• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Viñales: Ο χρόνος δείχνει γιατί έφυγα από τη Yamaha
Νέα 22/06/2023 - 22:03

Ο Maverick Viñales εντάχθηκε στη Yamaha για τη σεζόν του 2017 και έμεινε εκεί μέχρι τα μέσα του 2021, σημειώνοντας οκτώ από τις εννέα νίκες του στο MotoGP με την ομάδα.

To 2021 η σχέση μεταξύ του Viñales και της Yamaha είχε επιδεινωθεί ανεπανόρθωτα φτάνοντας στο Assen, όπου τελκά πήρε την pole position και τερμάτισε δεύτερος.

Τη Δευτέρα μετά τον γύρο του Assen, η Yamaha ανακοίνωσε ότι είχε συμφωνήσει να χωρίσει με τον Viñales ένα χρόνο νωρίτερα από ό,τι προέβλεπε το συμβόλαιό του, προτού εν τέλει απολυθεί αφού διαπιστώθηκε ότι σκόπιμα προσπάθησε να βλάψει τον κινητήρα της μοτοσυκλέτας του στο Grand Prix της Στυρίας.

Η σεζόν του 2023 ήταν δύσκολη για τη Yamaha, με τον Viñales να σημειώνει ότι τα παράπονα που έκανε για τη μοτοσυκλέτα το 2021 είναι τα ίδια με αυτά που κάνουν τώρα τόσο ο Fabio Quartararo όσο και ο Franco Morbidelli.

"Πιστεύω πραγματικά ότι ο χρόνος θα δείξει τον λόγο για τον οποίο έφυγα", είπε ο Viñales την Πέμπτη πριν από το GP της Ολλανδίας. "Νομίζω ότι πολλοί αναβάτες διαμαρτύρονται τώρα, όπως παραπονιόμουν και εγώ πριν από τρία χρόνια".

"Αλλά σε κάθε περίπτωση, οδηγούσα πίσω από τη Yamaha στη Γερμανία και δυσκολεύονταν. Ίσως φτάσουν εδώ [στο Assen] και είναι μπροστά, δεν ξέρω. Αλλά στο Sachsenring, δυσκολεύτηκαν πολύ".


Φέτος ο Viñales βρίσκεται στη 10η θέση της βαθμολογίας, τέσσερις βαθμούς πίσω από τον Quartararo, έχοντας σημειώσει το μοναδικό βάθρο της Aprilia στη σεζόν μέχρι στιγμής στην Πορτογαλία, όπου είχε τερματίσει δεύτερος.

Στο Sachsenring, μετά την πτώση του στον αγώνα Sprint, ο Ισπανός εγκατέλειψε στον αγώνα της Κυριακής λόγω προβλημάτων με τον κινητήρα.

Ο ίδιος όμως λέει ότι ήταν "τυχερός" καθώς αποκάλυψε προβλήματα απόδοσης που αντιμετώπιζε από το ιταλικό GP που είχαν μπερδέψει τόσο τον ίδιο όσο και την Aprilia.

"Λοιπόν, νομίζω ότι στο Sachsenring ήμασταν πολύ τυχεροί κατά κάποιο τρόπο επειδή σπάσαμε τον κινητήρα", πρόσθεσε. "Tον αναλύσαμε διεξοδικά και καταλάβαμε ότι υπήρχε πρόβλημα. Έτρεχα λοιπόν όλο το Σαββατοκύριακο με προβλήματα κινητήρα και για εμάς ήταν πολύ περίεργο στο Sachsenring που δεν ήμασταν αρκετά κοντά στο ρυθμό των πρώτων, γιατί κανονικά οι δυνατότητές μας εκεί είναι πολύ υψηλές".

"Ξεκίνησα τις ΕΔ1 στην πρώτη πεντάδα, οπότε δεν το καταλάβαμε εξαρχής. Τώρα το καταλάβαμε, οπότε τουλάχιστον φτάσαμε στο Assen γνωρίζοντας αυτό το θέμα. Δοκιμάσαμε πολλά πράγματα για να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε και βρήκαμε το πρόβλημα".

"Είναι πάντα πολύ σημαντικό να κατανοούμε πού ήταν το πρόβλημα και στο τέλος πρέπει να πιστέψουμε τα δεδομένα μας. Γνωρίζουμε ότι είμαστε δυνατοί με μια μοτοσυκλέτα με κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες, μια συγκεκριμένη ποσότητα ισχύος ".

"Λοιπόν, εάν κάτι πάει στραβά, πρέπει να το αναλύσουμε σε βάθος προτού συμβούν τέτοια πράγματα. Έχουμε καθυστερήσει πολύ, γιατί πιστεύω ότι το Sachsenring ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία για να τερματίσουμε στην πρώτη πεντάδα".

Επόμενο άρθρο »

Αλλαγές στις Ελεύθερες Δοκιμές από το 2024

« Προηγούμενο άρθρο

O Marc Marquez απαντάει στις φήμες της αποχώρησής του από τη Honda

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ