• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Portimao Test: 2η Μέρα
Τελικοί χρόνοι - Ο Bagnaia στην κορυφή
Νέα 12/03/2023 - 21:29

Η τελευταία μέρα της προετοιμασίας ολοκληρώθηκε στο Portimao, με τον Francesco Bagnaia να κατεβάζει και άλλο το χρόνο του στο εκπληκτικό 1: 37.968. 


Πίσω του ήταν ο Johann Zarco καθώς εξαπέλυσε μια επίθεση στο χρόνο την Κυριακή, κάνοντας ένα μεγάλο βήμα μπροστά. Μόλις 0,038 πίσω του ήταν ένας άλλος αναβάτης που έκανε ένα άλμα προς τα εμπρός την τελευταία ημέρα της προετοιμασίας, με τον Fabio Quartararo να παίρνει την τρίτη θέση και να δείχνει πολύ πιο χαρούμενος στο τέλος της ημέρας από ό,τι πριν 24 ώρες .

DUCATI

Ο Bastianini τερμάτισε το τεστ στην έκτη θέση, αλλά σίγουρα θα θέλει να είναι πιο κοντά στον ομόσταυλό του μόλις ξεκινήσει το GP της Πορτογαλίας. Δεν υπήρχαν πολλά καινούργια πράγματα να δούμε στη Ducati, με την εστίαση φαινομενικά να έχει μετατοπιστεί στις τελευταίες λεπτομέρειες αυτών που έχουν ήδη δοκιμάσει.

Ο Zarco ήταν ο αναβάτης που έφτασε πιο κοντά στον Bagnaia και φαίνεται να έχει βρει έναν καλό ρυθμό αγώνα και ανέφερε ότι ασχολήθηκε με τις δικές του ρυθμίσεις αντί να πραγματοποιήσει οποιαδήποτε δοκιμή για το εργοστάσιο. Ο Jorge Martin έδειχνε επίσης καλός και ολοκληρώνει τη δοκιμή στην 8η θέση.


Στην Mooney VR46 Racing Team, ήταν ένα ελαφρώς προβληματικό τέλος στις δοκιμές για τον Luca Marini, αφού υπέστη δύο τεχνικά προβλήματα που διέκοψαν την τελευταία του μέρα, ρίχνοντάς τον στα φύλλα χρόνου, λίγο πριν από μια τελική επίθεση. Αυτή την έφερε στην τέταρτη θέση – λίγο μπροστά από τον Marco Bezzecchi. Οι δυο τους φαίνονται περισσότερο από έτοιμοι να μπουν στη μάχη για κάποιες σοβαρές θέσεις όταν η σεζόν ξεκινήσει.

Ο Fabio Di Giannantonio δεν συμμετείχε σήμερα μετά την χθεσινή του πτώση, ενώ ο Alex Marquez ήταν τέταρτος για μεγάλο μέρος της ημέρας, αλλά μετά τις τελικές επιθέσεις βρέθηκε στην 7η θέση – ακριβώς πίσω από τον Bastianini. Είχε 2 πτώσεις, αλλά αυτό δεν τον αποθάρρυνε - μάλιστα το είδε ως θετικό καθώς ξεκινά μια νέα περιπέτεια με μια νέα μοτοσυκλέτα.


YAMAHA


Το τεστ του Portimao φαινόταν ανησυχητικό για την Yamaha την πρώτη μέρα και τις πρωινές ώρες της δεύτερης μέρας. Τα προβλήματα των μαλακών ελαστικών συνέχισαν να εμποδίζουν τόσο τον Fabio Quartararo όσο και τον Franco Morbidelli, αλλά με περίπου τρεις ώρες να απομένουν, ο Quartararo έφτασε στη δεύτερη θέση στα φύλλα χρόνου – μόλις 0,148 δευτερόλεπτα μακριά από τον Bagnaia.

Και οι δύο αναβάτες συνέχιζαν να παίζουν με διαφορετικά πακέτα αεροδυναμικών την τελευταία μέρα, με τον Quartararo να βγαίνει στο τέλος της δοκιμής με ένα τρίγωνο φτερό στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας που δεν έχουμε ξαναδει.


Το σημαντικότερο όμως ήταν ότι έγινε ένα μεγάλο βήμα για τον Quartararo που αισθάνεται πολύ πιο χαρούμενος από ό,τι ήταν στη Sepang και χθες. Η επιστροφή σε κάποιες παλιές ρυθμίσεις επέτρεψε στον Γάλλο να κάνει κρίσιμα βήματα προς τα εμπρός, κάτι που θα είναι τεράστια ανακούφιση για τη Yamaha. Ωστόσο, οι ίδιοι αναστεναγμοί ανακούφισης δεν θα ηχήσουν στην πλευρά του Morbidelli που ήταν 19ος μετά από 89 γύρους.

 

KTM & GASGAS 


Στην Red Bull KTM Factory Racing, το τεστ αφορούσε στην ανάλυση του τι έχουν ήδη αντί για την εισαγωγή μιας σειράς νέων ανταλλακτικών και το κύριο σημείο εστίασης παραμένει ο κινητήρας. Ο Brad Binder ήταν η ταχύτερη RC16, καθώς ο Νοτιοαφρικανός ολοκληρώνει τη δοκιμή στην 9η θέση.


Ο Jack Miller ήταν 17ος και επικεντρωνόταν στις ρυθμίσεις, ενώ έδωσε και πολλά σχόλια για τα ηλεκτρονικά, μερικά από τα οποία φέρεται να ενδιέφεραν τον νέο ομόσταυλό του. Ήταν αισιόδοξος και είπε ότι άρχισαν πραγματικά να φτάνουν εκεί που θέλουν, αλλά βαθμολόγησε την προσαρμογή του με 7 ή 8 στα 10 μέχρι στιγμής.


Ο διευθυντής της Red Bull KTM Factory Racing Team, Francesco Guidotti, είπε ότι η πρώτη μέρα ήταν πιο δύσκολη, το πρωί της Κυριακής παρέμενε μια πρόκληση, αλλά στο τέλος της ημέρας είχαν αρχίσει να βλέπουν λίγο φως στο τέλος του τούνελ. Το κύριο ζήτημα; Τους λείπουν «λίγα δέκατα» πρόσφυσης και εργάζονται σε μηχανικές λύσεις καθώς και στα ηλεκτρονικά για να κάνουν αυτό το βήμα μπροστά.


Ο Pol Espargaro ήταν 0,065 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Miller, καθώς οι διαφορές παραμένουν πολύ μικρές στην πίστα, με τον Augusto Fernandez λίγο πιο πίσω, λίγα δέκατα πίσω από τον Takaaki Nakagami.

APRILIA 


Ο Aleix Espargaro, παραδέχτηκε ότι δυσκολεύτηκε λόγω arm pump την πρώτη μέρα και αυτά τα προβλήματα συνεχίστηκαν μέχρι την Κυριακή. 52 - οι λιγότεροι - γύροι ολοκληρώθηκαν από τον Ισπανό που θα τσεκάρει το χέρι του στη Βαρκελώνη ενόψει του 1ου γύρου της σεζόν, αν και ο #41 είπε ότι δεν ήταν καταστροφή. Όσον αφορά τον ρυθμό, ο Espargaro θα είναι χαρούμενος καθώς τελειώνει τη δοκιμή ως η κορυφαία Aprilia στην 10η θέση, αλλά τα προβλήματα arm pump δεν βοήθησαν στην προετοιμασία. 


Στην άλλη πλευρά του εργοστασιακού γκαράζ, ο Maverick Viñales τελειώνει τις δοκιμές πριν από τη σεζόν με ένα αστραφτερό χαμόγελο στο πρόσωπό του, παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισε ένα τεχνικό πρόβλημα σε μια από τις μοτοσυκλέτες του. Η 12η θέση σίγουρα δεν λέει ολόκληρη την ιστορία. Η αίσθηση του Maverick είναι θετική μετά από άλλους 82 γύρους την τελευταία μέρα, καθώς όλα τα σημάδια δείχνουν προς τον ίδιο και την Aprilia να ξεκινούν το 2023 σε καλή φόρμα.

Όσο για την RNF, και οι δύο αναβάτες ανέβηκαν σταθερά προς τα πάνω στα φύλλα χρόνου, αλλά οι απογευματινές πτώσεις και για τους δύο – ο Oliveira στη στροφή 3, ο Fernandez στη στροφή 1 – τους έβαλαν φρένο. Ομοίως με τους Espargaro και Viñales, οι θέσεις τους στα φύλλα χρόνου δεν απεικονίζουν απαραίτητα την ιστορία της προετοιμασίας τους.


HONDA 


"Ήρθε η ώρα να αρχίσουμε να δουλεύουμε με αυτό που έχουμε" είπε ο Marc Marquez χθες, καθώς ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής παραδέχτηκε ότι μετά από δοκιμές μεγάλων πραγμάτων το απόγευμα, αυτός και η Honda έχασαν λίγο το δρόμο τους. Δεν αποτελεί έκπληξη που δεν είδαμε πολλά νέα ανταλλακτικά στις RC213V σήμερα, αλλά είδαμε τον Marquez να συνεχίζει με την νέα εισαγωγή αέρα και τα νέα πακέτα αεροδυναμικών της Honda.

Ο Marquez επιβεβαίωσε ότι η τελευταία του μέρα στην πίστα ήταν η καλύτερη που είχε καθόλη την προετοιμασία της σεζόν. Μια προσομοίωση αγώνα Sprint  έδειξε ότι η Honda δεν είναι πολύ μακριά. Ο Marquez επιβεβαίωσε επίσης ότι αυτός και ο Joan Mir κινούνται προς την ίδια κατεύθυνση, οπότε υπήρχαν θετικά δείγματα εν τέλει για την Honda πριν την έναρξη του Πρωταθλήματος.

Επόμενο άρθρο »

Θετικές οι εντυπώσεις της Aprilia

« Προηγούμενο άρθρο

Portimao Test: 2η Μέρα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ