• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Brembo στο Γερμανικό MotoGP
Όπου όλοι αγαπούν τη κορυφαία Ιταλική εταιρία
Νέα 16/06/2023 - 22:11

Το MotoGP επιστρέφει στη Γερμανία όπου πέρυσι σημειώθηκε ρεκόρ 2022 θεατών με 232.202 επισκέπτες μέσα στο Σαββατοκύριακο.

Η πίστα του Sachsenring είναι μια μετρίως απαιτητική πίστα για φρένα, και βαθμολογείται με δείκτη δυσκολίας 3, στην κλίμακα από το 1 έως το 6.

Το Nürburgring Nordschleife με τις 73 στροφές είναι πολύ πιο απαιτητικό στο σύστημα πέδησης. Εκεί έγινε το γερμανικό GP το 1978 όπου ο Virginio Ferrari με την Suzuki της ομάδας Gallina με φρένα Brembo κέρδισε τον αγώνα κατηγορίας 500 αυτή ήταν η πρώτη νίκη μοτοσυκλέτας με φρένα Brembo στο MotoGP, ενώ η πρώτη του επιτυχία στη Formula 1 ήταν το 1975.



Brembo uber alles - Η αγορά της Γερμανίας είναι η κορυφαία ευρωπαϊκή αγορά για αυτοκίνητα αλλά και μοτοσυκλέτες. Καμία άλλη χώρα στη γηραιά ήπειρο, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, δεν έχει καταγράψει στοιχεία πωλήσεων για δίτροχα και τετράτροχα που μπορούν να συγκριθούν με αυτά της Γερμανίας. Είναι ένα διαχρονικό πάθος, ακόμα κι αν αρκετοί κατασκευαστές έχουν εξαφανιστεί τα τελευταία πενήντα χρόνια.

Όπως όλοι γνωρίζουμε, οι Γερμανοί είναι εξαιρετικά πρακτικοί: προτιμούν την τεχνική από την αισθητική και την ποιότητα από τις καθαρά στιλιστικές επιλογές. Όταν όμως ανακαλύπτουν αντικείμενα που συνδυάζουν την προηγμένη τεχνολογία με τον ακαταμάχητο σχεδιασμό, ερωτεύονται αμέσως, ακόμα κι αν δεν παράγονται στην πατρίδα τους. Επομένως, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι κάθε χρόνο οι έρευνες που πραγματοποιούνται από τα σημαντικότερα περιοδικά αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών αποκαλύπτουν ότι η Brembo είναι ο πιο δημοφιλής κατασκευαστής συστημάτων πέδησης στη Γερμανία.

Το πρώτο μέρος της πίστας στο Sachsenring με τις πολλές στροφές σημαίνει ότι τα φρένα χρειάζονται στις 4 από τις πρώτες 5 στροφές, ακόμα κι αν σε 3 από αυτές η πτώση της ταχύτητας είναι μικρότερη από 30 km/h. Στο δεύτερο μισό, οι ευθείες είναι μεγαλύτερες αυξάνοντας και την ταχύτητα των μοτοσυκλετών και κατά συνέπεια, οι αποστάσεις ακινητοποίησης αυξάνονται και ξεπερνούν τα 130 μέτρα σε 3 σημεία. Τα 22 δευτερόλεπτα που χρησιμοποιούνται τα φρένα ανά γύρο είναι το χαμηλότερο ποσοστό σε ολόκληρο το πρωτάθλημα, σε αυτό βοηθάει και η πίστα που είναι πολύ μικρή, λιγότερο από 3,7 km μήκος. Συνοψίζοντας όλη τη δύναμη που ασκεί ένας αναβάτης στη μανέτα του φρένου από τη γραμμή εκκίνησης μέχρι την καρό σημαία, το αποτέλεσμα είναι λιγότερο από 750 κιλά, το τρίτο χαμηλότερο για το 2023.


Από τα 8 τμήματα πέδησης στο Sachsenring Circuit μόνο ένα χαρακτηρίζεται ως απαιτητικό στα φρένα, τα 3 είναι μέτριας δυσκολίας και τα υπόλοιπα 4 ελαφριά. Η πρώτη στροφή είναι η πιο απαιτητική για τους αναβάτες και τα φρένα: Οι μοτοσυκλέτες MotoGP την προσεγγίζουν με 297 km/h και μπαίνουν στη στροφή με 70 km/h αφού φρενάρουν για 273 μέτρα . Στο συγκεκριμένο σημείο οι αναβάτες χρησιμοποιούν τα φρένα για 5,8 δευτερόλεπτα με φορτίο 5,7 kg στο μοχλό με αποτέλεσμα επιβράδυνση 1,6 G!

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Ρεκόρ προσέλευσης οπαδών στο Sachsenring

« Προηγούμενο άρθρο

Zarco: O Marquez πρέπει να σκέφτεται πριν μιλήσει

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ