• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Bosch στην EICMA 2023 για τη μοτοσυκλέτα
Νέα Αγοράς 30/10/2023 - 19:07

Από τα κινητήρια σύνολα μέχρι τη συνδεσιμότητα η γνωστή Bosch στην Έκθεση EICMA 2023 στο Μιλάνο, παρουσιάζει λύσεις με τοποθέτηση εξαρτημάτων και συστημάτων για τη μοτοσυκλέτα.


 

  • Βοήθεια του αναβάτη: Η Bosch κάνει όλες τις κατηγορίες μοτοσυκλετών ασφαλέστερες με νέες γενιές αισθητήρων ραντάρ και Έλεγχο ευστάθειας μοτοσυκλέτας.

  • Συνδεσιμότητα: Η Bosch επιδιώκει τις over-the-air ενημερώσεις και λειτουργίες κατ' απαίτηση.

  • Ηλεκτροκίνηση: Η τελευταία τεχνολογία της Bosch οδηγεί το δρόμο στο μέλλον.


 

Στο δρόμο, ο καλύτερος τρόπος για να νιώσει κάποιος μια απαράμιλλη αίσθηση ελευθερίας είναι να οδηγήσει μια μοτοσυκλέτα. Ένας τέτοιος συνδυασμός πάθους, δυναμικής και ταχύτητας απαιτεί την πλήρη γκάμα καινοτόμων λύσεων για ασφάλεια, ευκολία και αποτελεσματικότητα. Στην EICMA 2023, η Bosch θα παρουσιάσει όχι μόνο μεμονωμένες λύσεις για τις μοτοσυκλέτες του σήμερα και του αύριο, αλλά και την κύρια τεχνογνωσία της σε συστήματα. Στο επίκεντρο είναι τα εξαρτήματα του κινητήρα και το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, καθώς και οι λύσεις ασφάλειας με τη χρήση της οθόνης και της συνδεσιμότητας – που αναπτύχθηκαν από αναβάτες για τους αναβάτες.


 

Ψηφιακή τεχνολογία: Εμπειρία αναβάτη και νέες δυνατότητες μέσω ενημερώσεων over-the-air


 

Η Bosch προσφέρει λύσεις με τη χρήση της οθόνης για κάθε εφαρμογή, ώστε οι αναβάτες να μπορούν να παρακολουθούν την ταχύτητά τους και άλλες πληροφορίες για το όχημά τους ενώ βρίσκονται στο δρόμο, χωρίς αυτό να τους αποσπά την προσοχή από το τι συμβαίνει γύρω τους. Στην EICMA, η εταιρεία εκθέτει την οθόνη TFT Cluster 5, η οποία επιτρέπει στους αναβάτες να δουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται με μια ματιά. Η οθόνη πέντε ιντσών είναι επίσης ιδανική για εγκατάσταση στον πιο περιορισμένο χώρο που διατίθεται σε διάφορες κατηγορίες οχημάτων. Το Integrated Connectivity Cluster (ICC) της Bosch, το οποίο είναι διαθέσιμο σε διάφορα μεγέθη, προσθέτει λειτουργίες συνδεσιμότητας στην TFT Cluster. Στο παρελθόν, οι μοτοσυκλετιστές έπρεπε συχνά να χρησιμοποιούν μια δεύτερη οθόνη – και να την προσαρτούν στο όχημα χρησιμοποιώντας ξεχωριστή βάση – για να μπορούν να κοιτάζουν μπροστά και να χρησιμοποιούν πληροφορίες πλοήγησης. Η Bosch παρέχει μια λύση εδώ: συνδέοντας το smartphone τους στο ICC, οι αναβάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε λειτουργίες όπως πλοήγηση, μουσική και τηλεφωνία. Η έκδοση με μέγεθος περίπου δέκα ίντσες προσφέρει επίσης μια διαχωρισμένη οθόνη, η οποία επιτρέπει, για παράδειγμα, την ταυτόχρονη εμφάνιση πληροφοριών και περιεχομένου πλοήγησης.


 

Ασφάλεια: Στο δρόμο η ασφάλεια για τη μοτοσυκλέτα χωρίς ατυχήματα από τη Bosch


 

Η Bosch είναι ο κορυφαίος προμηθευτής συστημάτων ασφαλείας μοτοσυκλετών στον κόσμο και έχει ήδη κάνει την οδήγηση σε δύο τροχούς σημαντικά πιο ασφαλή με το ABS και το Motorcycle Stability Control (MSC). Τώρα η εταιρεία κάνει το επόμενο βήμα στην ανάπτυξη του MSC: σύμφωνα με εκτιμήσεις της Bosch Accident Research, το MSC θα μπορούσε να αποτρέψει ή να μετριάσει το 5% όλων των ατυχημάτων μοτοσυκλέτας που συνεπάγονται τραυματισμό μόνο στη Γερμανία, εάν κάθε μοτοσυκλέτα ήταν εξοπλισμένη με αυτό. Έχοντας κατά νου αυτόν τον στόχο, η Bosch προσφέρει πλέον έλεγχο ευστάθειας και για μικρότερες μοτοσυκλέτες. Μέχρι σήμερα, η λύση MSC με προηγμένες λειτουργίες ασφάλειας και άνεσης τείνει να χρησιμοποιείται σε μεσαίες έως μεγάλες μοτοσυκλέτες. Σε αυτές, λειτουργεί σε συνδυασμό με μια αδρανειακή μονάδα μέτρησης (IMU) σε 6D, η οποία καθορίζει μεταβλητές όπως η γωνία κλίσης. Στο μέλλον, η λύση MSC για μικρότερες μοτοσυκλέτες θα βασίζεται στην πιο συμπαγή έκδοση ABS – όχι μόνο σε συνδυασμό με τη μονάδα 6D, αλλά και με τον αισθητήρα 3D ως οικονομική λύση για την αρχική κατηγορία.

Με τα MSC, ABS και το IMU, νέες πρόσθετες λειτουργίες και εφαρμογές μπορούν να προστεθούν σε μοτοσυκλέτες χωρίς να χρειάζεται πρόσθετα εξαρτήματα. Αυτές περιλαμβάνουν, για παράδειγμα, μια λειτουργία ελέγχου συγκράτησης σε ανηφόρα για μεγάλες μοτοσυκλέτες τουρισμού, ABS εκτός δρόμου και το ενσωματωμένο φρένο που εξαρτάται από την ιδιομορφία του δρόμου και της πίστας. Αυτές οι λειτουργίες συμβάλλουν στην αύξηση της ασφάλειας, της ευκολίας και της απόλαυσης στην οδήγηση. Και αυτό σημαίνει ότι τα οχήματα μπορούν να προσαρμοστούν ακόμη καλύτερα στους τομείς εφαρμογής τους. Έχοντας αναγνωρίσει αυτό το πλεονέκτημα νωρίς, η Bosch χρησιμοποιεί την ευρεία τεχνογνωσία της σε συστήματα για το σκοπό αυτό και ήδη προσφέρει μία ολοκληρωμένη σειρά αυτών των λειτουργιών.


 

Οι λύσεις της Bosch για συστήματα υποβοήθησης μοτοσυκλετών που βασίζονται σε ραντάρ συμβάλλουν επίσης στη βελτίωση της ασφάλειας των δίτροχων στο δρόμο: σύμφωνα με την Έρευνα Ατυχημάτων της Bosch, ένα στα επτά ατυχήματα μοτοσυκλέτας μπορεί να αποτραπεί με τέτοια συστήματα υποβοήθησης που βασίζονται σε ραντάρ. Αυτό συμβαίνει επειδή οι ηλεκτρονικοί βοηθοί είναι πάντα σε εγρήγορση και αντιδρούν ταχύτερα από τους ανθρώπους σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Αυτά τα συστήματα και οι λειτουργίες τους βασίζονται σε αισθητήρες surround και θα βελτιωθούν περαιτέρω με τη νέα γενιά ραντάρ Bosch για δίτροχα. Επιτυγχάνει καλύτερες επιδόσεις χάρη στη συνολική εμβέλεια 210 μέτρων – που είναι έως και 50 μέτρα μεγαλύτερη από τον προκάτοχό του. Επιπλέον, η τελευταία γενιά ραντάρ έχει ευρύτερη οριζόντια γωνία διαφράγματος 15 μοιρών, η οποία βελτιώνει την ακρίβειά της στην ανίχνευση αντικειμένων. Ο αισθητήρας είναι η βάση για επερχόμενες βελτιώσεις στον τομέα των συστημάτων υποβοήθησης για δίτροχα.


 

Χαμηλότερες εκπομπές ρύπων: Η Bosch βασίζεται στην πιο πρόσφατη τεχνολογία ηλεκτροκινητήρων


 

Η Bosch εργάζεται για την ανάπτυξη εξαιρετικά αποδοτικών λύσεων μετάδοσης κίνησης σε μια προσπάθεια να βοηθήσει τους κατασκευαστές οχημάτων να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων. Στην EICMA 2023, η Bosch θα παρουσιάσει την επόμενη γενιά του ηλεκτροκινητήρα πλήμνης τροχού. Με τη βελτιστοποίηση του σχεδιασμού του ρότορα, επιτεύχθηκε εξοικονόμηση βάρους έως και δύο κιλών χωρίς απώλεια απόδοσης. Η μονάδα ελέγχου κίνησης Bosch συνδυάζει τον μετατροπέα, το σύστημα διαχείρισης κινητήρα και τον έλεγχο του οχήματος σε ένα συμπαγές εξάρτημα. Σε συνδυασμό με τον κινητήρα της πλήμνης τροχού, η μονάδα ελέγχου μετάδοσης κίνησης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εφαρμογή λειτουργιών άνεσης, όπως μια πιο ομαλή λειτουργία εκκίνησης (Smooth Riding) ή το cruise control για τη διατήρηση της ταχύτητας. Ελεγχόμενο από τον ηλεκτροκινητήρα, το ηλεκτρικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης αποτρέπει την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά την εκκίνηση και αυξάνει την ασφάλεια οδήγησης. Η βόλτα με το γκάζι, εν τω μεταξύ, είναι μια πρόσθετη λειτουργία που αυξάνει την απόδοση του συστήματος μετάδοσης κίνησης, επιτρέποντας στη μοτοσυκλέτα να ανακτήσει την ενέργεια πέδησης όταν ο αναβάτης κλείσει το γκάζι. Αυτό βοηθά στην επέκταση της εμβέλειας ηλεκτρικής μπαταρίας έως και 8%. Εκτός από τη μονάδα ελέγχου μετάδοσης κίνησης για ηλεκτρικούς κινητήρες, η Bosch θα παρουσιάσει επίσης το σύστημα ελέγχου οχήματος Vehicle Controller στην EICMA, το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα υλοποίησης περαιτέρω λειτουργιών εκτός από τις βασικές λειτουργίες για το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Για παράδειγμα, εκτός από τον έλεγχο της αντλίας για τη ψύξη νερού, πληροί διάφορα πρότυπα φόρτισης (όπως CCS-AC ή 2W CHAdeMO). Με τις περισσότερες από 110 συνδέσεις του, το σύστημα Bosch Vehicle Controller μπορεί να συνδυαστεί με διάφορες αρχιτεκτονικές οχημάτων και πληροί τις τρέχουσες και μελλοντικές απαιτήσεις για ηλεκτρικά δίτροχα.

Ωστόσο, η Bosch εργάζεται επίσης για να καταστήσει την τρέχουσα τεχνολογία καύσης ακόμη πιο αποτελεσματική και να βελτιώσει τη βιωσιμότητά της. Εδώ, η Bosch παρέχει συγκεκριμένα συστήματα διαχείρισης κινητήρα και εξαρτήματα για δίτροχα και οχήματα powersport για να βοηθήσει τους κατασκευαστές να συμμορφωθούν με μελλοντικούς κανονισμούς εκπομπών, όπως το Euro 5 και το BS 6 της Ινδίας (Bharat Stage 6), συμπεριλαμβανομένου του πλήρους Onboard Diagnostics II (OBD), Step 1 και 2. Μαζί με την τελευταία τεχνολογία αισθητήρων, τα συστήματα διαχείρισης κινητήρα μπορούν να επιτύχουν σημαντικά κέρδη απόδοσης σε σύγκριση με το συμβατικό καρμπυρατέρ που εξακολουθεί να χρησιμοποιείται ευρέως στις αναδυόμενες αγορές. Τα εξαρτήματα του κινητήρα της Bosch, όπως μπεκ ψεκασμού ή αισθητήρες, είναι επίσης ήδη ικανά να υποστηρίζουν αναλογίες ανάμειξης βενζίνης έως και E100, ακόμη και στον τομέα των δίτροχων. Πρόσθετες λειτουργίες, όπως διάφορα προγράμματα οδήγησης ή λύσεις γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων, μπορούν επίσης να υλοποιηθούν γρήγορα και εύκολα μέσω της μονάδας ελέγχου κινητήρα, ακόμη και σε μικρότερες κατηγορίες οχημάτων.

 

 

Επόμενο άρθρο »

Ειδικές τιμές από τη CFMOTO για τα στελέχη των Σωμάτων Ασφαλείας και των Ένοπλων Δυνάμεων  

« Προηγούμενο άρθρο

Νέος μονοκύλινδρος κινητήρας Ducati Superquadro Mono στα 659 κ.εκ.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ