• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Tα 1000 MIGLIA με 4 Ελληνικές συμμετοχές φέτος
4auto 20/06/2023 - 13:12

του Δημήτρη Διατσίδη

Φωτογραφία: Giuseppe Piazzolla, Gpiazzophotography.com

 

Ο περίφημος Αγώνας Αντοχής 1000 Miglia που γίνεται στην Ιταλία, φέτος είχε περισσότερες από 2,000 αιτήσεις συμμετοχής, από τις οποίες εγκρίθηκαν 443, ανάμεσα στις οποίες και τέσσερις συμμετοχές με Έλληνες οδηγούς! Για να εγκριθεί αυτά η κάθε συμμετοχή, το κάθε αυτοκίνητο περνά από αυστηρό έλεγχο ως προς την αυθεντικότητα της κατάστασης και της αναπαλαίωσης σε κάθε ένα τέτοιο κομμάτι της ιστορίας των τεσσάρων τροχών. Η συμμετοχή στον Αγώνα αυτό αντιμετωπίζεται ως το να “παίρνεις μέρος στο μοναδικό κινούμενο μουσείο του κόσμου”. Πράγματι στην επίσκεψή μας στην Μπρέσια, όπου δόθηκε η εκκίνηση του Αγώνα, θαυμάσαμε από κοντά σπάνια αυτοκίνητα, που όλα ήταν σε εξαιρετική λειτουργική κατάσταση, ώστε να καταφέρουν να τερματίσουν τον πενταήμερο Αγώνα, που περιλάμβανε διανυκτερεύσεις στην Τσέρβια – Μιλάνο Μαρίτιμα, Ρώμη, Πάρμα, Μιλάνο και τερματισμό και πάλι στην Μπρέσια, μετά από 1000 μίλια διαδρομής. 

Ο Στέλιος Φάκαλης που έχει θητεύσει ως συνοδηγός σε Ράλι Ακρόπολις και τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται στην οργάνωση αγωνιστικών ομάδων, με έδρα το Σαν Μαρίνο, ήταν πίσω από την προετοιμασία και την τεχνική υποστήριξη τριών Ελληνικών συμμετοχών και μίας Ιαπωνικής και τελικά είδε όλα τα αυτοκίνητά του να τερματίζουν, κάτι που θεωρείται σημαντική επιτυχία. 

Οι Ελληνικές συμμετοχές ήταν οι Νικόλαος Μπάκος & Roberto Rossoni με Veritas Comet του 1949, Νικόλαος Αρβανίτης & Ιωάννα Χαραλαμπάκη με Austin Healey 100/4 του 1956,

Αθανάσιος Θεοχάρης & Κονσταντίνος Κορδοπίτουλας με Porsche 356 1500 Speedster του 1955,  

Αλέξανδρος Χριστοδούλου & Φωτεινή Καραμανλή με Lancia Aurelia B21 Berlina του 1951. Η Ιαπωνική συμμετοχή αυτή των Ikuro Matsuba & Yumiko Matsuba με Cisitalia 02 Cabriolet του 1948.

Ωραίο το να βλέπεις αυτό το “κινούμενο μουσείο” στους Ιταλικούς δρόμους! 

Δημήτρης Διατσίδης και Τζιουζέπε Πιατσόλα
Δημήτρης Διατσίδης και Τζιουζέπε Πιατσόλα
Νικόλαος Μπάκος & Roberto Rossoni με Veritas Comet του 1949
Νικόλαος Μπάκος & Roberto Rossoni με Veritas Comet του 1949
Αθανάσιος Θεοχάρης & Κονσταντίνος Κορδοπίτουλας με Porsche 356 1500 Speedster του 1955,
Αθανάσιος Θεοχάρης & Κονσταντίνος Κορδοπίτουλας με Porsche 356 1500 Speedster του 1955,
Στέλιος Φάκαλης και Ιάπωνες με Cisitalia 02 Cabriolet του 1948.
Στέλιος Φάκαλης και Ιάπωνες με Cisitalia 02 Cabriolet του 1948.

Επόμενο άρθρο »

Μεγάλος Διαγωνισμός «After... Sails» από την Kosmocar – Volkswagen

« Προηγούμενο άρθρο

O Valentino Rossi νικητής και στα αυτοκίνητα

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ