• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli Aragón WorldSBK - Νέο μαλακό μπροστινό λάστιχο για τον αγώνα
Νέα 19/09/2023 - 14:17

Αφού εισήγαγε ένα μαλακό ελαστικό για εμπρός, για πρώτη φορά, στην αρχή της φετινής σεζόν τώρα η Pirelli φέρνει ένα νέο μαλακό ελαστικό για εμπρός με στόχο την ακόμη καλύτερη πρόσφυση.

Για τον επόμενο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike FIM, που θα διεξαχθεί αυτό το Σαββατοκύριακο στην Ισπανική πίστα MotorLand Aragón, η Pirelli θα διαθέσει στους αναβάτες της κορυφαίας κατηγορίας ένα νέο μαλακό μπροστινό ελαστικό, προδιαγραφής C0927, το οποίο δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ στο παρελθόν. 

Αυτό το νέο ελαστικό είναι εξέλιξη της προδιαγραφής B1148, το πρώτο μαλακό που αναπτύχθηκε ποτέ από την Pirelli για τον μπροστινό τροχό, το οποίο έχει τον ίδιο σκελετό αλλά διαθέτει μια νέα γόμα που στόχο έχει το ακόμη υψηλότερο επίπεδο πρόσφυσης.

Στην κατηγορία Supersport, η επιλογή μεταξύ τριών μεσαίων μπροστινών σύνθετων συνεχίζεται, με τελευταία προσθήκη, την προδιαγραφή B1333, που απέδειξε τις επιδόσεις στο Magny-Cours.

WorldSBK

Εμπρός: Το μεσαίο SC1, θα είναι διαθέσιμο σε 9 ελαστικά ανά αναβάτη και θα συνοδεύεται από το νέο εξελιγμένο SC0 στην προδιαγραφή C0927, διαθέσιμο σε 6 ελαστικά ανά αναβάτη.

Πίσω: Τα ελαστικά που έχουν ήδη δει σε δράση στο Magny-Cours και σε πολλούς γύρους φέτος θα είναι διαθέσιμα . Οι δύο εξαιρετικά μαλακές γόμες, η τυπική SCX και η υπό εξέλιξη B0800 καθώς και η μαλακή SC0. Τα δύο ελαστικά θα είναι διαθέσιμα σε 8 τεμάχια ανά αναβάτη, ενώ στο σύνθετο SC0, οι αναβάτες θα έχουν 4 ελαστικά. Τέλος, για το Superpole και τον αγώνα Superpole, θα είναι διαθέσιμο το υπό εξέλιξη C0004 SCQ, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στο Misano και ήταν διαθέσιμο στο Imola και στο Magny-Cours, όπου χρησιμοποιήθηκε με επιτυχία από όλους τους αναβάτες στον αγώνα των 10 γύρων την Κυριακής.

WorldSSP

Επιβεβαιώνεται η διάθεση των ίδιον ελαστικών που επιλέχθηκαν για τον γαλλικό γύρο. Όλα σε μεσαία σύνθεση για εμπρός, με το τυπικό SC1 για την κατηγορία WorldSSP σε μέγεθος 120/70, αυτό που χρησιμοποιεί η WorldSBK σε μέγεθος 125/70 και το νέο SC1 σε προδιαγραφές B1333, επίσης σε μέγεθος 120/70 το όποιο έκανε, με επιτυχία, το ντεμπούτο του στο Magny-Cours. Για το πίσω μέρος, υπάρχουν δύο επιλογές που γνωρίζουν πολύ καλά οι αναβάτες: το σούπερ μαλακό SCX και το μαλακό SC0, και τα δύο στάνταρ.

Συνεχίζουμε να δουλεύουμε την εξέλιξη του νέου μαλακού μπροστινού ελαστικού

"Από άποψη εξέλιξης, στην κατηγορία Superbike αυτή τη σεζόν οι προσπάθειές μας έχουν συγκεντρωθεί πάνω από όλα στο εξαιρετικά μαλακό πίσω ελαστικό, το SCQ, και στο ολοκαίνουργιο μαλακό μπροστινό ελαστικό, το SC0, που αντιπροσώπευε μια απόλυτη καινοτομία. Μέχρι φέτος, στην πραγματικότητα, η Pirelli δεν είχε αναπτύξει ποτέ ελαστικό σε σύνθεση SC0 για το μπροστινό μέρος, αλλά με την ανάπτυξη που πραγματοποιείται στο πίσω μέρος προς την κατεύθυνση πιο μαλακών ελαστικών και την εισαγωγή ελαστικών όπως το SCX και το SCQ στην διαθέσιμη γκάμα γρήγορα παρουσιάστηκε η ανάγκη να εξελίξουμε μια πιο μαλακή εναλλακτική λύση και για το μπροστινό μέρος. Στόχος είναι να προσφέρει μεγαλύτερο επίπεδο πρόσφυσης ώστε να ισορροπεί αυτό που παρέχεται στο πίσω μέρος. Το πρώτο ελαστικό που αναπτύξαμε ήταν το B1148 που έδωσε καλά αποτελέσματα αλλά δεν μας ικανοποίησε πλήρως και έτσι αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε μια νέα σύνθεση, προδιαγραφή  C0927, με στόχο το ακόμα καλύτερο επίπεδο πρόσφυσης. Σίγουρα θα το δοκιμάσουμε στην Aragón στη συνέχεια στο Portimão και στο τέλος της χρονιάς θα αποφασίσουμε αν θα το έχουμε σαν στάνταρ ελαστικό ή αν θα συνεχίσουμε την ανάπτυξη την επόμενη σεζόν".

 

Επόμενο άρθρο »

Η LCR Honda IDEMITSU συνεχίζει με τον Takaaki Nakagami το 2024

« Προηγούμενο άρθρο

Νέες προκλήσεις. Νέοι ορίζοντες. Το MotoGP™ στην Ινδία!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ