• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Αλλαγές στις Ελεύθερες Δοκιμές από το 2024
Πως θα προκρίνονται οι αναβάτες σε ΚΑΤ1 και ΚΑΤ2
Νέα 22/06/2023 - 22:14

Η σεζόν MotoGP του 2023 οδήγησε σε μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές μορφής των Grand Prix στην ιστορία του Πρωταθλήματος, καθώς οι αγώνες Sprint μισής απόστασης προστέθηκαν στο πρόγραμμα σε κάθε γύρο.

Ως εκ τούτου, ολόκληρο το πρόγραμμα ενός Σαββατοκύριακου αγώνων άλλαξε, με τις κατατακτήριες να γίνονται το πρωί του Σαββάτου και να αποφασίζεται η σχάρα εκκίνησης τόσο για τον αγώνα Sprint όσο και για το Grand Prix.

Μια άλλη σημαντική αλλαγή έγινε στις δοκιμές της Παρασκευής, με τους συνδυασμένους χρόνους των ΕΔ1 και ΕΔ2 να αποφασίζουν ποιοι αναβάτες προχωρούν κατευθείαν στις ΚΑΤ2 και ποιοι πρέπει να περάσουν από τις ΚΑΤ1.


Αυτό έχει μετατρέψει τα τελευταία στάδια και των δύο περιόδων δοκιμών, αλλά ιδιαίτερα τις ΕΔ2, σε μίνι κατατακτήριες από μόνες τους, καθώς τα τελευταία χρόνια έχει δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην αρχική θέση, καθώς οι προσπεράσεις γίνονται όλο και πιο δύσκολες.

 
Ενώ αυτή η αλλαγή στη μορφή έχει κάνει την Παρασκευή να αποκτά μια πολύ πιο σημαντική θέση, αρκετοί αναβάτες έχουν παραπονεθεί ότι τους εμποδίζει να μπορούν να δουλέψουν σωστά με τις μοτοσυκλέτες τους και τις ρυθμίσεις τους.

 

Σε μια έκτακτη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε αυτή την Πέμπτη στο Assen, συμφωνήθηκε μια τροποποίηση στη μορφή του Σαββατοκύριακου ενόψει της επόμενης σεζόν. Από την επόμεν χρονιά, για την είσοδο στις ΚΑΤ2 θα μετράνε μόνο οι χρόνοι των ΕΔ2, αφήνοντας τους αναβάτες πιο ελεύθερους κατά τις ΕΔ1 να δουλέψουν στις ρυθμίσεις τους.


Η υπόλοιπη μορφή του Σαββατοκύριακου θα παραμείνει η ίδια το 2024, με τις ΕΔ3 των 30 λεπτών να προηγούνται των κατατακτηρίων τα Σάββατα.

Αρχικά, εξετάστηκε το ενδεχόμενο εφαρμογής αυτής της αλλαγής φέτος, αλλά η έλλειψη ομοφωνίας μεταξύ των μελών της ένωσης κατασκευαστών (MSMA) προκάλεσε την αναβολή του μέτρου μέχρι το 2024.

Επόμενο άρθρο »

Τα φρένα στο Assen, τον καθεδρικό της ταχύτητας

« Προηγούμενο άρθρο

Viñales: Ο χρόνος δείχνει γιατί έφυγα από τη Yamaha

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ