• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ηλεκτρική "Cafe Racer" μοτοσυκλέτα C1X από τη Super73
Με εκπληκτικούς χρόνους φόρτισης και μεγάλη αυτονομία
Νέα Αγοράς 19/04/2023 - 10:46

Εάν διαβάζετε αυτό το άρθρο σε ένα desktop ή σε μια επαναφορτιζόμενη φορητή συσκευή σημαίνει ότι έχετε συνδεθεί σε μια πρίζα μιας και ο ηλεκτρισμός κινεί τη σύγχρονη κοινωνία, στο σπίτι, τον χώρο εργασίας και όλες τις σημαντικές υποδομές στις οποίες βασιζόμαστε.

Μάλιστα θεωρούμε δεδομένο ότι η ηλεκτρική ενέργεια είναι πάντα και παντού διαθέσιμη και φυσικά φθηνή για χρήση, άμεση ή έμμεση - στην περίπτωση επαναφορτιζόμενων συσκευών - σε όλες τις ηλεκτρικές συσκευές που χρησιμοποιούμε.

Αλλά στην προσωπική μετακίνηση η κατάσταση δεν έχει εξελιχθεί όσο περιμέναμε και σε ένα ποσοστό αυτό οφείλετε στην, εν μέρει δικαιολογημένη, στάση των μοτοσυκλετιστών απέναντι στα ηλεκτρικά οχήματα.

Αυτό που πρέπει απλώς να αποδεχτούμε είναι ότι η μαζική παραγωγή τον ηλεκτρικών μοτοσυκλετών είναι στα σπάργανα. Η βρετανική βιομηχανία μοτοσυκλετών που ήδη από το 1910 ήταν αρκετά εξελιγμένη μέχρι το 1960, 50 χρόνια αργότερα, δεν είχε καταφέρει να λύσει το πρόβλημα με τις διαρροές λαδιού στον κινητήρα.

Η εταιρεία Super73 από την Καλιφόρνια έχει βρει έναν τρόπο να ξεπεράσει αυτές τις προκλήσεις με τα ηλεκτρικά της ποδήλατα και ελπίζει ότι με την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα C1X θα καταφέρει το ίδιο και στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.


Η ομάδα των μηχανικών δημιούργησε ένα προϊόν που έχει την κάλυψη των αναγκών και την εμπειρία του τελικού χρήστη σαν απόλυτη προτεραιότητα. Για να το καταφέρουν μίλησαν με τους πελάτες που ήδη είχαν παραγγείλει την C1X και σύντομα διαπίστωσαν ότι η τεχνολογία ταχείας φόρτισης είναι ξεκάθαρη η πρώτη προτεραιότητα για τους πελάτες τους που ενδιαφέρονταν για μια μοτοσυκλέτα σαν τη Super73», είπε, στην σελίδα Pipeburn, η εταιρεία με έδρα την Orange County, στο Los Angeles των Η.Π.Α.

Η νέα τεχνολογία της SUPER73 ξεπερνάει οτιδήποτε υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά, με δυνατότητα φόρτισης από το 10% στο 80% σε μόλις 15 λεπτά, δίνοντας στους αναβάτες περίπου 110 χιλιόμετρα αυτονομίας σύμφωνα με τη δήλωση της εταιρίας.

Η μέγιστη αυτονομία αναμένεται να είναι περίπου 160 χιλιόμετρα στο αστικό κύκλο, κάτι που είναι υπεραρκετό. Ενώ η προβλεπόμενη τελική ταχύτητα των 120 χλμ./ώρα σημαίνει ότι μπορεί να κινηθεί με άνεση και ασφάλεια στους αυτοκινητόδρομους.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, LeGrand Crewse είπε «Το μυστικό πίσω από την καινοτομία μας είναι η πεποίθηση ότι η εμπειρία του χρήστη πρέπει πάντα να λειτουργεί ως η κατευθυντήρια αρχή πίσω από οτιδήποτε δημιουργούμε και η ηλεκτρική μας μοτοσυκλέτα δεν αποτελεί εξαίρεση».
Άλλα χαρακτηριστικά του C1X είναι το ύψος της σέλας στα μολις είναι 79 εκ.- χαμηλότερο ακόμη και από της Ducati Scrambler και της Triumph Street Twin.

Οι τροχοί ειναι διαμέτρου 15 ιντσών και φοράνε ελαστικά Bridgestone Battlax Scooter SC2, διαστάσεων 120/70 εμπρός και 160/60 πίσω. Το φρενάρισμα γίνεται από έναν μονό δίσκο εμπρός και πίσω, με μια ακτινική δαγκάνα εμπρός που πιάνει σε έναν αρκετά μεγάλο δίσκο.

Οι αναρτήσεις είναι της WP, με ανεστραμμένο USD τηλεσκοπικό σύστημα εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω χωρίς μοχλικό.

Οι πρώτες C1X θα παραδοθούν, σε όσους έχουν κάνει προ παραγγελία στις αρχές του 2024, οπότε και θα ξέρουμε κατά πόσο θα ισχύουν οι ισχυρισμοί για τους χρόνους φόρτισης και την αυτονομία.

Επόμενο άρθρο »

Η κατάταξη των εταιριών και τα best seller μοντέλα του πρώτου τριμήνου

« Προηγούμενο άρθρο

Hebo Jet CTR II ένα ελαφρύ και άνετο κράνος προδιαγραφών EC22-05

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ