• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Quartararo: Είχαμε καλό ρυθμό αγώνα
Αλλά με καινούργιο ελαστικό ήταν ένας εφιάλτης
Νέα 13/02/2023 - 13:19

Ο Fabio Quartararo εντυπωσιάστηκε με την τελική ταχύτητα και τις επιδόσεις με τα χρησιμοποιημένα ελαστικά της Μ1 του, αλλά αντιμετώπισε μια δυσάρεστη έκπληξη όταν έβαλε νέο ελαστικό και λίγα καύσιμα για μια επίθεση χρόνου σε προσομοίωση των κατατακτηρίων.

Οι κατατακτήριες θα είναι πιο σημαντικές από ποτέ αυτή τη σεζόν με κάθε αποτέλεσμα να καθορίζει πλέον τις θέσεις εκκίνησης για δύο αγώνες, το Σαββατιάτικο Sprint καθώς και το "κανονικό" αγώνα της Κυριακής.

Αλλά ο Quartararo - όπως και ο ομόσταυλός του Franco Morbidelli - δεν μπόρεσε να βρει ρυθμό με το νέο ελαστικό, αφήνοντας το ζευγάρι μόλις στη 19η και 20η θέση στα φύλλα χρόνου. 


"Μικτά συναισθήματα θα έλεγα. Είμαι πολύ χαρούμενος φυσικά για την τελική ταχύτητα, κάτι που ζητάω εδώ και πολύ καιρό", ξεκίνησε ο Quartararo, ο οποίος έφτασε τα 335,4 χλμ./ώρα, μόλις 2,1 χλμ./ώρα πίσω από την ταχύτερη Ducati.

Ο Fabio εργάστηκε επίσης πάνω σε μια τεράστια λίστα αναβαθμίσεων, συμπεριλαμβανομένων δύο διαφορετικών προδιαγραφών κινητήρα, διαφορετικό πλαίσιο, ψαλιδι και αεροδυναμικά εξαρτήματα.

"Είχαμε πολλά πράγματα να δοκιμάσουμε και πάλι είμαι πολύ χαρούμενος γιατί αυτό ζητήσαμε, να δοκιμάσουμε πολλά κομμάτια", είπε. "Σήμερα (Κυριακή) ήταν υπέροχο σε ορισμένους τομείς και με παλιά ελαστικά νιώθω πολύ χαρούμενος. Με σχεδόν 22 γύρους στο ελαστικό έκανα 2:0,0".


"Τότε βάλαμε ένα νέο ελαστικό και είναι ένας εφιάλτης. Έτσι πρέπει να καταλάβουμε γιατί με το νέο ελαστικό δεν μπορούμε να κάνουμε ένα βήμα μπροστά. Πέρυσι στις κατατακτήριες εδώ δυσκολευτήκαμε επίσης, αλλά δεν είναι ο λόγος που είμαστε ένα δευτερόλεπτο πίσω και δεν φαινόμαστε τόσο καλά, οπότε ελπίζουμε στο Portimao να βρούμε τη λύση".

Το πιο περίεργο ήταν ότι ο Quartararo δεν αισθάνθηκε κάποια εμφανή περιοχή αδυναμίας στους γύρους προσομοίωσης κατατακτηρίων.

"Αν δεν κοιτάξω την οθόνη και δεν δω τον χρόνο του γύρου, νιώθω ότι οδηγώ στο χαμηλό  1:58. Αλλά μετά κοιτάζω τον χρόνο του γύρου και είμαι στο χαμηλό 1:59.  Δεν καταλάβαινα τι συμβαίνει".

"Δεν είναι ότι έφτασα πίσω στο γκαραζ και είπα, "Χάνω το μπροστινό μέρος παντού" ή "Δεν έχω καθόλου κράτημα". Δεν ξέρω τι συμβαίνει και αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα. Οπότε ναι, αυτό είναι το μεγαλύτερο ερωτηματικό".

Ωστόσο, συνεχίζει μια τάση φθίνουσας φόρμας κατατακτήριων, με τον Quartararo να παίρνει μόλις μία pole position πέρυσι σε σύγκριση με έξι στη rookie σεζόν του 2019.

"Νιώθω ότι κάθε χρόνο πέφτουμε τόσο πολύ στην απόδοση των κατατακτηρίων. Το '19, την πρώτη μου χρονιά, πήρα πολλές pole positions. Μετά πέφτω, πέφτω και τώρα είναι αδύνατο και το χειρότερο είναι ότι δεν ξέρουμε γιατί".

Εάν το φύλλο χρόνου της Sepang επαναληφθεί σε ένα Grand Prix, ο Quartararo ξέρει ότι οι πιθανότητές του για νίκη θα έχουν τελειώσει.

"Οι κατατακτήριες είναι το πιο σημαντικό πράγμα αυτή τη στιγμή, και θα υπάρξουν και οι αγώνες Sprint. Οπότε οδηγώντας στο 2:00 με 18-19-20-21 γύρους στο ελαστικό, πιο γρήγορα από τον ταχύτερο μου γύρο στον αγώνα, μπορώ να είμαι χαρούμενος. Αλλά αυτή τη στιγμή, για να παλέψουμε για τη νίκη στα MotoGP, νομίζω ότι το 80% προέρχεται από τις κατατακτήριες".

Επόμενο άρθρο »

Η ΛΕΜΟΤ βράβευσε τους αθλητές της για τις αγωνιστικές τους επιδόσεις

« Προηγούμενο άρθρο

Marquez: Με αυτή τη μοτοσυκλέτα δεν μπορώ να κερδίσω το Πρωτάθλημα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ