• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέα Δαγκάνα Brembo GP4 MS και Τρόμπα Φρένου CNC Brembo RCS Corsa Corta
Από τo Moto GP στην παραγωγή
Νέα Αγοράς 11/05/2023 - 20:12

 

Δαγκάνα Brembo GP4 MS

Από συμπαγές billet αλουμίνιο με τεχνολογία monobloc, έχει μεγαλύτερη αντοχή ακόμη και σε ακραία λειτουργία προσφέροντας βελτιωμένη απόδοση ολόκληρου του συστήματος πέδησης χωρίς συμβιβασμούς στην αντοχή.

Πτερύγια αερισμού στο εξωτερικό σώμα συμβάλλουν στην ψύξη του συστήματος πέδησης και διασφαλίζουν μέγιστη ακαμψία, μεταδίδοντας στον αναβάτη έντονη αίσθηση ασφάλειας και αξιοπιστίας της μοτοσυκλέτας.
 

Η Brembo, σε αυτή την ανανεωμένη έκδοση, επεκτείνει τη γκάμα προσφέροντας μια έκδοση 108 mm για Ιαπωνικές Supersport μοτοσυκλέτες.

Διαθέσιμη: Ιούλιος/Αύγουστος 2023 - Τιμή με ΦΠΑ:  3.455 €

Δείτε περισσότερα για τη Δαγκάνα GP4 MS εδώ

 

Νέα CNC Brembo RCS Corsa Corta Τρόμπα Φρένου & Συμπλέκτη
 
Νέα CNC Τρόμπα RCS Corsa Corta από συμπαγές billet αλουμίνιο, όπως αυτές που χρησιμοποιούνται στα MotoGP και SBK, με νέα σχεδίαση ώστε να είναι ελαφρύτερη και ακόμη πιο κοντά στις αγωνιστικές εκδόσεις GP. Το σκληρό φινίρισμα σε γκρι τιτανίου, εξασφαλίζει εξαιρετική αντοχή στη φθορά και εξαιρετικά χαμηλή τριβή μεταξύ των κινούμενων μερών.
 
Το πλευστό έμβολο είναι το ίδιο εξάρτημα που χρησιμοποιείται στο MotoGP, όπως και οι σύνδεσμοι εξαέρωσης και του κυκλώματος υγρού φρένων. Αυτά έχουν κλίση πάνω από 30° για να διευκολύνουν την εξαέρωση.
 
 
Ο ρυθμιστής επιτρέπει στους αναβάτες να αλλάζουν το «σημείο ενεργοποίησης του φρεναρίσματος» μεταξύ τριών διαφορετικών ρυθμίσεων απόκρισης. Στη ρύθμιση Normal, το σημείο ενεργοποίησης ξεκινά πιο προοδευτικά, καθιστώντας το κατάλληλο για οδήγηση στην πόλη ή φρενάρισμα σε κακές συνθήκες πρόσφυσης. Στη ρύθμιση Sport, το σημείο ενεργοποίησης είναι μικρότερο για να παράγει μια πιο δυναμική απόκριση κατάλληλη για πιο σπορ οδήγηση. Στη ρύθμιση Race, η θέση του έκκεντρου μηχανισμού συντομεύει ακόμη περισσότερο το σημείο ενεργοποίησης για να παρέχει την ίδια άμεση απόκριση των κυλίνδρων που χρησιμοποιούνται στο MotoGP, επιτρέποντας στον αναβάτη να φρενάρει ακαριαία πιο κοντά στην είσοδο της στροφής. Η ιδανική ρύθμιση για πίστα! Η αλλαγή από τη μία ρύθμιση στην άλλη είναι εξαιρετικά απλή και ο αναβάτης μπορεί να διαμορφώσει την απόκριση πέδησης και την αίσθηση της μοτοσυκλέτας άμεσα και προβλέψιμα.

Η νέα Brembo 19RCS CORSA CORTA RR διαθέτει επίσης το σύστημα RCS (Ratio Click System) που παρουσιάστηκε πριν από 15 χρόνια στην ακτινική τρόμπα Brembo 19RCS. Αυτό επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόζει την απόσταση μεταξύ της μανέτας και του σημείου επαφής του πιστονιού κατά 2 χιλιοστά, αλλάζοντας την κατανομή της δύναμης πέδησης χωρίς να αλλοιώνει την απόδοση του συστήματος όσον αφορά την καθαρή ισχύ.
 
Αυτά τα δύο συστήματα ρύθμισης επιτρέπουν στον αναβάτη να έχει πλήρη αίσθηση της μοτοσυκλέτας και να προσαρμόζει την απόδοση πέδησης στο στυλ οδήγησης, τη μοτοσυκλέτα,  τις καιρικές συνθήκες και τις συνθήκες του δρόμου, έχοντας 3 διαφορετικές τρόμπες σε 1 και ανεβάζοντας έτσι την απόδοση ολόκληρου του συστήματος πέδησης σε άλλο επίπεδο. Στην πραγματικότητα, η δυνατότητα επιλογής δύο ρυθμίσεων από τη μανέτα μέχρι το πιστόνι (18 και 20 mm) και τριών ρυθμίσεων ενεργοποίησης (R, S και N) προσφέρει συνολικά “έξι” διαφορετικές ρυθμίσεις.
 
Η ακτινική τρόμπα Brembo έχει φέρει επανάσταση στα συστήματα πέδησης τις τελευταίες δεκαετίες και τώρα κάθε αναβάτης μπορεί να βελτιώσει δραστικά την απόδοση πέδησης μιας μοτοσυκλέτας μεσαίου ή μεγάλου κυβισμού και να επωφεληθεί από τα πολλά πλεονεκτήματα της πολυετούς εμπειρίας της Brembo στα συστήματα πέδησης απλώς αντικαθιστώντας τον αρχικό εξοπλισμό με την ακτινική τρόμπα Brembo.
 
Διαθέσιμη: Σεπτέμβριος 2023 - Τιμή με ΦΠΑ:   885 €
 
Δείτε περισσότερα για RCS CorsaCorta RR Φρένου εδώ 
Δείτε περισσότερα για RCS CorsaCorta RR Συμπλέκτη εδώ
 
eXTra products
 

Επόμενο άρθρο »

Η ομάδα CFMOTO Racing PruestelGP στο Le Mans

« Προηγούμενο άρθρο

Ήρθαν τα νέα sooters Address 125 και Avenis 125 της Suzuki

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ