• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
VR46: Μετά το '24 είμαστε ανοικτοί σε κάθε ενδεχόμενο
Αλλά θέλουμε ανταγωνιστικές μοτοσυκλέτες
Νέα 08/03/2023 - 12:54

Η Yamaha, με την οποία ο Fabio Quartararo κέρδισε το Πρωτάθλημα το 2021, θα αγωνιστεί μόνο με τις δύο εργοστασιακές της μοτοσυκλέτες το 2023 αφού "έχασε" την δορυφορική της ομάδα, RNF, από την Aprilia.

Ελπίζουν ότι μια "κίνηση" προς τον Valentino Rossi, του οποίου ο θρύλος είναι οριακά συνώνυμος με την περίοδο ακμής του στη Yamaha (ποιός μπορεί να ξεχάσει την Νότια Αφρική το 2004), θα μπορούσε να οδηγήσει στο πέρασμα της ομάδας του, VR46, από την Ducati προς το εργοστάσιο της Iwata.


"Για εμάς είναι μεγάλη τιμή που η Yamaha πιέζει να μας έχει και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι", δήλωσε ο διευθυντής της ομάδας, Uccio Salucci. "Όμως έχουμε συμβόλαιο με τη Ducati μέχρι το τέλος του επόμενου έτους και θα το σεβαστούμε".

"Στο μέλλον, ποιος ξέρει; Μας ενδιαφέρει όμως να έχουμε ανταγωνιστικές μοτοσυκλέτες. Αν η Yamaha, μετά το 2024, έχει δυνατές μοτοσυκλέτες, τότε είμαστε ανοιχτοί σε οποιοδήποτε ενδεχόμενο".

Η ομάδα της Mooney VR46 θα παραταχθεί και φέτος με το δίδυμο των νεαρών Ιταλών, Marco Bezzecchi και Luca Marini.

"Από τα μέσα του πρωταθλήματος (του 2022) ήμασταν δυνατοί και με τους δύο αναβάτες", ανέφερε ο Salucci. "Στην αρχή, ο Luca ζοριζόταν περισσότερο, αλλά αν υπάρχει κάπου λάθος, ήταν δικό μας. Δεν είχαμε ακόμη την κατάσταση στα χέρια μας και η διαχείριση μιας εργοστασιακής μοτοσυκλέτας ήταν δύσκολη".

"Στη συνέχεια η ομάδα δούλεψε καλά - ο Bezzecchi ανέβηκε στο βάθρο και κέρδισε τον τίτλο του Rookie of the Year, ο Luca είχε δύο τερματισμούς στην τέταρτη θέση".

"Παλέψαμε για τις θέσεις που έχουν σημασία και, όπως λέω πάντα στους αναβάτες μου, αυτό είναι το πιο σημαντικό. Πρέπει να είστε πρωταγωνιστές".


Αυτή τη σεζόν, ο Bezzecchi και ο Marini θα επωφεληθούν από τη χρήση μιας Desmosedici προδιαγραφών 2022 - της μοτοσυκλέτας με την οποία ο Francesco Bagnaia έγινε Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

"Κάναμε αυτή την επιλογή γιατί θεωρήσαμε σωστό να μείνουμε με μια μοτοσυκλέτα που ξέραμε, να μην ρισκάρουμε όπως κάναμε πέρυσι", είπε ο Salucci. "Στην αρχή της σεζόν ελπίζω ότι θα μας δώσει κάποια πλεονεκτήματα. Τότε, από τα μέσα της σεζόν, ίσως και νωρίτερα, οι εργοστασιακές ομάδες θα μας φτάσουν (με την ανάπτυξη της νέας μοτοσυκλέτας) και δεν θα είναι εύκολο για εμάς".


"Είναι φυσιολογικό και σωστό να έχουμε περισσότερες προσδοκίες. Έχουμε περισσότερες προσδοκίες και στο εσωτερικό της ομάδας μας. Οι αναβάτες μας είναι γρήγοροι, έχουν περισσότερη εμπειρία και περιμένω περισσότερα, ακόμα κι αν δεν είναι ποτέ εύκολο".

"Πρέπει να προσπαθήσουμε να παλέψουμε σε κάθε αγώνα για μια θέση στην πρώτη πεντάδα, να ανέβουμε στο βάθρο και ακόμη και να κερδίσουμε κάποιους αγώνες".

Όσο για το "καυτό θέμα" των ημερών, τους αγώνες Sprint, ο Salucci ανέφερε: "Αρχικά ανησυχούσα. Το βλέπω από πρακτική πλευρά και έπρεπε να ανασυνταχθούμε. Ο Carlo Casabianca, ένας προπονητής από την Ακαδημία, έχει μελετήσει μια διαφορετική προετοιμασία για κάθε αναβάτη, ώστε να είναι πιο εκρηκτικοί. Διανοητικά, δεν θα είναι εύκολο να διαχειριστούμε δύο αγώνες το Σαββατοκύριακο. Αλλά ως σόου, θα είναι καλό για τους οπαδούς".

Επόμενο άρθρο »

Οι γυναίκες στον κόσμο των MotoGP

« Προηγούμενο άρθρο

Πόσα κιλά χάνει ένας οδηγός μοτοσυκλέτας σε 40' λεπτά Αγώνα;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ