• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Yamaha MT-09 Νέας γενιάς
Με νέα εμφάνιση, βελτιωμένη θέση οδήγησης και έξυπνη τεχνολογία
Νέα Αγοράς 01/11/2023 - 15:05

Νέα πιο δυναμική εμφάνιση, βελτιωμένη θέση οδήγησης, έξυπνη τεχνολογία

 

Η πιο αυθεντική Hyper Naked

Ως μια αυθεντική Hyper Naked που έχει γεννηθεί από τη Σκοτεινή Πλευρά της Ιαπωνίας, η MT-09 ήταν πάντα το πιο χαρακτηριστικό από όλα τα μοντέλα MT, με τη σκοτεινή και μυστηριώδη αισθητική και τη συναρπαστική της απόδοση, να αφήνει την καλύτερη εντύπωση σε κάθε αναβάτη.

Η MT-09 που είχε αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού το 2013 τάραξε την αγορά, μόλις ένα χρόνο από την πρώτη εμφάνιση του 3-κύλινδρου κινητήρα CP3 στη Διεθνή Έκθεση της Κολωνίας και την προσαρμογή του σε ένα ειδικής σχεδίασης πλαίσιο.

Η πρώτη MT-09 έφερε έντονο συναίσθημα και ενθουσιασμό στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, ξεκινώντας την επανάσταση Hyper Naked που άλλαξε τα πάντα.

Για το 2024, η Yamaha ανεβάζει την MT-09 στο επόμενο επίπεδο του Σκότους, συνδυάζοντας ευφυΐα και στυλ και επιδιώκοντας την απόλυτη έκφραση της Σκοτεινής Πλευράς της Ιαπωνίας.

Η νέα MT-09 προσφέρει ακόμα πιο συναρπαστική οδήγηση και καθαρή αδρεναλίνη, με επιθετικό και δυναμικό στυλ, αλλά και με κορυφαίες προδιαγραφές που περιλαμβάνουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Μια δεκαετία για τη Σκοτεινή Πλευρά της Ιαπωνίας

Η παρουσίαση της MT-09 σηματοδότησε ένα άλμα από την συμβατική σχεδίαση των Ιαπωνικών μοτοσυκλετών, αλλά και μια τολμηρή νέα κατεύθυνση για τη Yamaha, η οποία αντλούσε έμπνευση από τη μοναδική αστική υποκουλτούρα που επικρατούσε στους δρόμους των μεγαλύτερων πόλεων της Ιαπωνίας.

Η MT-09 ξεκίνησε μια νέα συναρπαστική εποχή για την Yamaha. Διέθετε επιθετικό στυλ, πλαίσιο που είχε σχεδιαστεί για να προσφέρει ευελιξία και εξαιρετικό κράτημα, καθώς και πλούσιο σε ροπή κινητήρα CP3, με αισθητική και απόδοση που διέγειρε τις αισθήσεις.

Απελευθερωμένη από κάθε περιττό στοιχείο και διαθέτοντας ένα μικρών διαστάσεων πλαίσιο αλουμινίου, αλλά και εφοδιασμένη με το σύστημα Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T), η MT συνδύαζε τέλεια την υψηλή απόδοση, με τεχνολογία αιχμής και εξαιρετική λειτουργικότητα.

Η Σκοτεινή Πλευρά της Ιαπωνίας απελευθερώνεται.

Η αρχή της Hyper Naked επανάστασης

Στο πέρασμα του χρόνου, η MT-09 έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο σημαντικά και επιτυχημένα μοντέλα της Yamaha, έχοντας κερδίσει τη θέση της ως μία από τις πιο εμβληματικές μοτοσυκλέτες στην ιστορία του εργοστασίου.

Λίγο μετά την παρουσίαση της MT-09, η γκάμα ενισχύθηκε με την άφιξη της MT-07, η οποία είναι μια ακόμη άκρως επιτυχημένη μοτοσυκλέτα που έχει καθιερωθεί ως ηγέτης της αγοράς, για πολλά συνεχόμενα χρόνια.

Η κατηγορία Hyper Naked είναι πλέον μια από τις πιο σημαντικές και επιτυχημένες στη γκάμα της Yamaha, με συνολικά οκτώ μοντέλα που απευθύνονται σε διαφορετικά επίπεδα εμπειρίας, από την φιλική προς τους αρχάριους αναβάτες MT-125 έως την MT-10 SP με τον κινητήρα των 1.000 κ.εκ., η οποία είναι το πιο χαρακτηριστικό μοντέλο της κατηγορίας.

 

Νέα MT-09: Ακόμα πιο δυναμική, πιο αυθεντική και πιο εκλεπτυσμένη

Λεπτότερη και πιο δυναμική νέα εμφάνιση

Η MT-09 σηματοδοτεί την 10η επέτειό της με μια νέα εξωτερική σχεδίαση, η οποία ενισχύει την αίσθηση της εμβληματικής επιτάχυνσης που προσφέρει ο πλούσιος σε ροπή κινητήρας CP3.

Βασισμένη στη φιλοσοφία “3D Riding” που επιτρέπει στον αναβάτη να κινείται πιο ελεύθερα στη σέλα, η εξωτερική σχεδίαση της MT-09 για το 2024 αντλεί έμπνευση από τα μοντέλα motocross YZ της Yamaha, τα οποία επίσης απαιτούν μια θέση οδήγησης με υψηλά επίπεδα ελευθερίας.

Η ιδέα για το στυλ της MT-09 ήταν πάντα αυτή της “λειτουργικής ομορφιάς”. Με την αφαίρεση κάθε περιττού στοιχείου, η ΜΤ-09 υιοθετεί την προσέγγιση “less is more”. Κάθε λεπτομέρεια έχει επανεξεταστεί για να ενισχυθεί η γνήσια επιθετικότητα της MT-09 και για να μεγιστοποιηθεί η εμπειρία οδήγησής της.

Πιο μικρών διαστάσεων προβολέας LED

O νέος προβολέας LED περικλείεται σε ένα επανασχεδιασμένο κάλυμμα και δημιουργεί μια πιο ενοποιημένη σχέση με το ρεζερβουάρ καυσίμου. Είναι εμπνευσμένος από την προέλευση των μοντέλων MT, η οποία συνδυάζει στοιχεία “Naked” και “Motard”.  

Ο δύο λειτουργιών προβολέας LED έχει βελτιωθεί. Διαθέτει ένα μικρών διαστάσεων κρύσταλλο, το οποίο είναι μικρότερο και πιο λεπτό από του προηγούμενου μοντέλου, αλλά εξακολουθεί να παρέχει μια ευρεία, ισχυρή δέσμη με απαλές άκρες, τόσο στη μικρή όσο και στη μεγάλη σκάλα.

Τα διάφανα διπλά φώτα θέσης LED παρέχουν μια δυναμική και πιο συγκεντρωμένη εικόνα και ολοκληρώνουν το μικρών διαστάσεων, δυναμικό και άκρως επιθετικό στυλ της MT-09.  

Αυτή η εικόνα συνεχίζεται και στο πίσω μέρος, με ένα νέας σχεδίασης πίσω φως LED. Το πίσω φως και το φως πέδησης χωρίζονται για να ευθυγραμμιστούν με το νέο σχήμα του κρυστάλλου. Και για να δοθεί μια πιο λεπτή εμφάνιση στην ουρά, το επάνω μέρος του κρυστάλλου είναι κόκκινο, ενώ το κάτω μέρος έχει φιμέ φινίρισμα.

Πιο αιχμηρή εμφάνιση του ρεζερβουάρ καυσίμου

Το νέο ρεζερβουάρ καυσίμου έχει σχεδιαστεί για να δημιουργηθεί μια πιο εργονομική θέση οδήγησης που θα επιτρέπει ελευθερία κινήσεων, διατηρώντας παράλληλα, την αιχμηρή και άκρως δυναμική αισθητική που έχει γίνει συνώνυμη με το όνομα MT.

Κατασκευασμένο με τη χρήση μιας νέας μεθόδου κατασκευής με χύτευση σε πρέσα, το νέο ρεζερβουάρ προσφέρει μια πιο αιχμηρή εμφάνιση με σαφώς καθορισμένα άκρα, καθώς και το δυναμικό στυλ που χαρακτηρίζει τα μοντέλα MT.

 

Μια πιο εργονομική θέση οδήγησης

Γρίλια ενίσχυσης ήχου του κινητήρα CP3

Ο ήχος του κινητήρα της ΜΤ-09 θα σας κάνει να χαμογελάτε και είναι ένα από τα πιο καθοριστικά χαρακτηριστικά της, αφού προκαλεί αυθεντικές εκρήξεις αδρεναλίνης με κάθε άνοιγμα του γκαζιού.  

Ακολουθώντας τη φιλοσοφία Jin-Ki Kanno που διεγείρει τις αισθήσεις του αναβάτη και τον κάνει να νιώθει ένα με τη μοτοσυκλέτα, ο ήχος ήταν ένας σημαντικός παράγοντας στην ανάπτυξη του νεότερου κινητήρα EU5+ CP3.

Ο ήχος της νέας MT-09 ενισχύεται περαιτέρω από το αναθεωρημένο φίλτρο αέρα, το οποίο διαθέτει δύο νέας σχεδίασης εισαγωγές αέρα που τονίζουν τους υψηλής συχνότητας ήχους, διατηρώντας παράλληλα μια γραμμική απόκριση στο γκάζι.

Ο ήχος ενισχύεται ακόμη περισσότερο ειδικά στις υψηλότερες ταχύτητες και στροφές, μέσω μιας νέας σχάρας ενίσχυσης του ήχου, η οποία βρίσκεται στο πάνω μέρος της μοτοσυκλέτας και κατευθύνει τον εντυπωσιακό ήχο του CP3 απευθείας στον αναβάτη.

Αναθεωρημένη θέση οδήγησης

Η MT-09 φημίζεται για τη σταθερότητα και την ευελιξία της, οι οποίες έχουν αναβαθμιστεί με βελτιωμένη εργονομία και με τροποποιήσεις στη σχέση τιμονιού/μαρσπιέ/σέλας που βελτιώνουν την άνεση και προσφέρουν μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων, ανεξάρτητα από το στυλ οδήγησης του κάθε αναβάτη. Παράλληλα, διατηρούν μια θέση οδήγησης με σπορ κλίση προς τα εμπρός.

Για να επιτευχθεί αυτό, το τιμόνι έχει χαμηλώσει και μπορεί να προσαρμοστεί από τον αναβάτη σε δύο θέσεις, ώστε να ταιριάξει με το στυλ οδήγησης και την σωματική του διάπλαση. Η γωνία του τιμονιού έχει επίσης αυξηθεί, λόγω του χαμηλότερου προφίλ που έχει πλέον το ρεζερβουάρ καυσίμου.

Τα νέας σχεδίασης μαρσπιέ έχουν τοποθετηθεί πιο πίσω κατά 30,6 χιλ. σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και έχουν ανυψωθεί κατά 9,5 χιλ., ενώ το ύψος τους μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο διαφορετικές θέσεις, ανάλογα με τις προτιμήσεις του αναβάτη. Για να βελτιωθεί η άνεση του συνεπιβάτη, τα μαρσπιέ έχουν επανασχεδιαστεί και είναι πλέον τοποθετημένα κάτω από το υποπλαίσιο.

Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά: Νέα πεντάλ φρένου και αλλαγής ταχυτήτων

Κάθε λεπτομέρεια στην MT-09 έχει επανεξεταστεί, για να μεγιστοποιηθεί η εμπειρία οδήγησής της. Το πεντάλ του πίσω φρένου έχει επανασχεδιαστεί και είναι πλέον κατασκευασμένο από σφυρήλατο αλουμίνιο, ενώ η άκρη του πεντάλ αλλαγής ταχυτήτων έχει φαρδύνει σημαντικά, για να μειωθεί η κίνηση του αστραγάλου κατά τη διάρκεια των αλλαγών και για να εξασφαλιστεί ομαλότερη λειτουργία.

Ξεχωριστές θέσεις οδηγού και συνεπιβάτη

Για να ενισχύσει περαιτέρω την αίσθηση ελευθερίας, η MT-09 διαθέτει πλέον ξεχωριστή σέλα οδηγού και συνεπιβάτη, η οποία βελτιώνει τόσο τη θέση του οδηγού, όσο και την άνεση κατά την επιβίβαση και την αποβίβαση από την μοτοσυκλέτα.

Το σκαλοπάτι μεταξύ των δύο θέσεων λειτουργεί επίσης, ως μέσο διατήρησης του αναβάτη προς τα εμπρός και πάνω από το μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας όταν απελευθερώνεται η ροπή της MT-09, ενώ η συνολική σχεδίαση της σέλας παρέχει μεγαλύτερη ελευθερία στις μετατοπίσεις του σώματος.  

Μια πρίζα USB τύπου C που είναι εγκατεστημένη κάτω από τη σέλα του αναβάτη, επιτρέπει τη φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών και τη χρήση του ηλεκτρικού συστήματος θέρμανσης της μοτοσυκλέτας.

Ακτινική αντλία Brembo: Γραμμική απόδοση, απόλυτος έλεγχος

Για να ταιριάζει με την υψηλή ροπή και την επιτάχυνση της MT-09, η ισχύς πέδησης έχει ενισχυθεί με μια νέα ακτινική αντλία της Brembo, η οποία κινείται προς την ίδια κατεύθυνση με τη μανέτα φρένου. Το αποτέλεσμα είναι γραμμική σχέση μεταξύ της πίεσης που ασκεί ο αναβάτης και της υδραυλικής πίεσης που ασκείται από τους δύο μπροστινούς δίσκους, καθώς και εξαιρετικός έλεγχος στο φρενάρισμα.   

Επίσης, η νέας σχεδίασης μανέτα συμπλέκτη προσφέρει στον αναβάτη, καλύτερο έλεγχο κατά την εμπλοκή του συμπλέκτη. 

Πλήρως ρυθμιζόμενη μπροστινή ανάρτηση και ελαστικά Bridgestone S23

Το πιρούνι KYB 41 χιλ. της MT-09 είναι πλήρως ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση, τη συμπίεση και την απόσβεση επαναφοράς και πλέον διαθέτει εργοστασιακές ρυθμίσεις που παρέχουν εξαιρετική σταθερότητα.

Ο σχεδιασμός του μοχλικού της πίσω ανάρτησης έχει τροποποιηθεί και το ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ KYB® έχει προσαρμοστεί για πιο δυναμική αίσθηση στις στροφές, ενώ τα νέα ελαστικά Bridgestone Battlax Hypersport S23 M προσφέρουν υψηλή πρόσφυση και ελαφρύ χειρισμό.

 

Πιο έξυπνη τεχνολογία

Πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών

Για το 2024, η MT-09 εφοδιάζεται με μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών, με τις οποίες βελτιώνεται συνολικά τη μοτοσυκλέτα και την εμπειρία οδήγησής της, παραμένοντας πιστή στην φιλοσοφία της Σκοτεινής Πλευράς της Ιαπωνίας, που έχει αγαπηθεί από πολλούς αναβάτες.

Η ολοκαίνουρια, οριζόντια πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 5" προσφέρει στον αναβάτη μια ελκυστική νέα επαφή, με επιλογή μεταξύ τεσσάρων θεμάτων θέασης που ταιριάζουν σε διάφορες συνθήκες οδήγησης.  

Συνδεσιμότητα & Πλοήγηση μέσω smartphone

Για μια πιο πλούσια εμπειρία οδήγησης, η συνδεσιμότητα με smartphone διατίθεται ως στάνταρ στην MT-09 μέσω της ενσωματωμένης μονάδας ελέγχου επικοινωνίας (CCU) και σας επιτρέπει να παραμένετε σε σύνδεση ενώ οδηγείτε, συνδέοντας το smartphone σας με τη μοτοσυκλέτα μέσω της εφαρμογής MyRide. Εκτός από την εμφάνιση ειδοποιήσεων για κλήσεις και μηνύματα στην οθόνη TFT 5", προστίθεται και μια νέα λειτουργία με τη δυνατότητα λήψης κλήσεων, αλλά και ακρόασης μουσικής μέσω ακουστικών Bluetooth*. Μόλις συνδεθούν, οι αναβάτες μπορούν να κάνουν και χρήση του δωρεάν ενσωματωμένου συστήματος πλοήγησης Garmin StreetCross, το οποίο εμφανίζει πληροφορίες στην οθόνη TFT 5".  

Οι αναβάτες μπορούν επίσης, να εξατομικεύσουν ακόμη περισσότερο την οθόνη TFT. Έχουν τη δυνατότητα να στείλουν εικόνες από το smartphone τους μέσω της εφαρμογής MyRide, χρησιμοποιώντας τη λειτουργία μεταφοράς πληροφοριών.

Παρέχεται επίσης, η δυνατότητα φόρτισης εξωτερικών συσκευών μέσω της νέας πρίζας USB τύπου C που βρίσκεται κάτω από τη σέλα.

*Τα ακουστικά Bluetooth δεν διατίθενται με την MT-09

Διαισθητικοί νέοι διακόπτες

Οι νέοι διακόπτες που έχουν ενσωματωθεί στο τιμόνι επιτρέπουν στον αναβάτη να χειρίζεται το ευρύτερο φάσμα λειτουργιών της νέας MT-09. Συμπεριλαμβάνονται η συνδεσιμότητα smartphone, η πλοήγηση, τα προγράμματα οδήγησης και η επιλογή των διαφόρων μενού.

Με σαφή, λογική και απλή σχεδίαση, το σχήμα, η κίνηση και η εργονομική διάταξη των κουμπιών έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τη διαισθητική χρήση, γεγονός που επιτρέπει στους αναβάτες, να μεταβαίνουν στις διάφορες λειτουργίες με μεγάλη ευκολία.

Προσαρμοζόμενα προγράμματα οδήγησης με ρυθμίσεις Yamaha Ride Control

Νέα για το 2024 είναι η δυνατότητα που παρέχεται στους αναβάτες της MT-09 του 2024, να προσαρμόζουν περαιτέρω την οδηγική τους εμπειρία μέσω των ρυθμίσεων του Yamaha Ride Control (YRC), το οποίο επιτρέπει την επιλογή απόδοσης της ισχύος του κινητήρα, αλλά και του επιπέδου παρέμβασης των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, ανάλογα με τις εκάστοτε προτιμήσεις και οδικές συνθήκες.

Τα τρία ενσωματωμένα προγράμματα οδήγησης “Sport”, “Street” και “Rain”διαθέτουν εργοστασιακές ρυθμίσεις με διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης, για να ταιριάζουν σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Συμπληρώνονται από το πρόγραμμα “Custom” που προσαρμόζεται από τον αναβάτη. Αυτό επιτρέπει τη δημιουργία συγκεκριμένων ρυθμίσεων YRC που ταιριάζουν σε συγκεκριμένες καταστάσεις (καιρικές συνθήκες, τοποθεσία κ.λπ.). Οι ρυθμίσεις στο επίπεδο ηλεκτρονικής υποβοήθησης για την ισχύ (PWR) και για τα διάφορα συστήματα όπως είναι ο έλεγχος πρόσφυσης (TCS) και το LIF (Έλεγχος ανύψωσης του μπροστινού τροχού), μπορούν να γίνουν απευθείας από την οθόνη της MT-09 ή με τη χρήση ενός smartphone μέσω της εφαρμογής MyRide.  

Αυτές οι εξατομικευμένες ρυθμίσεις μπορούν να αποστέλλονται στη μοτοσυκλέτα από το smartphone του αναβάτη και να εναλλάσσονται εύκολα μεταξύ τους κατά την οδήγηση, με τη χρήση του ολοκαίνουριου διακόπτη.

Πρόσθετη υποστήριξη από την προηγμένη μονάδα IMU έξι αξόνων για απόλυτες επιδόσεις

Το 2021, η τρίτης γενιάς MT-09 έγινε η πρώτη Hyper Naked που εξοπλίζεται με την υψηλής τεχνολογίας IMU έξι αξόνων που προέρχεται απευθείας από την R1.

Μετρώντας συνεχώς την επιτάχυνση προς κάθε κατεύθυνση (εμπρός-πίσω, πάνω-κάτω και αριστερά-δεξιά), καθώς και τη γωνιακή ταχύτητα περιστροφής γύρω από τον εγκάρσιο, τον διαμήκη και τον κατακόρυφο άξονα της μοτοσυκλέτας, η IMU έξι αξόνων στέλνει δεδομένα στην ECU σε πραγματικό χρόνο, η οποία με τη σειρά της ελέγχει τα ηλεκτρονικά βοηθήματα για τον αναβάτη. Συμπεριλαμβάνονται τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης (TCS), ελέγχου ολίσθησης (SCS), καθώς και τα συστήματα ελέγχου ανύψωσης του μπροστινού τροχού (LIF) και ελέγχου φρένων (BC).

Αυτή η σουίτα έχει βελτιωθεί περαιτέρω για την MT-09 του 2024, με την προσθήκη του συστήματος Back Slip Regulator (BSR), το οποίο προσφέρει σταθεροποίηση όταν ο πίσω τροχός μπλοκάρει από υπερβολικό φρενάρισμα του κινητήρα. Το σύστημα ελέγχει το επίπεδο της παραγόμενης ροπής και είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε περιπτώσεις που δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο συμπλέκτης ολίσθησης, όπως για παράδειγμα σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.

Cruise Control για ξεκούραστη οδήγηση

Εκτός από τα ολοκληρωμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα για τον αναβάτη, η νέα MT-09 διαθέτει και cruise control, το οποίο βελτιώνει τη συνολική εμπειρία οδήγησης, προσφέροντας μια πιο ξεκούραστη επιλογή για οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο.

Το cruise control λειτουργεί από την τρίτη ταχύτητα και πάνω και αφού ενεργοποιηθεί, μπορεί να ρυθμιστεί σε βήματα του 1 χλμ./ώρα με στιγμιαία πατήματα του κουμπιού. Με το παρατεταμένο πάτημα του κουμπιού, η ταχύτητα αυξάνεται σταθερά. Το σύστημα δεν λειτουργεί όταν ενεργοποιηθούν τα φρένα, ο συμπλέκτης ή το γκάζι.

Φλας με απαλή λειτουργία και αυτόματη ακύρωση

Για πιο διαισθητική και ευκολότερη οδήγηση, με ένα απαλό πάτημα του διακόπτη αναβοσβήνουν τρεις φορές τα φλας, βοηθώντας τον αναβάτη κατά την αλλαγή λωρίδας ή όπου απαιτείται μια σύντομη ενεργοποίηση των φλας. Ένα πλήρες πάτημα του διακόπτη θα έχει ως αποτέλεσμα, να αναβοσβήνουν τα φλας συνεχώς για 15 δευτερόλεπτα και μέχρι να διανύσει η μοτοσυκλέτα, περισσότερα από 150 μέτρα.

Η νέα λειτουργία Emergency Stop Signal (ESS) αντιδρά στο απότομο φρενάρισμα ενεργοποιώντας τα φώτα κινδύνου, για να προειδοποιήσει τους οδηγούς που κινούνται πίσω από το όχημα, ότι πρόκειται να σταματήσει λόγω έκτακτης ανάγκης.

Τρίτης γενιάς Quickshifter

Η νέα MT-09 είναι εφοδιασμένη με το τρίτης γενιάς σύστημα quickshifter, το οποίο βελτιώνει την οδήγηση επιτρέποντας κατεβάσματα σχέσεων χωρίς συμπλέκτη κατά την επιβράδυνση, αλλά και ανεβάσματα σχέσεων χωρίς συμπλέκτη κατά την επιτάχυνση.

Για να διατηρηθεί μια πιο φυσική αίσθηση, το τρίτης γενιάς quickshifter δεν λειτουργεί όταν οι στροφές του κινητήρα είναι πολύ χαμηλές ή πολύ υψηλές και όταν η μοτοσυκλέτα δεν επιταχύνει ούτε επιβραδύνει. Σε αυτές τις περιπτώσεις, το εικονίδιο του quickshifter στη νέα οθόνη TFT θα υποδείξει εάν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το σύστημα.  

Κύρια τεχνικά χαρακτηριστικά

-  Πιο δυναμική εμφάνιση και μικρότερες διαστάσεις. Περιλαμβάνεται ο νέας σχεδίασης προβολέας LED δύο λειτουργιών
-  Νέα πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με συνδεσιμότητα smartphone και πλοήγηση
-  Προσαρμοζόμενη εμπειρία οδήγησης μέσω των ρυθμίσεων Yamaha Ride Control (YRC)
-  Τροποποίηση ρυθμίσεων YRC από smartphone μέσω της εφαρμογής MyRide
-  Η θέση του τιμονιού και των μαρσπιέ έχει αλλάξει για ακόμη καλύτερο έλεγχο κατά την οδήγηση και μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο θέσεις
-  Νέα ξεχωριστή σέλα για τον οδηγό και τον συνεπιβάτη
-  Νέο μορφοποιημένο με ακρίβεια ρεζερβουάρ καυσίμου
-  Γρίλια ενίσχυσης του ήχου
-  Νέος 3-κύλινδρος 4-βάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας EU5+ CP3 890 κ.εκ. με 2ΕΕΚ.
-  Μονάδα IMU έξι αξόνων με πλήρη σουίτα ευαίσθητων ως προς την κλίση βοηθημάτων για τον αναβάτη. Περιλαμβάνεται το σύστημα Back Slip Regulator (BSR)
-  Cruise control
-  Νέα ακτινική αντλία Brembo
-  Τρίτης γενιάς quickshifter
-  Νέα ελαστικά Bridgestone Battlax Hypersport S23 M
-  Ρυθμιζόμενη ανάρτηση για βελτιωμένη σπορ οδήγηση
-  Ελαφρύ πλαίσιο από χυτό αλουμίνιο CF
-  SpinForged τροχοί της Yamaha για ευέλικτο χειρισμό
-  Ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη
 

 

Χρώματα, Διαθεσιμότητα και Τιμές

Η νέα MT-09 και η έκδοση 35kW, θα είναι διαθέσιμες σε τρία χρώματα: Midnight Cyan, Icon Blue και Tech Black. Οι ημερομηνίες παράδοσης και οι τιμές στους Επίσημους Συνεργάτες της Yamaha στην Ευρώπη ποικίλλουν ανά χώρα. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το Επίσημο Δίκτυο Συνεργατών Yamaha της χώρας σας.

Επόμενο άρθρο »

Η Yamaha Motor θα παρουσιάσει μια βιωματική εγκατάσταση τέχνης στην EICMA 2023 

« Προηγούμενο άρθρο

To Bosch MSC στην TVS Apache RTR 310

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ