• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pedrosa: Δύο διαφορετικοί κόσμοι
Η αίσθηση της μοτοσυκλέτας του τότε με το τώρα
Νέα 29/04/2023 - 19:59

Ο Dani Pedrosa έχει κερδίσει 31 Grand Prix και έχει τερματίσει δεύτερος τρεις φορές στο πρωτάθλημα, σε μια καριέρα στα MotoGP που διήρκεσε από το 2006 έως το τέλος του 2018.

Από τότε που αποσύρθηκε, ο Pedrosa εντάχθηκε στην KTM ως επίσημος δοκιμαστής αναβάτης και συνέβαλε καθοριστικά στην ανάπτυξη της μοτοσυκλέτας σε ένα πακέτο που κερδίζει αγώνες.

Πραγματοποιώντας τη δεύτερη συμμετοχή wildcard του μέσα σε τέσσερα χρόνια αυτό το Σαββατοκύριακο στο ισπανικό Grand Prix, ο Pedrosa βρίσκεται σε εντυπωσιακή φόρμα, φτάνοντας στην κορυφή των ΕΔ1, τερματίζοντας την Παρασκευή τρίτος στους συνδυασμένους χρόνους, παίρνοντας την 6η θέση στις κατατακτήριες και τερματίζοντας 6ος στον αγώνα Sprint.


 Ο Pedrosa ήταν μόλις 1,738 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή, Brad Binder, ενώ ο Jack Miller πήρε την τρίτη θέση, κάτι που δημιούργησε ένα "πολύ ικανοποιητικό" αποτέλεσμα για τον Ισπανό.

Όταν ρωτήθηκε αν θα μπορούσε να ακολουθήσει τα βήματα πολλών οδηγών αγώνων αυτοκινήτων όλα αυτά τα χρόνια, επιστρέφοντας στην ενεργό δράση, ο Pedrosa απάντησε: 
"Οι αγώνες αυτοκινήτων δεν είναι το ίδιο με τους αγώνες μοτοσυκλετών. Όχι, είμαι καλά, είμαι πολύ χαρούμενος, απολαμβάνω πάρα πολύ αυτό που κάνω".

"Ήμουν στο γκρουπ (των πρωτοπόρων), ήμουν έκτος, αλλά μπορούσα να δω τις μοτοσυκλέτες μας να αγωνίζονται για το 1-2 και στο τέλος ο Jack πήρε την τρίτη θέση. Δύο μοτοσυκλέτες στο βάθρο, η μοτοσυκλέτα μου πολύ κοντά, είναι πολύ ικανοποιητικό".

Ο Pedrosa είχε την ευκαιρία να συνεχίσει την καριέρα του στα MotoGP το 2019 με την Petronas Yamaha, αλλά επέλεξε να αποσυρθεί έχοντας κουραστεί από τους πολυάριθμους τραυματισμούς που είχε αντιμετωπίσει.

Ένας σημαντικός παράγοντας πίσω από την wildcard συμμετοχή του Pedrosa στη Jerez ήταν η επιθυμία του ίδιου και της KTM να κατανοήσουν καλύτερα πώς συμπεριφέρεται η μοτοσυκλέτα σε μια αγωνιστική κατάσταση.

Σημειώνοντας μετά το σπριντ ότι "όλα φαίνονται πιο αδύναμα" σε μια μοτοσυκλέτα MotoGP τώρα όταν βρίσκεσαι μέσα σε ένα γκρουπ με άλλους, λέει ότι η αίσθηση της οδήγησης είναι "δύο διαφορετικοί κόσμοι" από τότε που αγωνίστηκε.

"Στο παρελθόν, ήδη στο τέλος της καριέρας μου μπορούσες να το νιώσεις, αλλά σε κάθε περίπτωση τα φτερά ή η αεροδυναμική δεν ήταν όπως είναι τώρα", πρόσθεσε. "Και ακόμα και όταν ήσουν στο slipstream ή μόνος, ναι, μπορούσες να νιώσεις μια μικρή διαφορά, αλλά ήταν λίγο πολύ παρόμοια".

"Τώρα είναι δύο διαφορετικοί κόσμοι, υπάρχει ένα τεράστιο χάσμα μεταξύ του ενός και του άλλου πράγματος (του να οδηγείς μόνος σου και σε ένα γκρουπ). Αυτό είναι κάτι σημαντικό γιατί οι άλλες μοτοσυκλέτες επηρεάζουν πολύ τη μοτοσυκλέτα σου".

Επόμενο άρθρο »

Jerez: MotoGP Αγώνας Sprint

« Προηγούμενο άρθρο

Jerez: Moto2 ΚΑΤ

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ