• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Όλα ή τίποτα: Στη Sepang αρχίζει η τελική αντίστροφη μέτρηση
Νέα 07/11/2023 - 17:05

Η τελευταία τριπλή σειρά Αγώνων ξεκινά και μαζί ο αγώνας για τον τίτλο, με μόλις 13 βαθμούς διαφορά και 111 ακόμα σε διαθεσιμότητα.

Η εκκίνηση για την τελική ευθεία, η τελευταία τριπλή σειρά Αγώνων μιας σεζόν που γράφει ιστορία. Απομένουν μόλις τρία Σαββατοκύριακα Αγώνων, στο τέλος των οποίων θα έχουμε έναν Πρωταθλητή για το 2023. Οι τρεις Αγώνες Tissot Sprint και Grand Prix που έχουν απομείνει, στην πραγματικότητα, δεν αξίζουν περισσότερο από ό,τι στην Πορτογαλία, ή στο Mugello, ή ακόμα και από την τελευταία φορά. Αλλά καθώς η γραμμή τερματισμού εμφανίζεται στον ορίζοντα, νιώθουμε ότι τώρα είναι όλα ή τίποτα για τους υπόλοιπους 111 βαθμούς – και οι δύο πρώτοι στη μάχη του τίτλου μοιράζονται μόλις 13. Ήρθε η ώρα να πάμε στους Αγώνες στο Petronas Sepang International Circuit.

Ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) παραμένει ο επικεφαλής στο Πρωτάθλημα και θα είναι επίσης μπροστά με την ολοκλήρωση του Sprint στη Sepang, με τουλάχιστον 1 βαθμό. Αυτό είναι σχεδόν το μόνο που μπορούμε να εγγυηθούμε για τους δύο κορυφαίους διεκδικητές του τίτλου. Για τον Bagnaia, ήταν ένα μείγμα από δύσκολες Παρασκευές, με επισκέψεις στις πρώτες Κατατακτήριες αλλά και επιτυχίες για να γράψουν ιστορία την Κυριακή και να δώσουν μερικές υπενθυμίσεις ακριβώς γιατί είναι ο επικεφαλής του Πρωταθλήματος. Στην Sepang την περασμένη σεζόν, απέδειξε επίσης γιατί θα συνέχιζε να κατακτά αυτόν τον τίτλο, καθώς είχε το θάρρος να μην μονομαχήσει πλέον με τον συναθλητή του Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team).

Για τον Jorge Martin (Prima Pramac Racing), εν τω μεταξύ, όλα είχαν να κάνουν με τον σταθερό ρυθμό. Ή έτσι φαινόταν, μέχρι τη Buriram. Εκεί, ο αριθμός 89 δεν ήταν στην πραγματικότητα ταχύτερος από τους Bagnaia και Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) και έπρεπε να αντέξει έχοντας την τακτική να παραμείνει στην τελειότητα μέχρι τη γραμμή τερματισμού. Αλλά αυτό το έκανε, και αν προηγουμένως ήταν ο ταχύτερος δεν ήταν αυτό αρκετό για να τονώσει την αυτοπεποίθησή του. Αυτές οι αναμνήσεις από την πτώση του στην Ινδονησία ελπίζουμε να έχουν χαθεί αφού απέδειξε, όπως και στην Ιαπωνία, ότι τα νεύρα του μπορούν να είναι τόσο ατσάλινα όσο χρειάζεται – και θα τα χρειαστεί μετά την πτώση από το προβάδισμα στη Sepang την προηγούμενη σεζόν.

Ωστόσο, ο Binder δεν θα είναι εύκολος στον ανταγωνισμό, και δεν έχει πολλά να χάσει. Καμία πίεση στον αγώνα για το Πρωτάθλημα, μια διαρκής επιθυμία να κινηθεί με σοβαρή ταχύτητα και μία RC16 που είναι πολύ γρήγορη, κάνουν ένα συνδυασμό ώστε να θέλει πραγματικά αυτή τη νίκη. Αλλά ο Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team) θα θέλει να βεβαιωθεί ότι είναι ο αναβάτης που θα πιέσει τον Bagnaia και τον Martin αυτή τη φορά, με στόχο να φτάσει στο 100% της φυσικής του κατάστασης και δεν έχει ανέβει στο βάθρο μετά από εκείνη την εκπληκτική νίκη στην Ινδία πριν την σπασμένη κλείδα. Ο χρόνος τελειώνει για το νούμερο 72 για να παραμείνει στη διεκδίκηση για τον τίτλο, αλλά όπως έχουμε δει στο παρελθόν... ο Bezzecchi, είναι πολύ ανταγωνιστικός για τους υπόλοιπους. Μπορεί να βγει κερδισμένος;

Η υπόλοιπη αρμάδα της Ducati θα έχει ως στόχο να κάνει ακριβώς αυτό. Ο Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team) θέλει περισσότερα αυτό το Σαββατοκύριακο και ήταν ο ταχύτερος στο τεστ της Sepang. Ο Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™) ήταν κοντά στη μάχη για το βάθρο στη Buriram πριν πέσει. Ο Johann Zarco (Prima Pramac Racing) είναι πλέον νικητής της κορυφαίας κατηγορίας και ο Fabio Di Giannantonio (Gresini Racing MotoGP™) ήταν σε μια καταπληκτική πορεία πριν από ένα πιο δύσκολο GP της Ταϊλάνδης. Υπάρχει επίσης ένας δοκιμαστής αναβάτης, ο οποίος πρόσφατα στέφθηκε πρωταθλητής του 2023 WorldSBK, ο Alvaro Bautista με την ομάδα Aruba.it. Και οι χρόνοι του εντυπωσίασαν στις δοκιμές, όπως θα έπρεπε άλλωστε καθώς επιστρέφει σε ένα χώρο που έχει αγωνιστεί περισσότερο στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων Grand Prix από τους περισσότερους αναβάτες γύρω του...

Ο Marc Marquez (Repsol Honda Team), εν τω μεταξύ, είχε μερικά πράγματα να θυμίσει στη Buriram, όπως και ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™). Ο Marquez είχε μία καλή επίδοση μαζί με τους Bagnaia, Quartararo, Bezzecchi και Aleix Espargaro (Aprilia Racing) σε ένα πολύ καλύτερο Σαββατοκύριακο στην Ταϊλάνδη, και θα θέλει να κάνει περισσότερα και στη Sepang. Ο Quartararo, αυτή τη φορά, ξεπέρασε και το νούμερο 93, και πέρυσι στη Μαλαισία οδήγησε σε έναν εκπληκτικό Αγώνα για να κρατήσει ζωντανές τις ελπίδες του για τον τίτλο. Μπορούν να επιστρέψουν εκεί ξανά αυτό το Σαββατοκύριακο;

Μιλώντας για τον Aleix Espargaro, ήταν μια ελαφρώς πιο δύσκολη πορεία για την Aprilia πρόσφατα παρά τα δείγματα τρομερής ταχύτητας. Τόσο ο αριθμός 41 όσο και ο συναθλητής του Maverick Viñales υπέφεραν στη ζέστη στη Buriram, αλλά όχι από τις συνθήκες περιβάλλοντος αλλά από τη μοτοσυκλέτα. Αυτή θα είναι λοιπόν η αποστολή με προτεραιότητα να προσπαθήσουν και να λύσουν τα προβλήματα στη Sepang. Το ρεκόρ του Viñales στην πίστα είναι επίσης πραγματικά εκπληκτικό. Ο Miguel Oliveira (Ομάδα CryptoDATA RNF MotoGP™) και ο συναθλητής του Raul Fernandez είχαν επίσης δύσκολα GP στην Ταϊλάνδη και θα θέλουν πολλά περισσότερα από τη Μαλαισία, έναν εντός έδρας Αγώνα για πολλούς στην ομάδα, συμπεριλαμβανομένου του ιδρυτή Razlan Razali.

Η λίστα με όσους θέλουν περισσότερα συνεχίζεται για πολλούς. Ο Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing) μπορεί να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας για τα δεινά στη μέση της σεζόν και στις δυσκολίες που συνεχίζονται, ειδικά εξετάζοντας την ταχύτητα του Binder ως σύγκριση την τελευταία φορά. Ο αναβάτης της RC16 Augusto Fernandez (GASGAS Factory Racing Tech3) θα είναι απογοητευμένος με διαφορετικό τρόπο αφού ο καλός ρυθμός στη Buriram τον οδήγησε κατευθείαν στις δεύτερες Κατατακτήριες, αλλά μία εγκατάλειψη την Κυριακή ήταν ατυχία για τη συνέχεια. Κέρδισε τη μονομαχία αφού έπιασε τον συναθλητή του Pol Espargaro, κάτι που ο αριθμός 44 θα θέλει να αντιστρέψει στη Sepang αν οι δρόμοι τους διασταυρωθούν ξανά.

Ο Joan Mir (Repsol Honda Team) θα θέλει να φιλοξενήσει τον συναθλητή του Marc Marquez στην πρώτη δεκάδα, και ομοίως τον Franco Morbidelli (Monster Energy Yamaha MotoGP™) με τον Quartararo. Ο Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) πήρε περισσότερους βαθμούς, αλλά είχε ένα έλλειμμα από τον Mir στη Ταϊλάνδη και η Sepang προσφέρει άλλη μια ευκαιρία για να προχωρήσει. Θα έχει έναν συναθλητή και αυτή τη φορά θα είναι ο Iker Lecuona να συμμετέχει στην LCR Honda Castrol καθώς ο Alex Rins συνεχίζει την ανάρρωσή του από μια χειρουργική επέμβαση.

Είναι ένας χώρος 23 δυνάμεων όπου θα λάβει μέρος ένας Αγώνας Sprint και ένας Αγώνας Grand Prix στη Sepang και το grid είναι γεμάτο ιστορίες, τίτλους και στόχους που κάθε αναβάτης θέλει να πετύχει. Αλλά για τους δύο πρώτους, είναι 30 γύροι που ορίζουν το ποιος θα πάει στο Κατάρ με διαφορά στη βαθμολογία – γιατί το Πρωτάθλημα πάντα φτάνει να κριθεί στον προτελευταίο Γύρο της σεζόν. Θα είναι ο Bagnaia ή ο Martin; Και μπορεί ο Bezzecchi να επαναφέρει τον εαυτό του στη διεκδίκηση; Στο Petronas Grand Prix της Μαλαισίας, πρόκειται να το μάθουμε.

Επόμενο άρθρο »

H Pirelli μπαίνει δυναμικά και στο MotoGP, μετά την F1

« Προηγούμενο άρθρο

H Yamaha γιορτάζει τα 30 χρόνια των Yamaha eBikes με μια limidet edition έκδοση του MORO 07

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ