• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέα Ducati Hypermotard 698 Mono
Με τον μονοκύλινδρο Superquadro Mono
Νέα Αγοράς 03/11/2023 - 19:55

Ducati Hypermotard 698 Mono: Tο σημείο αναφοράς για τις Supermotard παραγωγής

Στο πέμπτο επεισόδιο της διαδικτυακής σειράς Ducati World Première 2024, η Ducati αποκάλυψε τη νέα Hypermotard 698 Mono την πρώτη μονοκύλινδρη Ducati Supermotard.

Με βάση το ενημερωτικό δελτίο τύπου η Ducati Hypermotard 698 Mono δημιουργήθηκε για διασκεδαστική οδήγηση σε στροφές μέσα σε πίστες αλλά και στην πόλη, όπου μετατρέπει κάθε διαδρομή στην πιο διασκεδαστική στιγμή της ημέρας. 

Η Hypermotard 698 Mono είναι σχεδιασμένη και κατασκευασμένη με στόχο την μέγιστη απόδοση και ειναι εξοπλισμένη με το νέο κινητήρα Superquadro Mono, εξελιγμένα ηλεκτρονικά και πλαίσιο χωροδικτύωμα.

Ο Superquadro Mono προέρχεται από τον δικύλινδρο του 1299 Panigale και είναι ο πιο εξελιγμένος μονοκύλινδρος κινητήρας για καθημερινή χρήση στο δρόμο.

Ένας υπερσύγρονος κινητήρας με απόδοση ρεκόρ 77,5 ίππων στις 9.750 σ.α.λ. (κόκκινο στις 10.250 σ.α.λ.) και 6,4 kgm στις 8.000 σ.α.λ., η απόδοση αναβαίνει στους 85 ίππους με την αγωνιστική εξάτμιση.

Το εξαιρετικά εξελιγμένο ηλεκτρονικό πακέτο της Ducati Hypermotard 698 Mono βοηθάει τους λιγότερο έμπειρους να μάθουν να οδηγούν γρήγορα στην πίστα. 

Η προσαρμοστικότητα και η ακρίβεια επέμβασης των ηλεκτρονικών επιτρέπει στους έμπειρους αναβάτες να εκμεταλλευτούν πλήρως την δύναμη του κινητήρα και τις δυνατότητες της Hypermotard 698.

Ο πληρέστατος στάνταρ ηλεκτρονικός εξοπλισμός της Hypermotard 698 Mono περιλαμβάνει: ABS Cornering, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, Engine Brake Control, Ducati Brake Light Control, Ducati Power Launch.

Η πλούσια έκδοση RVE περιλαμβάνει επίσης και το Ducati Quick Shift (DQS) Up/Down.

Το Hypermotard 698 Mono έχει τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Sport, Road, Urban και Wet) που συνδικάζονται με Engine Mode σε 3 επίπεδα, το DTC, το EBC και το ABS, τα οποία μπορούν να τροποποιηθούν από τον αναβάτη. 

Επίσης η λειτουργία του ABS μπορεί να ρυθμιστή σε τέσσερα επίπεδα, τα δυο με λειτουργία Slide-by-Brake - που επιτρέπει περιορισμένη ολίσθηση - και ένα με δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό.

Το βάρος της Hypermotard 698 Mono είναι μόλις 151 kg (χωρίς καύσιμο) χάρη στο στιβαρό και ταυτόχρονα ελαφρύ πλαίσιο χωροδικτύωμα βάρους μόνο 7,2 kg.

Στο μικρό βάρος βοηθάνε επίσης: Οι χυτές ζάντες, οι δίσκοι φρένων με φλάντζα αλουμινίου και το ελαφρύ πλήρως ρυθμιζόμενο USD μπροστινό της Marzocchi με βάρος μόνο 8,1 kg.

Τα ελαστικά είναι Pirelli Diablo Rosso IV, σε διαστάσεις 120/70 ZR 17 μπροστά και 160/60 ZR 17 πίσω.

Το μπροστινό δισκόφρενο διαμέτρου 330 mm αναπτύχθηκε από την Brembo ειδικά για την Hypermotard 698 Mono, με ακτινική δαγκάνα Brembo M4.32.

Η θέση οδήγησης έχει σχεδιαστεί για καλύτερο έλεγχο στην σπορ οδήγηση και το τιμόνι έχει δυνατότητα ρύθμισης και εμπρός πίσω χάρη στις έκκεντρες βάσεις. 

Τέλος η νέα Hypermotard 698 Mono είναι και κομψή με επιθετικό Supermotard στυλ και ξεκάθαρα Ducati  αισθητική.

Η νέα Ducati Hypermotard 698 Mono θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη από τον Ιανουάριο στο κλασικό Ducati Red ή στην έκδοση RVE με ειδικά γραφικά, μαύρο πλαίσιο και DQS quickshifter στάνταρ.


Στάνταρ εξοπλισμός της Ducati Hypermotard 698 Mono


Κινητήρας Ducati Superquadro Mono με διάτρηση και διαδρομή 116 και 62,4 mm, 659 cc, μέγιστη ισχύς 77,5 ίππων στις 9.750 rpm, μέγιστη ροπή 6,4 kgm στις 8.000 rpm (έκδοση A2 43,5 hp στις 6.250 rpm), έμβολο box-in-box, δεσμοδρομική κατανομή με βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου
Πλαίσιο πέργκολου από χάλυβα με σωλήνες διαφορετικών διατομών και πάχους, υποπλαίσιο από χαλύβδινο σωλήνα και ψαλιδόβραχιο αλουμινίου διπλής όψης
Ανάποδο πιρούνι Marzocchi 45 mm, πλήρως ρυθμιζόμενο, με επάνω ρυθμιστές για υδραυλικές βαθμονομήσεις, διαδρομή 215 mm. Πλήρως ρυθμιζόμενο monoshock Sachs με παρεμβολή προοδευτικών συνδέσεων, εξωτερικοί ρυθμιστές για υδραυλικές βαθμονομήσεις, διαδρομή τροχού 240 mm.
Ζάντες αλουμινίου 5 ακτίνων 120/70-17” και 160/60-17” με ελαστικά Pirelli DIABLO™ Rosso IV
- Σύστημα ABS Cornering Bosch-Brembo ABS 10.3ME
Μπροστινός δίσκος διαμέτρου 330 mm με φλάντζα αλουμινίου και ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων Brembo M4.32
- Μαρσπιέ αναβάτη σχεδιασμένα για σπορ οδήγηση με αφαιρούμενο κάλυμμα από καουτσούκ για μέγιστη πρόσφυση με αγωνιστικές μπότες
Προβολέας Full LED με διπλό C DRL, πίσω φως Full-LED
- Πίνακας οργάνων με οθόνη LCD 3,8" IBN (Βελτιωμένη Μαύρη Nematic) με LED αλλαγής ταχύτητας
Μπαταρία ιόντων λιθίου
Αδρανειακή μονάδα μέτρησης Bosch (IMU)
3 λειτουργίες ισχύος (χαμηλή, μεσαία, υψηλή)
4 προγραμματα οδήγησης (Σπορ, Δρόμος, Πόλη, Βρεγμένο)
Συστήματα Ducati Wheelie Control (DWC),  Ducati Traction Control (DTC), Έλεγχος φρένων κινητήρα (EBC), Ducati Power Launch (DPL), Ducati Link Ready με εφαρμογές infotainment, Ducati Quick Shift (DQS) Up&Down, 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Ο κατασκευαστής ηλεκτροκίνητων μοτοσυκλετών Yadea στην EICMA 2023

« Προηγούμενο άρθρο

Γιατί οι πιέσεις των ελαστικών επηρεάζουν την απόδοση και την ασφάλεια

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ