετείχε σε τρεις διαδοχικές εκδόσεις του Dakar από το 2010 έως το 2012. Η εκπληκτική Rally κατέκτησε αμέσως τη νίκη σε τρεις ειδικές και κατέλαβε την τρίτη θέση στη γενική κατάταξη το 2010, χάνοντας για πολύ λίγο τον στόχο του θριάμβου στην πρώτη της συμμετοχή.

Η Aprilia παραμένει μέχρι σήμερα ο μόνος Ιταλός κατασκευαστής που έχει κερδίσει ειδική στο Ντακάρ. Αυτή η μεγάλη επιτυχία ήρθε το 2012.

Επόμενο άρθρο »

Νέο Yamaha Grizzly 700 25th Anniversary

« Προηγούμενο άρθρο

SYM MIDDLE EAST - Στην καρδιά της Μέσης Ανατολής με SYM JOYRIDE 300

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ