• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Santi Hernandez: Από το 0 έως το 10 ο Marquez είναι στο 20
Η Honda στο 5
Νέα 28/05/2023 - 12:32

Η Honda συνεχίζει  να βρίσκεται σε ένα δύσκολο σημείο της πορείας της. Η νίκη του Alex Rins στο Austin ήταν ένα μεμονωμένο επεισόδιο και ο Marc Marquez ζορίζεται επίσης να πετύχει καλά αποτελέσματα. Ο Santi Hernandez, ο οποίος αρχιμηχανικός του Marc, έχει πλήρη επίγνωση της κατάστασης και μίλησε για αυτό εκτενώς σε μια συνέντευξη με τον Nico Abad στο κανάλι του στο YouTube.

Ο Ισπανός δεν έχει αυταπάτες όσον αφορά την μάχη για τον τίτλο το 2023: "Είναι πολύ δύσκολο, χάσαμε τρία Grand Prix και δεν πήραμε βαθμούς ούτε στο Portimao ούτε στο Le Mans", συνόψισε την τρέχουσα κατάσταση. "Είναι πολύ περίπλοκο, αλλά με έναν αναβάτη όπως ο Marc η νοοτροπία είναι πάντα να κάνεις το καλύτερο δυνατό. Είμαι ρεαλιστής, δεν είμαστε σε επίπεδο να παλεύουμε για τη νίκη σε κάθε Grand Prix, αλλά έχουμε τον καλύτερο αναβάτη και όλα μπορούν να συμβούν. Στόχος μας είναι να μένουμε μπροστά κάθε Σαββατοκύριακο, όχι να σκεφτόμαστε τον τίτλο".

Ο Marquez τα δίνει όλα και ο Santi έχει αναγνωρίσει την αξία του.

"Από το μηδέν έως το 10, έχω έναν αναβάτη που βρίσκεται στο 20. Η μοτοσυκλέτα; Αυτή τη στιγμή δεν είναι 10, είναι 5, δεν μπορούμε να κερδίσουμε, ζοριζόμαστε, μπορούμε να το δούμε με όλους τους αναβάτες, όχι μόνο με τον Marc. Βλέπουμε πόσο πρέπει να ρισκάρει στον αγώνα για να μείνει μπροστά. Πρέπει να είμαι ειλικρινής στην κρίση μου για να μπορέσω να βελτιώσω τη μοτοσυκλέτα", είπε.

Κάτι λείπει από την RC213V και αυτό έχει αφήσει τους Ιάπωνες πίσω από τους ανταγωνιστές τους. 

"Ο Marc το εξήγησε πολύ καλά: υπάρχει έλλειψη τελικής ταχύτητας, επιτάχυνσης και σταθερότητας στο φρενάρισμα", ήταν η απάντηση του Hernandez. "Ο Marquez κάνει πράγματα που δεν του επιτρέπει η μοτοσυκλέτα, όπως στο Le Mans, έπεσε αλλά η προσπάθεια είναι στο δικό του DNA, είναι αυτό που τον έκανε να κερδίσει τόσα πολλά. Έχει ήδη δείξει ότι έχει την ίδια ταχύτητα και την ίδια επιθυμία όπως πάντα".

Ο Ισπανός 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής είναι ο πρώτος άνθρωπος που κάνει προσπάθεια να ξαναβρεθεί στην κορυφή.

"Δεν ζητά μια μοτοσυκλέτα που μόνο αυτός μπορεί να οδηγήσει, αλλά όλοι", υπογράμμισε ο αρχιμηχανικός. "Το βλέπουμε με τη Ducati: το να έχεις 8 αναβάτες που πηγαίνουν γρήγορα στην ίδια μοτοσυκλέτα σε βοηθά να βελτιωθείς. Θέλει να βελτιώσει τους τομείς όπου δυσκολευόμαστε, ξέρει πώς να προσαρμόζεται στα προβλήματα και να τα κρύβει, αλλά για να το κάνει αυτό πρέπει να ρισκάρει. Δεν είναι όλοι πρόθυμοι να το κάνουν. Νομίζω ότι η Honda έχει τη δυνατότητα να αλλάξει, είναι οι πρώτοι που ενδιαφέρονται να το κάνουν. Η Ducati και η Aprilia έκαναν ένα σημαντικό βήμα μπροστά και εμείς και η Yamaha είμαστε λίγο πίσω".

Με την αεροδυναμική και τις συσκευές ρύθμισεις ύψους, το MotoGP πλησιάζει όλο και περισσότερο τη Formula 1, με την έννοια ότι το όχημα έχει ολοένα μεγαλύτερη σημασία.

'Νομίζω ότι το άθλημά μας είναι τεχνολογικό και πρέπει να προσαρμοστείς σε νέα πράγματα", είπε ο Santi. "Τούτου λεχθέντος, προτιμούσα τους αγώνες στους οποίους ο αναβάτης έκανε τη διαφορά περισσότερο από τη μοτοσυκλέτα. Μιλάω για την εποχή του Valentino, του Stoner, του Pedrosa, του Lorenzo. Τώρα η μοτοσυκλέτα είναι πιο σημαντική, αλλά ο αναβάτης μπορεί ακόμα να κάνει τη διαφορά, όπως δείχνει ο Marc".

Επόμενο άρθρο »

Προπονήθηκαν μαζί οι δύο Έλληνες που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο WSBK

« Προηγούμενο άρθρο

H Honda περιμένει τον Ogura "να ξυπνήσει"

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ