• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Dall'Igna: Από το Mugello μέχρι το Sachsenring
Θα διαπραγματευτούμε με τους αναβάτες μας
Νέα 02/06/2023 - 11:35

Ο Gigi Dall'Igna ισχυρίζεται ότι θα διεξαχθούν διαπραγματεύσεις μεταξύ του Mugello και της Sachsenring για να καθορίσουν την πλήρη σύνθεση των αναβατών της Ducati για το 2024.

Ο Francesco Bagnaia και ο Enea Bastianini έχουν δεσμευτεί σε συμβόλαια μέχρι το τέλος του 2024, ωστόσο, ενδέχεται να υπάρξουν αλλαγές σε οποιαδήποτε από τις τρεις δορυφορικές ομάδες τους.

Και οι δύο αναβάτες των Pramac, Gresini και Mooney VR46 έχουν συμβόλαιο μέχρι το τέλος αυτής της σεζόν, ωστόσο, οι περισσότεροι από αυτούς τους αναβάτες αναμένεται να παραμείνουν στην Ducati, συμπεριλαμβανομένου του Marco Bezzecchi που φημολογείται ως επιλογή για την Pramac.

Μιλώντας στο MotoGP.com σχετικά με τη σημασία του να έχουν τόσους πολλούς κορυφαίους αναβάτες και του πότε θα μπορούσαμε να έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για τη σύνθεση του 2024, ο Dall'Igna είπε: 


"Είναι σημαντικό να έχουμε πολλές μοτοσυκλέτες στο grid για να έχουμε τους αναβάτες να βελτιώνουν την απόδοση και να μεγαλώνουν με μας".


"Πάνω απ' όλα, με τις στρατηγικές για τους αναβάτες που έχουμε επιλέξει μετά το 2019 αλλά και από τεχνική άποψη γιατί μπορούμε να μάθουμε για διαφορετικά στυλ οδήγησης. Αυτή είναι η φιλοσοφία μας, η φιλοσοφία μου όλα αυτά τα χρόνια".

"Δεν θέλουμε να αλλάξουμε την προσέγγισή μας. Είναι σημαντικό να έχουμε τους καλύτερους αναβάτες στην εργοστασιακή ομάδα, αλλά δεν ζητάμε από τους άλλους αναβάτες να μην αγωνίζονται και να κερδίζουν αγώνες γιατί πρέπει να το κάνουν αυτό. Στο τέλος, είναι μια μοτοσυκλέτα Ducati. Δεν θέλω να μειώσω την απόδοση της μοτοσυκλέτας Ducati".

"Από το Mugello μέχρι στο Sachsenring μπορούμε να ξεκινήσουμε τις διαπραγματεύσεις με τους αναβάτες για το μέλλον".

Ένα από τα μεγαλύτερα ατού της Ducati τα τελευταία χρόνια είναι η συνεχής εξέλιξη, που την έφερε στην κορυφή, με έναν από τους πιο βασικούς τομείς να είναι τα αεροδυναμικά βοηθήματα.

Τούτου λεχθέντος, ο Dall'Igna έσπευσε να δηλώσει ότι δεν είναι πιθανό να σημειωθούν σημαντικές αλλαγές πριν από το 2026.

"Μπορούμε να βελτιώσουμε τα αεροδυναμικά μέρη και έχουμε κάποιες ιδέες για αυτό", πρόσθεσε ο Dall'Igna. "Αλλά δεν νομίζω ότι πριν από το 2026 θα δείτε κάτι εντελώς διαφορετικό. Ίσως από το 2027 που θα αλλάξουν οι κανόνες. Ίσως τότε μπορούμε να κάνουμε κάποια βήματα".

Επόμενο άρθρο »

Oliveira: Δεν ξέρω αν θα καταφέρω να είμαι στο Mugello

« Προηγούμενο άρθρο

Marini: Εντυπωσιάστηκα με τα κοπλιμέντα του Pedrosa

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα