• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Κυριαρχία της Aprilia Tuareg 660 στο Ιταλικό πρωτάθλημα Motorally και Raid TT
Νέα Αγοράς 06/04/2023 - 10:40

Στο ντεμπούτο του με την Aprilia Tuareg 660, ο Jacopo Cerutti κυριάρχησε και στις τρεις ημέρες αγώνων που περιελάμβαναν τα 2 πρώτα σκέλη του Ιταλικού Πρωταθλήματος Motorally και το πρώτο σκέλος του Tricolore Raid TT, που πραγματοποιήθηκε αυτό το Σαββατοκύριακο στο Riotorto, στην επαρχία του Λιβόρνο.

Το δίδυμο Tuareg 660 - Cerutti δεν είχε αντίπαλο στην κατηγορία G-1000, για πολυκύλινδρες μοτοσυκλέτες με κυβισμό πάνω από 600 cc.

Αφού τερμάτισε μπροστά από τους υπόλοιπους την Παρασκευή, για το Ιταλικό Πρωτάθλημα Raid TT, ο Cerutti κατέπληξε τους πάντες με μια επιβλητική επίδοση στο διάσημο Tricolore Motorally, όπου κατάφερε να διεκδικήσει τη νίκη απέναντι σε ένα πλήθος από ελαφρύτερες μονοκύλινδρες μοτοσυκλέτες enduro.

Ο Cerutti τερμάτισε το Rally του Σαββάτου στη δεύτερη θέση συνολικά και στην πέμπτη θέση της γενικής την Κυριακή.

Jacopo Cerutti.
Jacopo Cerutti.

Αυτή η απόδοση είναι απόδειξη των εξαιρετικών χαρακτηριστικών της Tuareg 660, καθώς και της σπουδαίας δουλειάς που έχουν επιτύχει η Aprilia Racing και η GCorse.

Η δεύτερη Tuareg 660 της Aprilia Racing, με αναβάτη τον Francesco Montanari, πρωταγωνίστησε επίσης καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση στο Raid TT την Παρασκευή, με το βάθρο να επαναλαμβάνεται την επόμενη μέρα στο πρώτο σκέλος του Italian Motorally.

Στη συνέχεια, ο Montanari ολοκλήρωσε την Κυριακή στην έβδομη θέση, αφου δέχθηκε ποινή.

Jacopo Cerutti "Είμαι εξαιρετικά χαρούμενος! Δεν περίμενα να είμαι τόσο ψηλά στη βαθμολογία αμέσως! Είναι μεγάλη πηγή υπερηφάνειας για μένα που μπόρεσα να κερδίσω στο ντεμπούτο των Tuareg. Ξέραμε ότι ήμασταν ανταγωνιστικοί και περίμενα ότι θα μπορούσα να παλέψω για τη νίκη απέναντι στα άλλα δικύλινδρα, αλλά ακόμα και το να απειλήσω τις ειδικές μοτοσυκλέτες enduro ήταν μια μεγάλη έκπληξη. Πλησιάσαμε ακόμα και στο να πάρουμε την πρώτη θέση στη γενική κατάταξη και αυτό είναι μια ξεκάθαρη απόδειξη των δυνατοτήτων της μοτοσυκλέτας, οι οποίες είναι εξαιρετικά υψηλές. Η Tuareg 660 είναι πολύ καλή στο χειρισμό και οδηγείται εξαιρετικά σε μικτά εδάφη και αυτό το χαρακτηριστικό με βοήθησε πολύ στις ειδικές διαδρομές -πολύ τεχνικές- τις οποίες αντιμετωπίσαμε το Σαββατοκύριακο. Θα χρειαστεί να δουλέψουμε πριν από τους επερχόμενους αγώνες με πιο ρέουσες πίστες, αλλά ξέρουμε ήδη τι πρέπει να κάνουμε για να αποδώσουμε καλά ακόμα και στα γρήγορα κομμάτια. Ο ανταγωνισμός μάς βοηθά να κατανοήσουμε πού να επικεντρωθούμε για να σημειώσουμε ακόμη μεγαλύτερη πρόοδο ενόψει των μελλοντικών μας δεσμεύσεων. Το έργο ανάπτυξης μας μόλις ξεκίνησε!". Francesco Montanari "Είμαι ικανοποιημένος γιατί ξεκίνησα καλά αμέσως με την τρίτη θέση την Παρασκευή και μια άλλη τρίτη θέση στο πρώτο σκέλος του Motorally το Σάββατο, παρά τα μερικά λάθη στην ανάγνωση του roadbook. Την Κυριακή, έχασα λίγο χρόνο λόγω πτώσης, αλλά το σημαντικό είναι ότι το Σαββατοκύριακο μου είχε ανοδική πορεία. Δουλέψαμε καλά, κάνοντας μερικές αλλαγές στην ανάρτηση, και τώρα έχω μια εξαιρετική αίσθηση με τη μοτοσυκλέτα. Διασκέδασα πολύ κατά την οδήγηση. Νιώθω ότι μπορώ να πιέσω όταν είναι απαραίτητο και ο Jacopo έδειξε ότι οι δυνατότητές μας είναι εξαιρετικά υψηλές. Το να είσαι στην ομάδα μαζί του είναι απλώς τρελό κίνητρο. Ανυπομονώ να πάμε στον επόμενο γύρο για να προσπαθήσω να βρεθώ ακόμα πιο ψηλά!".

Francesco Montanari
Francesco Montanari
Paolo Pettinari
Paolo Pettinari

Η αγωνιστική έκδοση της Aprilia Tuareg 660 είναι εξοπλισμένη με ανάρτηση Öhlins, εξάτμιση τιτανίου SC Project και ειδικό φίλτρο αέρα Sprint Filter. Η συνεργασία με τη Metzeler είναι επίσης σημαντική, καθώς επέλεξαν την Aprilia να αναπτύξει τα προϊόντα για μια μελλοντική σειρά για τα Rally Raids. Στο Riotorto, η Tuareg 660 κέρδισε με τα ελαστικά Metzeler Karoo που έχουν κατασκευαστεί ειδικά για χρήση σε αγώνες raid.

Η Aprilia Tuareg 660 πήγε πολύ καλά και στο Πρωτάθλημα GPX, μια μορφή Rally με απλοποιημένη πλοήγηση - μέσω εντοπισμού GPS - που δημιουργήθηκε φέτος για να κάνει το άθλημα προσιτό σε περισσότερους αναβάτες.

Συμμετέχοντας με μια στοκ Tuareg 660, εξοπλισμένη μόνο με τις βασικές τροποποιήσεις που απαιτούνται για την συμμετοχή σε ένα Rally, ο Paolo Pettinari κέρδισε στο δεύτερο από τα τρία σκέλη που είχαν προγραμματιστεί για το Σαββατοκύριακο της Τοσκάνης.

Μια ακόμη νίκη που δείχνει πόσο η Tuareg 660 είναι στην πραγματικότητα το νέο σημείο αναφοράς μεταξύ των δικύλινδρων μοτοσυκλετών adventure για όλους τους λάτρεις που αναζητούν μια μοτοσυκλέτα με την οποία θα προσεγγίσουν τους αγώνες εκτός δρόμου με τον πιο εύκολο και διασκεδαστικό τρόπο.

Ακριβώς για αυτόν τον λόγο, η Aprilia θα βρίσκεται στα paddock του Italian Motorally για να παρέχει υποστήριξη σε όλους όσους σκοπεύουν να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα GPX επάνω σε μια  Tuareg 660.

Επόμενο άρθρο »

ΣΤΑ PAPASTAVROU SHOPS ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ J-CRUISE II ΤΗΣ SHOEI

« Προηγούμενο άρθρο

QJMOTOR SRT 800X και Μιχάλης Κοσίδης (ΑΕΚ F.C.)

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ