• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέο “βρόχινο” πίσω ελαστικό της Pirelli για τον αγώνα SBK στο Magny-Cours
Νέα 07/09/2023 - 15:22

 

Η Γαλλική πίστα του Nevers Magny-Cours θα φιλοξενήσει αυτό το Σαββατοκύριακο τον ένατο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike FIM.

Για τον ένατο γύρο του WorldSBK, που διεξάγεται στο Magny-Cours, η Pirelli φέρνει έναν νέο βρόχινο πίσω για την κορυφαία κατηγορία SBK και ένα νέο μπροστινό ελαστικό για την SSP.

Η Pirelli έχει επιλέξει ως επί το πλείστον ελαστικά που έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί σε άλλους γύρους φέτος, άλλα θα έχει και δύο νέα ελαστικά. Το πρώτο από αυτά θα είναι ένα νέο βρόχινο ελαστικό για πίσω (προδιαγραφή C0430) με στόχο τη βελτίωση, σε σύγκριση με το στάνταρ SCR1, της σταθερότητας στην απόδοση όταν η πίστα αρχίζει να στεγνώνει. Η δεύτερη αλλαγή αφορά την κατηγορία WorldSSP η οποία θα έχει νέο μπροστινό ελαστικό σε γόμα SC1 (προδιαγραφή B1333) για να εξασφαλίσει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και καλύτερη συνέπεια σε όλο τον αγώνα.


WorldSBK
Εμπρός: Το μαλακό SC0 επιστρέφει στη σκηνή, μετά την απουσία στο Most, σε συνδυασμό με το μεσαίο SC1.
Πίσω: Δύο ελαστικά σε εξαιρετικά μαλακή γόμα, το στάνταρ SCX και την εξέλιξή του με προδιαγραφή B0800. Η τρίτη επιλογή αντιπροσωπεύεται από το μαλακό SC0. Για το Superpole και το Superpole Race, θα είναι διαθέσιμο το υπο εξέλιξη SCQ C0004, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στο Misano και ήταν διαθέσιμο και στην Imola. Σε σύγκριση με το τυπικό SCQ, έχει διαφορετική δομή και σύνθεση. με στόχο την αύξηση της συνέπειας στην απόδοση σε όλο τον αγώνα, ώστε να καλύπτονται πιο εύκολα οι 10 γύροι του Superpole Race. Τέλος, σε περίπτωση βροχής, οι αναβάτες θα μπορούν να δοκιμάσουν το νέο πίσω ελαστικό C0430 που έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίζει μεγαλύτερη απόδοση και καλύτερη σταθερότητα, ειδικά όταν η πίστα αρχίζει να στεγνώνει.

WorldSSP
Νέα επιλογή για το μπροστινό μέρος: Ενα τρίτο SC1 προστέθηκε στο τυπικό SC1 για την κατηγορία WorldSSP σε διάσταση 120/70 και σε αυτό που χρησιμοποιεί η WorldSBK διάστασης 125/70. Αυτό το νέο ελαστικό υπό εξέλιξη είναι προδιαγραφής B1333, στο μέγεθος 120/70, το οποίο σε σύγκριση με το στάνταρ ελαστικό, έχει διαφορετική δομή και σύνθεση με στόχο την μεγαλύτερη αντοχή και συνέπεια σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Για το πίσω μέρος, η Pirelli θα έχει το εξαιρετικά μαλακό SCX και το μαλακό SC0, και τα δύο στάνταρ.

 

Οι τελευταίοι αγώνες είναι καθοριστικοί για την καθιέρωση της γκάμας του 2024
«Οι τέσσερις τελευταίοι γύροι της σεζόν θα είναι πολύ σημαντικοί για την Pirelli γιατί θα μας επιτρέψουν να συνοψίσουμε τη δουλειά της σύγκρισης των στάνταρ ελαστικών με τα υπό ανάπτυξη. Στην πραγματικότητα, στο τέλος του έτους θα πρέπει να αποφασίσουμε ποια από τα ελαστικά αυτή τη στιγμή στη γκάμα θα συνεχίσουν και στο 2024 και ποια θα αντικατασταθούν από τα υπό ανάπτυξη ελαστικά που φέτος αποδείχθηκαν καλύτερα από αυτά που χρησιμοποιούμε τώρα. Αυτός είναι ο λόγος που θα δούμε ξανά μαζί το στάνταρ SCX και την B0800 εξέλιξη του SCX, καθώς και το νέο SCQ C0004. Στη συνέχεια, θα πρέπει να αξιολογήσουμε εάν θα έχουμε ή όχι το νέο μαλακό μπροστινό σαν στάνταρ επιλογή. Επίσης έχουμε και ένα νέο πίσω ελαστικό για το βρεγμένο που οι αναβάτες θα μπορούν να δοκιμάσουν σε περίπτωση βροχής, ενώ για την κατηγορία Supersport υπάρχει ένα υπό ανάπτυξη SC1 μπροστά. Θα δούμε ποιες θα είναι οι αντιδράσεις από τις πίστες και οι προτιμήσεις των αναβατών και, όπως κάθε χρόνο, θα αξιολογήσουμε ποιες καινοτομίες θα εισαγάγουμε στο μέλλον».

 

Επόμενο άρθρο »

Τα φρένα στο Misano World Circuit Marko Simoncelli

« Προηγούμενο άρθρο

Στατιστικά του 11ου Γύρου του Πρωταθλήματος

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ