• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τα φρένα της Brembo στο MotoGP Ινδίας
Επιτέλους μια νέα πίστα MotoGP
Νέα 21/09/2023 - 12:06

Το MotoGP θα κάνει το ντεμπούτο του στην πίστα Buddh αυτό το Σαββατοκύριακο και η Ινδία θα γίνει η 31η χώρα που φιλοξενεί τουλάχιστον ένα GP.

Το Buddh International Circuit θα γίνει η 75η πίστα που χρησιμοποιείται για τουλάχιστον έναν αγώνα στην κορυφαία κατηγορία. Κανένας αναβάτης MotoGP δεν έχει αγωνιστεί ποτέ εδώ και η πίστα είναι άγνωστη για όλους.

Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Brembo που συνεργάζονται στενά με τους αναβάτες της κορυφαίας κατηγορίας η πίστα της Ινδίας είναι μια από τις πιο απαιτητικές πίστες για φρένα.

Σε μια κλίμακα από το 1 έως το 6 υπολογίζουν ένα δείκτη δυσκολίας 6, ίσο όσο και οι πιο απαιτητικές πίστες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, όπως η πίστα Motegi όπου θα γίνει το Moto GP την πρώτη Κυριακή του Οκτωβρίου.

Η Ινδία έδειχνε έτοιμη να φιλοξενήσει το MotoGP ήδη δέκα χρόνια πρίν. Τον Ιανουάριο του 2012, ο Jorge Lorenzo ολοκλήρωσε έναν γύρο με μια Yamaha R15, ένα μοντέλο που παράγεται αποκλειστικά για την Ινδία και τη Νοτιοανατολική Ασία.

Ακριβώς για μοτοσυκλέτες με κινητήρες με αυτόν τον κυβισμό, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς, το 2009 η Brembo λάνσαρε τη μάρκα Bybre, ένα ακρωνύμιο του By Brembo, η οποία ειδικεύεται στην παραγωγή συστημάτων πέδησης για μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού, κάτω των 600 κ.εκ. .

Στις 9 από τις 14 στροφές του Buddh International Circuit, οι αναβάτες του MotoGP χρησιμοποιούν τα φρένα τους για συνολικά 41 δευτερόλεπτα ανά γύρο, το υψηλότερο ποσοστό για ολόκληρη τη σεζόν μαζί με την πίστα στη Sepang.

Ωστόσο, η πίστα της Μαλαισίας είναι κατά μισό χιλιόμετρο μεγαλύτερη από την ινδική και επομένως το ποσοστό χρήσης των φρένων είναι χαμηλότερο στη Μαλαισία από ότι στην Ινδία.

Ένα χαρακτηριστικό της διεθνούς πίστας Buddh είναι ότι οι αποστάσεις πέδησης είναι όλες μεγάλες, πάνω από τα 120 μέτρα, λόγω της έλλειψης σημείων επιβράδυνσης με διαφορά κάτω από τα 70 km/h.

Ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό είναι τα 6 σημεία πέδησης όπου οι αναβάτες βιώνουν τουλάχιστον 1,4G με αποτέλεσμα κατά τη διάρκεια του αγώνα οι αναβάτες να ασκούν φορτίο σχεδόν 1,21 τόνων στις μανέτες φρένων.

Από τα 9 σημεία πέδησης στην πίστα, τα 6 χαρακτηρίζονται ως πολύ απαιτητικά στα φρένα, τα 2 είναι μέτριας δυσκολίας και μόνο το ένα μικρής δυσκολίας.

Η 5η στροφή απαιτεί τη μεγαλύτερη πίεση στο σύστημα πέδησης, μετά από μια ευθεία διαδρομή μήκους 1006 μέτρων οι μοτοσυκλέτες MotoGP φθάνουν σε αυτό με 335 km/h και φρενάρουν για τα 6,5 δευτερόλεπτα για να μειώσουν την ταχύτητά τους στα 71 km/h.

 

Σε αυτό το χρονικό διάστημα, οι αναβάτες ασκούν πίεση 5,8 kg στη μανέτα του φρένου καθώς οι μοτοσυκλέτες καλύπτουν απόσταση 318 μέτρων και η πίεση του υγρού φρένων ανεβαίνει στα 12,5 bar.

Επόμενο άρθρο »

NAMASTE! Το MotoGP™ ξεκινά τις γιορτές στην Ινδία

« Προηγούμενο άρθρο

Michelin: Η πίστα της Ινδίας παρόμοια με Red Bull Ring και Buriram

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ