• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Alex Marquez: Θα χρειαστεί πολύς χρόνος
Για να βελτιωθεί η Honda
Νέα 11/03/2023 - 16:42

Ο Alex Marquez πιστεύει ότι η Honda θα χρειαστεί κάτι περισσότερο από τη φετινή προετοιμασία προκειμένου να επιστρέψει στην ανταγωνιστικότητα, παρά την είσοδο νέων αναβατών που θα μπορούσαν να βοηθήσουν για να διορθωθούν τα προβλήματα που έκαναν την RC213V δυνητικά τη χειρότερη μοτοσυκλέτα στο grid.

Ο Marquez, ο οποίος μέχρι το τεστ στη Valencia μετά τον αγώνα τον περασμένο Νοέμβριο είχε οδηγήσει μόνο μοτοσυκλέτες Honda στην καριέρα του στα MotoGP, ήταν ταχύτερος από τον αδερφό του Marc στην πρώτη δοκιμή του περασμένου μήνα στη Sepang, για το οποίο αστειεύτηκε ότι θα μπορούσε να σημαίνει ότι οι κλειδαριές θα άλλαζαν στις πόρτες του κοινού τους σπιτιού όταν θα γυρνούσε.

Ο 26χρονος Ισπανός, αν και τερμάτισε δύο φορές στο βάθρο για τη Honda στην κορυφαία κατηγορία, δεν κατάφερε ποτέ να έχει μια σταθερή άνοδο στις επιδόσεις του στην "θητεία" του στο ιαπωνικό εργοστάσιο, πρώτα στην εργοστασιακή ομάδα και μετά στη Honda LCR.

Και ενώ η Ducati είναι γνωστό ότι είναι και ομαλή και ισχυρή και στις δύο τρέχουσες εκδόσεις της (GP22 και GP23), δεν είναι αυτό που της δίνει τόσο δολοφονικό πλεονέκτημα έναντι της Honda, σύμφωνα με τον Marquez - αλλά μάλλον το γεγονός ότι είναι πολύ πιο προβλέψιμη στην οδήγηση από την προηγούμενη μοτοσυκλέτα του.

"Με τη Honda, το κύριο πρόβλημα ήταν ότι η απόδοση ήταν αυτή που ήταν", εξήγησε. "Ξέραμε τι ήταν, όχι πολύ καλή".

"Αλλά η ανάδραση με τη μοτοσυκλέτα είναι πολύ σημαντική για τους αναβάτες, και με τη Honda, ποτέ δεν ξέρεις πραγματικά τι θα συμβεί σε μια στροφή – αν θα πεταχτείς από τη μοτοσυκλέτα ή όχι".

"Με αυτήν (την Ducati), έχεις την αίσθηση για να βρεις το όριο, γιατί νιώθεις πραγματικά ασφαλής. Είναι κάτι που σε έναν μεγάλο αγώνα, το να παραμένεις πραγματικά σταθερός, είναι πολύ σημαντικό. Είναι η κύρια διαφορά".

"Εκτός από αυτό, φυσικά, υπάρχει περισσότερη ισχύς κινητήρα - το είδαμε στην τηλεόραση πέρυσι. Αλλά για μένα, η κύρια διαφορά είναι ότι η ανάδραση με τον αναβάτη είναι τόσο καλή και αυτό είναι πραγματικά σημαντικό".

"Με διαφορετικό τρόπο, πολλοί αναβάτες μπορούν να πετύχουν χρόνους γυρου με αυτή τη μοτοσυκλέτα, αλλά είναι επειδή σου δίνει μια καλή αίσθηση. Νιώθεις ότι μπορείς να πιέσεις, και δεν είναι σαν να νιώθεις στο όριο".

"Δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι λίγο παραπάνω όπως έκανε πολλές φορές ο Marc, παίζοντας με το όριο και όλα αυτά. Αυτός είναι ο λόγος που πολλοί αναβάτες είναι γρήγοροι με αυτή τη μοτοσυκλέτα".

Και ενώ υπήρξε μια εισροή νέου προσωπικού στη Honda καθώς ο πρώην τεχνικός διευθυντής της Suzuki, Ken Kawauchi, αντικαθιστά τον Takeo Yokoyama σε μια προσπάθεια να επαναφέρει τη μοτοσυκλέτα σε  νικηφόρα τροχιά, ο Marquez είναι επίσης ανένδοτος ότι η αλλαγή δεν θα συμβεί από τη μια μέρα στην άλλη, παρά το πόσο πολύ το χρειάζεται η Honda.

"Το να τους βλέπω εκεί (την Honda) δεν είναι έκπληξη για μένα", πρόσθεσε, "γιατί ξέρω λίγο πολύ τι συμβαίνει. Δεν είναι ένα σημείο που μπορείς να αλλάξεις αμέσως - θα χρειαστούν χρόνο".

"Εντάξει, έχουν νέους ανθρώπους, αλλά οι νέοι άνθρωποι δεν μπορούν να αλλάξουν τέτοια πράγματα αμέσως. Θέλουν χρόνο, αλλά έχουν ξεκινήσει τη διαδικασία".


Από την πλευρά του, ο Marquez είπε ότι έχει ακόμα δουλειά να κάνει στο Portimao αυτό το Σαββατοκύριακο - αλλά με κάποια προβλήματα που έχουν πλέον λυθεί, ήταν βέβαιος ότι δεν υπάρχουν πολλά ακόμα για να είναι όσο πιο ανταγωνιστικός μπορεί.

"Εντάξει, ο ρυθμός ενός γύρου είναι καλός, αλλά νομίζω ότι ο τρόπος που δουλέψαμε στη Sepang είναι επίσης πολύ θετικός", είπε ο Marquez, έχοντας τερματίσει ένατος στη Sepang.

"Γνωρίζουμε ξεκάθαρα σε ποια περιοχή πρέπει να δουλέψουμε στο Portimao, η οποία είναι το φρενάρισμα γιατί χάνω ακόμα πάρα πολύ την επαφή με το πίσω μέρος και εκεί μπορείς να κερδίσεις πολλά με αυτή τη μοτοσυκλέτα".

"Εκεί πρέπει να βελτιωθούμε περισσότερο, αλλά το να έχουμε αυτό το πρόβλημα σημαίνει ότι δεν είμαστε μακριά (από το 100%)".

Επόμενο άρθρο »

Τα νέα φτερά που παρουσίασε η Aprilia

« Προηγούμενο άρθρο

Portimao Test: 1η Μέρα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ