• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέες συνθέσεις για τα Diablo Superbike της Pirelli
Νέα Αγοράς 16/02/2023 - 18:49

 

Η σεζόν αγώνων μοτοσυκλέτας 2023 της Pirelli βρίσκεται σε εξέλιξη στο όνομα της τεχνολογικής καινοτομίας
 

Η Pirelli είναι έτοιμη για τη νέα σεζόν του μηχανοκίνητου αθλητισμού που θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα στην Αυστραλία, με τον πρώτο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike FIM. Όπως πάντα και για το 2023, η καινοτομία και η τεχνολογία παραμένουν οι ακρογωνιαίοι λίθοι της εταιρείας στους αγώνες και την παραγωγή.

Giorgio Barbier, Διευθυντής Αγώνων Μοτοσικλέτας Pirelli: «Φέτος θα είμαστε απασχολημένοι σε πολλούς κλάδους. Οι δραστηριότητες ανάπτυξης θα επικεντρωθούν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike όπου, για πρώτη φορά, θα εισαγάγουμε μια μπροστινή λύση στο μαλακό σύνθετο SC0 στην κορυφαία κατηγορία. Ταυτόχρονα, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για το εξαιρετικά μαλακό πίσω μέρος SCQ, το οποίο έχει γίνει επίσημα μέρος της γκάμας DIABLO Superbike και ως εκ τούτου διατίθεται πλέον στην αγορά. Όσο για τις υπόλοιπες κατηγορίες, στην WorldSSP θα προσθέσουμε στο 120/70 μπροστινό μέγεθος, που χρησιμοποιήθηκε μέχρι τώρα, το νέο μεγαλύτερο μέγεθος εμπρός 125/70 που είναι ήδη διαθέσιμο στην κατηγορία Superbike, ενώ στην WorldSSP300 θα εισαγάγουμε, ξεκινώντας από τον γύρο του Misano, ένα νέο σετ αναφοράς που χρησιμοποιεί ανανεώσιμα υλικά στα ελαστικά. Ο στόχος παραμένει πάντα ο ίδιος: να βελτιώνουμε τα ελαστικά μας χρόνο με τον χρόνο, για να μεταφέρουμε στη συνέχεια αυτή την τεχνογνωσία στα προϊόντα δρόμου».

Στόχοι για το 2023

Ο ανταγωνισμός αποτελεί μέρος του DNA της Pirelli για πάνω από 115 χρόνια και σήμερα υπάρχουν πάνω από 100 πρωταθλήματα μοτοσυκλέτας, σε διεθνές και εθνικό επίπεδο, στα οποία συμμετέχει η Μιλανέζικη εταιρεία κάθε χρόνο. Υπάρχουν πολλά νέα highlights για το 2023, ειδικά στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike FIM:
 

Νέα μαλακή σύνθεση ( γόμα) SC0

Μετά την επέκταση της γκάμας DIABLO Superbike τις προηγούμενες σεζόν με την εισαγωγή των νέων πιο μαλακών συνθέσεων (SCX το 2020 και SCQ το 2022), η Pirelli αποφάσισε να ολοκληρώσει την εξέλιξη δουλεύοντας σε μια μαλακή σύνθεση SCO για το εμπρός λάστιχο που εξισορροπεί την πολύ υψηλή πρόσφυση που προσφέρουν οι νέες μαλακές συνθέσεις για τον πίσω τροχό. Αυτή η νέα μπροστινή σύνθεση θα είναι διαθέσιμη στους αναβάτες από τους πρώτους ευρωπαϊκούς αγώνες και παράλληλα θα υπόκειται σε συνεχή εξέλιξη προκειμένου να γίνει στάνταρ λύση για το 2024.

DIABLO™ Superbike με γόμα SCQ για τον πίσω τροχό 

Η σύνθεση SCQ για το πίσω ελαστικό έγινε διαθέσιμη στους αναβάτες της κατηγορίας Superbike την περασμένη σεζόν. Αυτή η εξαιρετικά μαλακή σύνθεση έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει το υψηλότερο επίπεδο πρόσφυσης για μικρές αποστάσεις και επομένως για χρήση κυρίως στις κατατακτήριες. Το 2022, σε ορισμένες περιπτώσεις, ήταν επίσης δυνατή η χρήση του για την κάλυψη των 10 γύρων του Superpole Race καθώς και σε ορισμένα τοπικά πρωταθλήματα. Αποδεχόμενη αιτήματα από αναβάτες και υποστηρικτές εθνικών πρωταθλημάτων, η Pirelli αποφάσισε να το συμπεριλάβει στη σειρά DIABLO™ Superbike που είναι διαθέσιμη σε όλους. Επομένως, από φέτος θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα πρωταθλήματα, για επαγγελματίες αναβάτες και ερασιτέχνες που θέλουν να το χρησιμοποιήσουν. Ταυτόχρονα, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, η Pirelli θα συνεχίσει να αναπτύσσει αυτό το προϊόν έτσι ώστε να εγγυάται μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση και να μπορεί να καλύψει τους 10 γύρους του Superpole Race σε όλες τις πίστες.
 

Νέα μπροστινό ελαστικό 125/70 για το WorldSSP

Στην κατηγορία Supersport, η Pirelli θα παρουσιάσει το νέο μεγαλύτερο 125/70, που ήδη είναι διαθέσιμο στην κατηγορία Superbike, Αυτό θα προσφέρει στους αναβάτες WorldSSP καλύτερη ισορροπία ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα.

Νέο σημείο αναφοράς για το WorldSSP300

Ξεκινώντας από τον πέμπτο γύρο, τον γύρο Pirelli Emilia-Romagna στο Misano, οι αναβάτες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Supersport 300 θα χρησιμοποιήσουν ένα νέο σετ ελαστικών DIABLO Superbike, εμπρός SC1 και στο πίσω SC2, το οποίο χρησιμοποιεί ένα ποσοστό ανανεώσιμων υλικών για αντικαταστήσει τα ορυκτής προέλευσης. Ωστόσο, από τον πρώτο γύρο, σε σύγκριση με τις προηγούμενες σεζόν, οι αναβάτες δεν θα χρησιμοποιούν πλέον το πίσω σύνθετο SC1 αλλά το SC2.

WORLDSBK: Μια πλατφόρμα τεχνολογικής καινοτομίας τα τελευταία 20 χρόνια.

Η τεχνική συνεργασία της Pirelli με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike FIM αντιπροσώπευε ιστορικά το πρώτο παράδειγμα παροχής μοναδικού ελαστικού σε κατηγορία των κορυφαίων αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού και, είκοσι χρόνια αργότερα, αποδείχθηκε ότι ήταν μια νικηφόρα επιλογή, αφού ακολούθησαν και άλλα πρωταθλήματα σε δύο και τέσσερις τροχούς. Η ισχυρή δέσμευση της Pirelli σε αυτό το πρωτάθλημα δεν προσφέρει μόνο προβολή από τα μέσα ενημέρωσης αλλά κυρίως τεχνολογική εξέλιξη και υπεροχή. Για την Pirelli οι αγώνες δίτροχων αντιπροσωπεύουν ένα ζωντανό εργαστήριο ανάπτυξης και δοκιμής των ελαστικών, με μερικούς από τους καλύτερους αναβάτες. Αυτά τα ελαστικά στη συνέχεια κυκλοφορούν στην αγορά και είναι διαθέσιμα σε όλους τους μοτοσυκλετιστές σε όλο τον κόσμο. Από το 2004, όταν ξεκίνησε η προσφορά των ελαστικών της Pirelli στο κορυφαίο πρωτάθλημα μοτοσυκλετών παραγωγής, η προσέγγιση της Μιλανέζικης εταιρείας ήταν να παραμείνει πιστή στη φιλοσοφία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike αποφασίζοντας να μην παρέχει ειδικές πρωτότυπες λύσεις αλλά κανονικά στάνταρ ελαστικά παραγωγής. Και, ενώ παραμένει πάντα πιστή σε αυτή τη φιλοσοφία με την πάροδο των ετών, η Pirelli έχει κάνει την τεχνολογική καινοτομία κανόνα υπαγορεύοντας, κατά καιρούς, τις νέες παραμέτρους των αγωνιστικών ελαστικών που χρησιμοποιούνται σε όλο τον κόσμο ξεκινώντας το 2013, με την ιστορική μετάβαση από τα ελατσικά 16,5 ιντσών στα νέα ελαστικά 17 ιντσών και στη συνέχεια, από το 2018, με την υιοθέτηση νέων μεγαλύτερων μεγεθών.
 

Η PIRELLI συμμετέχει σε περισσότερα από 100 πρωταθλήματα

Πιστή στο έντονο αθλητικό πνεύμα που την χαρακτήριζε πάντα ως εταιρεία, φέτος η Pirelli θα συμμετάσχει, σε ορισμένες περιπτώσεις ως αποκλειστικός προμηθευτής και σε άλλες ανταγωνιστικά σε άλλους κατασκευαστών ελαστικών, σε πάνω από 100 από τους σημαντικότερους διεθνείς και εθνικούς αγώνες μοτοσυκλέτας , τόσο σε πίστα όσο και εκτός δρόμου. Μεταξύ αυτών στην άσφαλτο, εκτός από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike FIM, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Endurance FIM και, σε εθνικό επίπεδο, στο Βρετανικό Superbike, στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας (CIV), στο Γερμανικό Πρωτάθλημα IDM και στο Γαλλικό Πρωτάθλημα Superbike, ανάμεσα σε πολλά άλλα . Η δέσμευση σε αγώνες εκτός δρόμου συνεχίζεται, κυρίως στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross FIM στο οποίο η ιταλική εταιρεία ελαστικών μπορεί να υπερηφανεύεται για ένα παλμαρέ 79 παγκόσμιων τίτλων και θα συνεχίσει να είναι επίσημος προμηθευτής ελαστικών μέχρι το 2025. Στη συνέχεια, υπάρχει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supercross (WSX) της FIM και το AMA Supercross, καθώς και πολυάριθμα εθνικά πρωταθλήματα μοτοκρός. Η Pirelli συμμετέχει σε όλα αυτά τα πρωταθλήματα χρησιμοποιώντας στάνταρ ελαστικάπαραγωγής, DIABLO Superbike και DIABLO Supercorsa για πίστα και SCORPION MX σε αγώνες εκτός δρόμου, όλα διαθέσιμα σε όλους τους μοτοσυκλετιστές.

 

Επόμενο άρθρο »

Αμορτισέρ Hagon για Daytona (by Zontes), G155 ABS και T310 T2 Adventure

« Προηγούμενο άρθρο

Αγωνιστικό μπροστινό σύστημα Öhlins FGR 252

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ