• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Oliveira: Παλεύουμε με μοτοσυκλέτες 200kg που πάνε με 300 χλμ./ώρα
Πρέπει να υπάρχει ευθύνη
Νέα 26/05/2023 - 09:41

Η τύχη δεν ήταν στο πλευρό του Miguel Oliveira στο ξεκίνημα αυτής της σεζόν. Μετά από το ατύχημα στο GP της Πορτογαλίας, ο 28χρονος Πορτογάλος βρέθηκε εκτός αγώνα με το που επέστρεψε, στη Jerez, για άλλη μια φορά εμπλεκόμενος στο ατύχημα άλλου αναβάτη, με νέο τραυματισμό. Έναν τραυματισμό που τον κράτησε μακριά από την πίστα στο Le Mans και που θα μπορούσε να αναγκάσει τον αναβάτη της Aprilia να χάσει επίσης τον επόμενο γύρο στο Mugello, που είναι προγραμματισμένος για το Σαββατοκύριακο 9-11 Ιουνίου.

"Ο τραυματισμός στον ώμο μου δεν έχει συγκεκριμένο χρόνο αποθεραπείας, οπότε δεν ξέρω πότε θα μπορέσω να επιστρέψω. Προτεραιότητα είναι να επιστρέψουμε στο 100%. Η ανάρρωσή μου αναμενόταν σε πέντε ή έξι εβδομάδες, αλλά θα μπορούσε να διαρκέσει περισσότερο", εξήγησε ο Μιγκέλ στον πορτογαλικό τηλεοπτικό σταθμό «Radio Renascença».

Μια δύσκολη στιγμή που όμως δεν είναι αρκετή για να σβήσει τις φιλοδοξίες του Ολιβέιρα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, πεπεισμένος ότι μπορεί να δώσει τη μάχη παρόλο που βρίσκεται 73 βαθμούς πίσω από τον επικεφαλής της βαθμολογίας Francesco Bagnaia.

"Η πιθανότητα να κερδίσεις στο MotoGP δεν έχει εξαφανιστεί εντελώς. Φέτος είδαμε μερικούς απροσδόκητους αναβάτες να καταφέρνουν να κερδίσουν πολλούς βαθμούς το Σαββατοκύριακο, αλλά θα είναι διαφορετικό όταν η κατάσταση σταθεροποιηθεί και θα υπάρχει μεγαλύτερη προβλεψιμότητα", είπε ο Πορτογάλος. "Είναι ακόμα δυνατό να γίνω Πρωταθλητής φέτος. Είναι δύσκολο να το λέω όταν κάθομαι εδώ και είμαι τραυματίας. Έχω πολλά να κάνω ακόμα, αλλά πιστεύω ότι μπορώ".

Σε ένα ξεκίνημα της σεζόν που σημαδεύτηκε από επεισόδια, ο 28χρονος δεν θα μπορούσε να μην σχολιάσει τη συμπεριφορά των αναβατών στην πίστα και το πάνελ των αγωνοδικών, που έχει επανειλημμένα επικριθεί λόγω της δουλειάς του.

"Είναι σημαντικό να αντιμετωπίζουμε τους αναβάτες ως υπεύθυνους των πράξεών τους, ώστε να σέβονται τους αντιπάλους τους. Παλεύουμε με μοτοσυκλέτες που ζυγίζουν 200 κιλά και κινούνται με 300 χλμ/ώρα, οπότε δεν μπορείς να πας ευθεία και να αφήσεις τα φρένα. Πρέπει να υπάρχει ευθύνη. "Πιστεύω ότι οι αγωνοδίκες τιμωρούν όταν συμβαίνουν αυτά τα πράγματα, αλλά σίγουρα υπήρξε έλλειψη συνέπειας και ομοιομορφίας στις κυρώσεις".

Επόμενο άρθρο »

Τα στατιστικά των πρώτων 5 αγώνων

« Προηγούμενο άρθρο

Mir: Είχαμε το ίδιο πρόβλημα που έχει τώρα η Yamaha στη Suzuki

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ