• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Marini: Είμαι εντάξει με το μειονέκτημα βάρους μου
Πρέπει να δουλέψω διαφορετικά από τους άλλους
Νέα 07/03/2023 - 18:54

Με βάρος 69 κιλά, ο Luca Marini είναι ο βαρύτερος αναβάτης του grid και ηγείται των εκκλήσεων ώστε η Dorna να εισαγάγει ένα ελάχιστο συνδυασμένο όριο βάρους αναβάτη/μοτοσυκλέτας όπως αυτό που χρησιμοποιείται στη Moto2 και στη Moto3.

Ο Marini αισθάνεται το ύψος του και το φυσικό βάρος που το συνοδεύει τον φέρνει σε μειονεκτική θέση σε σύγκριση με τους πιο μικρόσωμους αναβάτες στο grid, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για τη διαχείριση ελαστικών.

Με την εισαγωγή 21 αγώνων Sprint στο ημερολόγιο του 2023, πολλές συζητήσεις στην προετοιμασία της σεζόν έγιναν για το πώς οι αναβάτες άλλαξαν την προπόνησή τους για να ανταποκριθούν στις σωματικές απαιτήσεις αυτού του προγράμματος.

Ο Ιταλός αισθάνεται ότι βρίσκεται ήδη στο όριο της μυϊκής μάζας που μπορεί να έχει ώστε να μην αυξηθεί το μειονέκτημα που σχετίζεται με το βάρος του και ήλπιζε ότι η Dorna θα εφαρμόσει ένα ελάχιστο συνδυασμένο όριο βάρους αναβάτη/μοτοσυκλέτας στα Superbikes για το 2023 σαν δοκιμή πριν φέρει έναν αντίστοιχο κανονισμό στα MotoGP .

Καθώς αυτό δεν έχει συμβεί, ο Marini λέει ότι θα πρέπει απλώς να αποδεχθεί το «μειονέκτημά» του, ακόμα κι αν αισθάνεται ότι οι μικρόσωμοι αναβάτες θα μπορούν να εκμεταλλευτούν τη νέα μορφή των Grand Prix για να αυξήσουν την μυική τους μάζα κατά μερικά κιλά σε σύγκριση με αυτόν.

"Λοιπόν, δεν ανησυχώ ειλικρινά, αλλά για μένα θα είναι σημαντικό, γιατί αν προπονηθώ περισσότερο και αποκτήσω περισσότερους μύες, θα έχω περισσότερες δυσκολίες στο να πετύχω τον χρόνο που χρειάζεται σε κάθε γύρο γιατί είναι απλώς θέμα φυσικής", είπε ο Marini όταν ρωτήθηκε αν ανησυχούσε ότι η πρόσθετη σωματική καταπόνηση θα τον ανάγκαζε να προσθέσει περισσότερη μυική μάζα.

 


"Αν βάλω δύο ή τρία κιλά παραπάνω, τότε η μοτοσυκλέτα θα είναι πιο αργή ή απλώς θα βάλει περισσότερη φόρτιση στο πίσω ελαστικό, και αυτό δεν είναι καλό γιατί τα ελαστικά μας είναι πολύ ευαίσθητα και πρέπει να οδηγούμε πολύ ομαλά για καλύτερη απόδοση".

"Και επίσης επηρεάζει την επιτάχυνση, η ταχύτητα είναι πολύ σημαντική για τις προσπεράσεις. Νομίζω ότι οι πιο μικρόσωμοι αναβάτες φέτος μπορούν να προπονηθούν περισσότερο και να βάλουν δύο ή τρία κιλά παραπάνω, κάτι που θα βοηθήσει να έχουνε περισσότερη ενέργεια για αυτούς τους δύο αγώνες όπου, σίγουρα, οι απαιτήσεις όσον αφορά την φυσική κατάσταση θα είναι απίστευτες".

"Αλλά προσπαθώ να κάνω το καλύτερο δυνατό και ελπίζω ότι αυτός ο κανονισμός μπορεί να αλλάξει στο μέλλον. Αλλά από ότι είδα στα Superbikes αυτό δεν θα αλλάξει".

"Περίμενα ότι η Dorna θα δοκίμαζε κάτι στα Superbikes για να μας φέρει στη συνέχεια μερικούς νέους κανονισμούς, αλλά δεν έγινε κάτι τέτοιο. Οπότε, από την πλευρά μου, πρέπει απλώς να επικεντρωθώ στο τι μπορώ να κάνω με το ταλέντο και την ταχύτητά μου, προσπαθώντας να δουλέψω διαφορετικά από τους άλλους, γιατί αυτό το μειονέκτημα θα είναι μαζί μου για όλη μου την καριέρα. Και είμαι εντάξει με αυτό".

Επόμενο άρθρο »

Τα πιτσιρίκια του Μοτοκρός εντυπωσιάζουν στο Αίγιο

« Προηγούμενο άρθρο

Η παρουσίαση της LCR Honda

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ