• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ανησυχία για τους αγώνες Sprint
Από τον αρχιμηχανικό του Bastianini
Νέα 20/03/2023 - 14:45

Η βασική αλλαγή για τη σεζόν του 2023 είναι η εισαγωγή ενός αγώνα Sprint σε κάθε Grand Prix τα Σάββατα, 24 ώρες πριν από τον κανονικό αγώνα.

Θα είναι μια δοκιμασία για τη νοοτροπία, την φυσική κατάσταση και την στρατηγική κάθε αναβάτη - για να μην αναφέρουμε επίσης ένα τεστ των δυνατοτήτων των ομάδων και των μοτοσυκλετών.

"Θα πρέπει να αλλάξει την προσέγγισή του", είπε ο Μarco Rigamonti, αρχιμηχανικός του Enea Bastianini για τον αναβάτη του.


"Πολλές από τις νίκες του ήρθαν από το ρυθμό του στο τέλος του αγώνα, αλλά δεν θα μπορούμε πλέον να επικεντρωθούμε σε μια ρύθμιση της μοτοσυκλέτας που να αποδίδει στους τελευταίους γύρους".

"Πράγματι, ίσως θα πρέπει να τολμήσουμε περισσότερα θυσιάζοντας λίγο στο τελευταίο μέρος. Ως καινοτομία από μόνη της (η εισαγωγή των αγώνων Sprint), δεν με πειράζει. Ανησυχώ μόνο ότι θα μπορούσε να είναι τιμωρητική για τον αναβάτη μου".

Ο Bastianini μπαίνει στο γκαράζ του εργοστασίου της Ducati μαζί με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Francesco Bagnaia - η σχέση τους και η πιθανή ανταγωνιστικότητά τους θα είναι βασικό θέμα όλη τη σεζόν.

"Θα μπορούσαμε να το συζητάμε για ώρες, αλλά κατά τη γνώμη μου, αν ένας αναβάτης έχει έναν ομόσταυλο με τον οποίο μπορεί να παλέψει, ενθαρρύνεται να τα πάει καλύτερα", είπε ο Rigamonti σχετικά με την προοπτική δύο διεκδικητών του τίτλου να συνυπάρχουν στην ίδια ομάδα.


"Αν, για παράδειγμα, φτάσουμε σε μια πίστα και το Σαββατοκύριακο ξεκινήσει άσχημα, για την ομάδα υπάρχουν δύο επιλογές: είτε είναι η μοτοσυκλέτα, είτε ο αναβάτης. Αν έχεις δύο πρωταθλητές, μπορείς να καταλάβεις αμέσως ποιος φταίει".

"Για μένα είναι πιο προσοδοφόρο να έχω δύο κόκορες στο κοτέτσι. Σε άλλες περιπτώσεις, λόγω έλλειψης πόρων, εστιάζουμε μόνο σε έναν αναβάτη: δίνεται περισσότερη προσοχή στις ανάγκες του, αλλά υπάρχουν και λιγότεροι όροι σύγκρισης".

Ο Rigamonti, ένα έμπειρο μέλος του γκαράζ της Ducati, είναι μια νέα προσθήκη στον εσωτερικό κύκλο του Bastianini.

"Είχαμε την ευκαιρία να περάσουμε χρόνο μαζί τις ημέρες μεταξύ του αγώνα στο Motegi και του αγώνα του Phillip Island, πριν από τη δοκιμή της Valencia τον Νοέμβριο", εξήγησε ο Rigamonti σχετικά με τη σχέση τους.

"Η δουλειά που έπρεπε να γίνει κατά τη διάρκεια αυτής της δοκιμής είχε ήδη προγραμματιστεί, επειδή ο Enea ήρθε από ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο λίγες μέρες πριν και οι δύο μοτοσυκλέτες – αυτή με την οποία αγωνίστηκε και αυτή που δοκίμασε στο τεστ – άλλαξαν ελάχιστα".


"Πάντα του αρέσει να τρώμε όλοι μαζί, θέλει να είναι με την ομάδα, κάτι που είναι πολύ θετικό. Θα δούμε πώς ξεκινά το πρωτάθλημα και αν έρθουν τα αποτελέσματα: δυστυχώς αυτά είναι θεμελιώδη για τη δημιουργία της σχέσης μεταξύ του αρχιμηχανικού και του αναβάτη".

"Αν και ο τρόπος δουλειάς είναι ο ίδιος, είτε κερδίσεις, είτε τερματίσεις τελευταίος, αυτό που μετράει, τελικά, είναι πάντα μόνο το αποτέλεσμα. Μπορεί να υπάρχουν περιπτώσεις αναβατών με τους οποίους μπορείς να δημιουργήσεις μια καλή σχέση ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα, αλλά το σημαντικό είναι πάντα αυτό".

"Στην περίπτωση του Enea θα είναι σημαντικό να δούμε πώς θα διαχειριστεί την πίεση: αν πέρυσι, χωρίς καμία πίεση ή προσδοκία, κατάφερε να κερδίσει τέσσερις αγώνες και να τερματίσει δεύτερος σε άλλους δύο, στην ομάδα της Gresini, τώρα που είναι στην εργοστασιακή ομάδα πρέπει να δούμε πώς θα συμπεριφερθεί".

Επόμενο άρθρο »

Η παρουσίαση της CryptoDATA RNF

« Προηγούμενο άρθρο

O Rossi εστιάζει περισσότερο στον Morbidelli τώρα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ