• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Quartararo: Έχουμε μεγαλύτερα προβλήματα
Από την τελική ταχύτητα
Νέα 12/03/2023 - 11:52

Tα προβλήματα της Yamaha με τα νέα ελαστικά συνέχισαν να στοιχειώνουν τον Fabio Quartararo κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας των τελικών δοκιμών προετοιμασίας MotoGP, στο Portimao.

Η κλίμακα του θέματος ήταν τέτοια που ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 είπε ότι μετά βίας σκεφτόταν την τελική του ταχύτητα το Σάββατο, το βασικό του θέμα με την M1 τα τελευταία χρόνια.

Ενώ η ταχύτητά του από τον νέο κινητήρα δεν ήταν τόσο κοντά στις Ducati όσο στη Sepang, η μεγαλύτερη ανησυχία του νεαρού Γάλλου ήταν η έλλειψη προόδου στην επίλυση των προβλημάτων απόδοσης με τα νέα ελαστικά.

"Αυτή τη στιγμή έχουμε μεγαλύτερα προβλήματα από την τελική ταχύτητα", είπε ο Quartararo.


Ο σταρ της Monster Yamaha τερμάτισε την ημέρα στην όγδοη θέση, 0,8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Francesco Bagnaia της Ducati, τον αναβάτη με τον οποίο πάλεψε για τον τίτλο των MotoGP κατά τις δύο τελευταίες σεζόν.

"Την τελευταία στιγμή χρησιμοποίησα ένα μαλακό ελαστικό. Ήταν λίγο καλύτερα, αλλά έκανα ένα '39,6 και πέρυσι, μετά από όλο το Σαββατοκύριακο στη βροχή, ο τρίτος μου γύρος του αγώνα με μεσαίο ελαστικό ήταν 39,4".

"Σε όλο τον αγώνα πέρυσι έκανα '39, όχι εύκολα, γιατί πίεζα στο μέγιστο, αλλά σήμερα κάναμε μόνο ένα '39 με το μεσαίο ελαστικό και ήμουν πίσω από τον Marc, πλήρως στο όριο".

Παραδεχόμενος ότι «δεν έχει ιδέα» τι προκαλεί το νέο πρόβλημα με το καουτσούκ, ο Quartararo εξήγησε:

"Δεν είναι μόνο το φρενάρισμα, είναι η ταχύτητα στις στροφές, η ευστάθεια, η έξοδος από τις στροφές. Κανονικά στο παρελθόν θα χρησιμοποιούσα καινούργιο λάστιχο και θα ήμουν πιο γρήγορος παντού. Οπότε είναι δύσκολο να το καταλάβω. Αλλά και ο τρόπος που κουνιέται η μοτοσυκλέτα και όλα είναι δύσκολα".

"Το πρόβλημα δεν είναι μόνο οι κατατακτήριες, αλλά και τι γίνεται με ένα νέο ελαστικό για τον ρυθμό του αγώνα. Ανησυχώ για τους αγώνες Sprint γιατί αν συγκριθούμε με τους κορυφαίους, όταν βάζουν νέο ελαστικό και βάζουμε νέο ελαστικό, είμαστε μισό δευτερόλεπτο πιο αργοί".

"Μετά, από τον 15ο έως τον 25ο γύρο είμαστε 1-2 δέκατα πιο αργοί. Αλλά η μεγαλύτερη διαφορά είναι με τα καινούργια ελαστικά και ακόμη περισσότερο στην επίθεση στο χρόνο".

"Ας ελπίσουμε ότι αύριο θα έχουμε τη λύση. Αλλά αυτή τη στιγμή, δεν αισθάνομαι έτοιμος για τον πρώτο αγώνα και δεν αισθάνομαι καλά στη μοτοσυκλέτα και γι' αυτό, νομίζω για πρώτη φορά, δεν έλεγξα την τελική ταχύτητα σήμερα".

Ο Quartararo δοκίμασε επίσης ένα μεγαλύτερο φτερό το Σάββατο και "αύριο θα δοκιμάσουμε ένα άλλο σετ [aero] και αυτό είναι όλο. Αλλά δεν δοκιμάσαμε πολλά πράγματα σήμερα. Απλώς προσπαθήσαμε να καταλάβουμε αν μπορούμε να βρούμε μια καλή βάση για τη μοτοσυκλέτα μας".

"Δεν την βρήκαμε ακόμα, αλλά πρέπει να δουλέψουμε περισσότερο στις ρυθμίσεις παρά σε νέα πράγματα".

Επόμενο άρθρο »

Bagnaia: Η μοτοσυκλέτα ταιριάζει απόλυτα με το στυλ οδήγησής μου

« Προηγούμενο άρθρο

Marc Marquez: Ειλικρινά δεν μπορούμε να είμαστε πολύ αισιόδοξοι

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ