• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Πλεονέκτημα Bagnaia: μπορεί να κυριαρχήσει στη Βαρκελώνη;
Νέα 31/08/2023 - 10:41

Ο ρυθμός ανεβαίνει όπως και η φόρμα του Pecco. Το πρώτο σε σειρά κρεσέντο έρχεται!

Η σεζόν πρόκειται να ανέβει σε ένα εκπληκτικό κρεσέντο στον αγώνα για το στέμμα, με το Circuit de Barcelona-Catalunya να φιλοξενεί το πρώτο GP σε σειρά με το Misano, πριν πάμε για την Ινδία και την Ιαπωνία. Η φόρμα που παρουσίασε ο κυρίαρχος του Πρωταθλήματος Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) ήταν εκπληκτική και δεν έδειξε σημάδια πίεσης την τελευταία φορά, με ένα τέλειο Σαββατοκύριακο και το νούμερο 1 να σαρώνει τον πίνακα της βαθμολογίας. Τώρα οι αντίπαλοί του θέλουν να δουν αν μπορούν να μειώσουν αυτό το χάσμα, με τη Βαρκελώνη την πρώτη στάση σε ένα προβλεπόμενο, εκπληκτικό, τελευταίο εξάμηνο του 2023.


 

Οι πιο κοντινοί διεκδικητές

Για τον Jorge Martin (Prima Pramac Racing) το GP της Αυστρίας, φαινόταν ότι θα μπορούσε να είναι μια βασική ευκαιρία για να μειώσει τη διαφορά αλλά μετατράπηκε σε ένα πιο δύσκολο Σαββατοκύριακο. Τα όρια της πίστας τον υποβάθμισαν στις πίσω θέσεις στις κατατακτήριες, κρίθηκε ότι έπαιξε το λάθος είδος πρωταγωνιστικού ρόλου σε εκείνο το περιστατικό της 1ης στροφής στο Tissot Sprint, και στη συνέχεια ο Αγώνας του στο Grand Prix εμποδίστηκε από ένα Long Lap Penalty για να συνδυάσει τη δυσκολία της εκκίνησης από τη 12η θέση. Είναι ακόμα δεύτερος, αλλά το χάσμα έχει μεγαλώσει για άλλη μια φορά. Παρόλα αυτά, ο Martinείναι ένας από τους λίγους στο grid που ακολουθεί από κοντά τον Pecco αυτή τη σεζόν και έχει παραμείνει κοντά στην κορυφή, με κάποιο στυλ επίσης. Πέρυσι πήρε τη δεύτερη θέση στη Βαρκελώνη.


 

Ο Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team), έχασε επίσης στην πρώτη στροφή του Sprint στην Αυστρία. Και αυτοί ήταν πολύτιμοι βαθμοί στο Πρωτάθλημα καθώς ο αριθμός 72 απέχει πλέον μόλις έξι βαθμούς από τον Martin. Αλλά μερικές φορές, αυτή είναι η τύχη - ή η έλλειψη της τύχης, και ο Bezzecchi επανέρχεται την Κυριακή για να πάρει μια πολύτιμη θέση και ένα άλλο βάθρο. Κατευθυνόμενος στην Βαρκελώνη, του είναι επίσης κάπως άγνωστη, καθώς την περασμένη σεζόν είχε μία πτώση. Αλλά δεν έχει καθυστερήσει πουθενά μέχρι στιγμής το 2023… Και μάλιστα πηγαίνει εκεί έχοντας αποφασίσει να παραμείνει οδηγός της ομάδας του Valentino Rossi και για το 2024.


 

Στην κορυφή της βαθμολογίας βρίσκεται και ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing). Τώρα έχει μία σημαντική διαφορά από τον Νοτιοαφρικανό μέχρι την πέμπτη θέση, καθώς πέτυχε διπλό βάθρο στην έδρα της KTM, και σε σχέση με τους υπόλοιπους αναβάτες έκανε πολύ περισσότερα από το να κρατιέται μπροστά. Αν η KTM θέλει να νικήσει την Ducati, ο Binder το έκανε και στο παρελθόν. Τώρα στη Βαρκελώνη, μπορεί να συμβεί κάτι παρόμοιο; Είναι μια πολύ διαφορετική πίστα από το Red Bull Ring… αλλά το ίδιο και η Jerez και εκεί, ήταν δύο δέκατα μακριά. Ο συναθλητής του Jack Miller, εν τω μεταξύ, ετοιμάζεται για πλήρη επαναφορά μόλις σβήσουν τα φώτα. Ο Αυστραλός ξεκίνησε μόλις από την πρώτη σειρά στην Αυστρία και μετά ήταν ταχύτατος την Κυριακή, αλλά χρειάζεται να έχει καλύτερο ρυθμό αγώνα. Ωστόσο, το έχουμε δει στην Jerez, οπότε παρακολουθούμε την πορεία του.


 

Αναβάτες που πρέπει να εστιάσουμε την προσοχή

Ένας αναβάτης που φεύγει από την Αυστρία με μια πρόσφατη επιστροφή στην πρώτη πεντάδα είναι ο Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team) καθώς εντυπωσίασε την Κυριακή στην μάχη του με τον Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™) αλλά και ο ίδιος ο Marquez έχει εντυπωσιάσει πρόσφατα με αυτή τη νίκη στο Sprint. Ο Marini κέρδισε στην Moto2™ στην Καταλονία και πήρε την έκτη θέση στο MotoGP™ πέρυσι, αλλά και το ρεκόρ του Alex Marquez στην πίστα είναι εξαιρετικό: μια νίκη στην Moto3™ και δύο νίκες στην Moto2™. Μπορούν να διεκδικήσουν τη μάχη του βάθρου;


 

Η Aprilia είχε επίσης μια αρκετά σταθερή πορεία στην Αυστρία, λαμβάνοντας υπόψη ότι υποτίθεται για τη μοτοσυκλέτα της, αυτή ήταν η πιο δύσκολη πίστα. Ο Maverick Viñales (Aprilia Racing) είχε ρυθμό και ενώ ήταν στην πρώτη σειρά, με τις εκκινήσεις που έχουν ακόμα προβλήματα, απλώς εμποδίζουν το απόλυτο αποτέλεσμα. Είναι κάτι στο οποίο το εργοστάσιο στο Noale λέει ότι εργάζεται, και αν μπορέσουν να το λύσουν, το βουνό γίνεται λιγότερο απότομο. Ο Aleix Espargaro, εν τω μεταξύ, στην Αυστρία ήταν αρκετά σταθερός και τώρα ήρθε η ώρα για έναν πραγματικό Γύρο εντός έδρας – με το Circuit de Barcelona Catalunya - να βρίσκεται ακριβώς πάνω από το πατρικό σπίτι του, στην πόλη Granollers. Πέρυσι η ταχύτητά του ήταν αρκετή για τη δεύτερη θέση πριν από το λάθος κρίσης που έκανε, και θα έρθει σε αυτό το GP αναζητώντας κάποια εκδίκηση. Τόσο ο Viñales όσο και ο Aleix Espargaro είναι πιθανό να κάνουν μερικά σοβαρά βήματα μπροστά αυτό το Σαββατοκύριακο.


 

Για την ομάδα CryptoDATA RNF MotoGP™ Aprilia, η ιστορία παραμένει κάπως γνωστή: ο Raul Fernandez θέλει να προχωρήσει μπροστά και ο Miguel Oliveira θέλει απλώς λίγη τύχη. Για όσους δεν πιστεύουν στην τύχη στους αγώνες, ο Aleix Espargaro δεν πιστεύει - εκτός κι αν μιλάμε για τη σεζόν 2023 του Miguel Oliveira. Αυτή η μοναδική εξαίρεση είναι πραγματικά αληθινή καθώς ο Πορτογάλος αναβάτης φαινόταν να βρίσκει ατυχία με μηδενικό δικό του λάθος ξανά και ξανά φέτος. Και τι το κάνει ακόμα πιο απογοητευτικό; Ήταν γρήγορος ανεξάρτητα από αυτή την ατυχία. Εξακολουθεί να εντυπωσιάζει και κάποια στιγμή, σίγουρα, αυτή η τύχη θα αλλάξει. Είναι επίσης πρώην νικητής στη Βαρκελώνη.


 

Επιστρέφοντας σε αυτή την αληθινή ατμόσφαιρα της πατρίδας του, ο Pol Espargaro είναι έτοιμος όπως και ο αδελφός του Aleix. Η GASGAS αγωνίζεται επίσης στην έδρα της με τον Pol και τον συναθλητή του στην GASGAS Factory Racing Tech3 Augusto Fernandez, να θέλει επίσης λίγη δόξα. Ο Espargaro πήρε αυτό το εντυπωσιακό αποτέλεσμα Sprint στην Αυστρία καθώς εξακολουθεί να είναι πίσω στη βαθμολογία και ο Fernandez πήρε στη συνέχεια έναν βαθμό μετά από ένα καθυστερημένο πέναλτι την Κυριακή. Παραμένει ένας από τους δύο αναβάτες που έχουν βαθμολογηθεί σε κάθε Αγώνα GP μέχρι στιγμής αυτή τη σεζόν.


 

Περισσότερα για να παρακολουθήσουμε

Το πρώτο όνομα στη λίστα εδώ πρέπει να είναι ο Johann Zarco (Prima Pramac Racing), ο οποίος είναι πέμπτος στο Πρωτάθλημα και έχει μια σεζόν γεμάτη με βάθρα μέχρι στιγμής… αλλά απλά δεν ήταν τόσο καλός στην Αυστρία. Μπορεί να αντεπιτεθεί στη Βαρκελώνη, με το μέλλον του πλέον επιβεβαιωμένο; Μπορεί ο Fabio Di Giannantonio (Gresini Racing MotoGP™) να προχωρήσει και να κρατήσει το όνομά του στο προσκήνιο; Και μπορεί ο Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) να αρχίσει πραγματικά να προκαλεί καθώς η εμπειρία του σε αυτή τη νέα μοτοσυκλέτα αυξάνεται;


 

Εν τω μεταξύ, η νέα ομάδα του Zarco για το 2024, τώρα γνωρίζουμε ότι είναι η Honda και είναι ένα άλλο στρατόπεδο που αναζητά βήματα προς τα εμπρός. Υπήρξε ένα μικρό ορόσημο την τελευταία φορά όμως: ο Marc Marquez (Repsol Honda Team) σημείωσε βαθμούς την Κυριακή για πρώτη φορά μετά την Μαλαισία την περασμένη σεζόν. Επόμενη αποστολή: πρώτη δεκάδα ή και καλύτερη θέση. Αυτή είναι η κατάλληλη πίστα για τον Marquez, οπότε θα μπορούσε να πιέζει με περισσότερο ρίσκο έναντι της ανταμοιβής. Ο συναθλητής του Joan Mir, εν τω μεταξύ, θέλει ένα καλό αποτέλεσμα μετά από ένα ατύχημα στην Αυστρία. Ο Iker Lecuona επίσης. Από την άλλη πλευρά, ο Takaaki Nakagami της LCR Honda Idemitsu θα θέλει απλώς λίγο λιγότερο δράμα από την πρώτη στροφή πέρυσι και θα θέλει να επιστρέψει μετά από δύο πιο δύσκολα Σαββατοκύριακα.


 

Η περσινή χρονιά είχε πολύ καλύτερες αναμνήσεις για ορισμένους στο grid, κυρίως για τον νικητή: τον Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™). Αξίζει να θυμόμαστε ότι ο Marc Marquez είχε ήδη μία pole position και έναν τερματισμό στο βάθρο του Sprint αυτή τη σεζόν, όπως αξίζει να θυμόμαστε ότι ο Quartararo αγωνίστηκε για το Πρωτάθλημα πέρυσι στον τελευταίο Γύρο – και κέρδισε αρκετούς Αγώνες, συμπεριλαμβανομένου αυτού. Δεν έχουν περάσει δεκαετίες, οπότε μπορούν να κάνουν αυτά τα βήματα μπροστά; Θα εξακολουθεί να αποδεικνύεται καλή πίστα για τον Γάλλο και την Yamaha; Στο Άσεν ήταν μπροστά για άλλη μια φορά, οπότε στην Βαρκελώνη μπορεί να συμβεί κάτι παρόμοιο. Και για τον συναθλητή του Franco Morbidelli, είναι ένας σημαντικός Αγώνας καθώς θέλει να διατηρήσει τους βαθμούς του και να επιστρέψει στην πρώτη δεκάδα.

 

Επόμενο άρθρο »

Τα φρένα στο Catalunya MotoGP

« Προηγούμενο άρθρο

O Marco Bezzecchi και η Mooney VR46 μαζί το 2024

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ