• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Poncharal: Ανόητο και αντιαθλητικό
Για την πρόταση του Bagnaia να διαφέρουν σε απόδοση εργοστασιακές και δορυφορικές μοτοσυκλέτες
Νέα 16/05/2023 - 22:29

Στο Le Mans, ο Pecco Bagnaia, σχολιάζοντας τον μεγάλο αριθμό επαφών στον αγώνα, πρότεινε μια...περίεργη (για να είμαστε ευγενικοί) λύση: "Ίσως θα ήταν καλύτερο να επιστρέψουμε στο παρελθόν, όταν υπήρχε διαφορά 6 ή 7 δέκατων μεταξύ των εργοστασιακών και των δορυφορικών μοτοσυκλετών". 


Τα λόγια του Παγκόσμιου Πρωταθλητή έφτασαν στα αυτιά του Hervé Poncharal, ιδιοκτήτη της ομάδας Tech3 και προέδρου της IRTA, ο οποίος δεν τα εκτίμησε καθόλου.

"Έμεινα έκπληκτος που διάβασα μια τέτοια δήλωσή του. Τον σέβομαι και τον θαυμάζω πολύ, αλλά μπορώ να πω ότι λέει ένα σωρό μαλ@@@ες", σχολίασε ωμά ο Poncharal. "O Bagnaia, όπως κάθε άλλος αναβάτης, προέρχεται από τη Moto3, πέρασε από τη Moto2 και έφτασε στα MotoGP σε μια δορυφορική ομάδα και ήταν χαρούμενος που είχε μια μοτοσυκλέτα υψηλών επιδόσεων που του επέτρεψε να γίνει αντιληπτός".

"Εμείς οι δορυφορικές ομάδες έχουμε δουλέψει πολύ με την Dorna, με την FIM, με την MSMA, καταφέραμε να πείσουμε τους κατασκευαστές ότι έπρεπε να μας δώσουν ανταγωνιστικές μοτοσυκλέτες, ότι ήταν προς το συμφέρον τους να προωθήσουν νέους αναβάτες, να έχουν περισσότερα δεδομένα".


"Τελικά, τώρα σχεδόν όλες οι μοτοσυκλέτες στην πίστα είναι καινούριες, μόνο μερικές Ducati είναι περσινές, αλλά πολλές είναι γρήγορες, νομίζω ότι αυτό είναι υπέροχο. Στη Γαλλία, υπήρχαν δορυφορικές ομάδες στις τέσσερις πρώτες θέσεις".


"Είναι υπέροχο να βλέπεις ότι ο αγώνας για το Πρωτάθλημα είναι ανοιχτός, ότι υπάρχει διαφορά ενός βαθμού μεταξύ του Bezzecchi, ενός νεαρού αναβάτη σε μια Ducati από δορυφορική ομάδα, και του Bagnaia, στην εργοστασιακή μοτοσυκλέτα. Είναι ωραίο για όλους, είναι ωραίο για το άθλημα , και επιτρέπει σε εμάς τις δορυφορικές ομάδες να βρίσκουμε χορηγούς γιατί τους λέμε ότι δεν είμαστε εδώ μόνο για να γεμίσουμε τη σχάρα εκκίνησης, αλλά και για να πάρουμε αποτελέσματα. Μπορούμε να κερδίσουμε αγώνες και να στοχεύσουμε στον τίτλο".

"Όταν είσαι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, πρέπει να σκεφτείς 7 φορές πριν πεις κάτι ανόητο. Είπε κάτι εξαιρετικά ανόητο, κάτι αντιαθλητικό. Είναι ασέβεια να τιμωρείς τις άλλες μοτοσυκλέτες κατά 6 ή 7 δέκατα, ακόμη και για τους συναδέλφους του στη VR46. Εξακολουθώ να σέβομαι πολύ τον Pecco, αλλά με απογοήτευσε. Ωστόσο, αυτή η ιδέα δεν θα έχει αντίκτυπο στους κατασκευαστές MotoGP".

Επόμενο άρθρο »

Τα Michelin στις μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες του Le Mans

« Προηγούμενο άρθρο

Πρώτο βάθρο για την QJMOTOR Gresini Racing στο Le Mans

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ