• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
19ος Αγώνας - GP Μαλαισίας (Sepang)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Παρουσίαση της νέας Honda CBR600RR του 2024
Τεστ-Μοντέλα 21/11/2023 - 15:22

24YM HONDA CBR600RR

Το μεσαίου κυβισμού «κόσμημα» της Honda στη supersport κατηγορία, επιστρέφει στην Ευρώπη, έτοιμο να ξεδιπλώσει τις δυνατότητές του στο δρόμο αλλά και την πίστα. Ο εν σειρά, τετρακύλινδρος 16V με 2ΕΕΚ κινητήρας του αποδίδει 121 Ps (89Kw) στις 14.250 σαλ. και διαθέτει μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) και quickshifter στο στάνταρ εξοπλισμό. Το Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Γκαζιού - Throttle By Wire (TBW) - που προέρχεται από την RC213V-S – σε συνεργασία με τη Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) έξι αξόνων της Bosch, παρέχουν 3 default προφίλ οδήγησης, καθώς και δύο USER modes με δυνατότητα παραμετροποίησης της ισχύος (Engine Power), του φρένου του κινητήρα (Engine Brake), του Wheelie Control και του HSTC 9 επιπέδων, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αναβάτη. Το Cornering ABS και το Rear Lift Control περιλαμβάνονται επίσης στο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Το σύστημα ανάρτησης εξοπλίζεται με ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-BP USD 41 χλστ. και πίσω αμορτισέρ της Showa με μοχλικό Pro-Link.  Δύο, ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες επενεργούν σε πλευστούς δίσκους 310mm. Στοχεύοντας στην επίτευξη της βέλτιστης αεροδυναμικής απόδοσης στην κατηγορία, ο σχεδιασμός της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει αεροδυναμικά πτερύγια (winglets) που παράγουν άφθονη κάθετη δύναμη. Μία έγχρωμη οθόνη TFT ολοκληρώνει το βασικό εξοπλισμό. Προαιρετικά, διατίθεται ένα Race Kit της HRC, αποκλειστικά για χρήση στην πίστα.

Όπως όλες οι supersport μοτοσυκλέτες της Honda, η 24YM CBR600RR θα διατίθεται στην κλασική τριχρωμία Grand Prix Red της HRC και σε stealthy απόχρωση Matt Ballistic Black Metallic. 

Η πολυαγαπημένη CBR600RR έχει χαράξει μια ένδοξη αγωνιστική πορεία, με πολυάριθμες νίκες και διακρίσεις. Από το 2003 έως το 2008 κέρδιζε σταθερά κάθε χρόνο το παγκόσμιο πρωτάθλημα FIM Super Sports, επίτευγμα που επανέλαβε το 2010, το 2012 και το 2014. Θριάμβευσε στο Asia Road Racing από το 2012 έως το 2016 και ήταν νικήτρια του All-Japan Road Race στην κατηγορία ST600, από το 2003 έως το 2011 και στη συνέχεια το 2013, το 2014, το 2016 και το 2019. Επίσης, ο κινητήρας της έδινε ψυχή στις μοτοσυκλέτες της κατηγορίας Moto2 μεταξύ 2010 και 2018.

Η 600RR σταμάτησε να έρχεται στην Ευρώπη από τις αρχές του 2017, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίστηκε από τις supersport μοτοσυκλέτες στα «γυμνά» και adventure μοντέλα. Στα χρόνια που μεσολάβησαν, η αγάπη του κοινού στράφηκε εκ νέου στη σπορ κατηγορία μεσαίου κυβισμού και το μοντέλο επέστρεψε το 21YM στην Ιαπωνία και την Ταϊλάνδη.

Τώρα επιτέλους, για το 24YM, ήρθε η στιγμή να επιστρέψει στην Ευρώπη η πιο καθαρόαιμη από όλες τις σπορ μοτοσυκλέτες με άδεια για νόμιμη χρήση στο δρόμο. Εξοπλισμένη με προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα και αεροδυναμικά στοιχεία εμπνευσμένα από το MotoGP, η νέα 24YM CBR600RR είναι ένα σπάνιο, πανέμορφο μηχάνημα οδηγικής ευχαρίστησης - μία πολύστροφη τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα «κόσμημα», που αποτελεί μια ολόκληρη κατηγορία από μόνη της.   

Σχεδιασμένη για να στρίβει με μοναδικό τρόπο, τόσο στον ανοιχτό δρόμο όσο και στην πίστα, προσφέρει μία εμπειρία οδήγησης που δεν συγκρίνεται με καμία άλλη.

Η supersport μοτοσυκλέτα-ορόσημο της Honda, επιστρέφει στην Ευρώπη με τον εν σειρά τετρακύλινδρο κινητήρα των 599 κ.εκ. να αποδίδει 121 Ps (89kW) στις 14.250 σαλ., με τη συμβολή ενός μονόδρομου συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) και του στάνταρ quickshifter.   

Ένα πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων που προέρχεται από την RC213V-S και τη CBR1000RR-R Fireblade, περιλαμβάνει Ηλεκτρονική Διαχείριση Γκαζιού - Throttle By Wire, Honda Selectable Torque Control (HSTC) 9 επιπέδων, Wheelie Control και Rear Lift Control. 

Τη διαχείριση όλων των συστημάτων, συμπεριλαμβανομένου του Cornering ABS, αναλαμβάνει μια Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) έξι αξόνων, γνωστή από τη CBR1000RR-R Fireblade. Υπάρχουν 3 default προφίλ οδήγησης, καθώς και 2 USER modes με δυνατότητα παραμετροποίησης της ισχύος (Engine Power), του φρένου του κινητήρα (Engine Brake), του HSTC και του Wheelie Control.

Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο διπλής δοκού, το σύστημα ανάρτησης απαρτίζεται από αλουμινένιο ψαλίδι, ανεστραμμένο πιρούνι Showa Big Piston USD 41mm και πίσω αμορτισέρ της Showa με μοχλικό Pro-Link. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δύο, ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ το Honda Electronic Steering Damper (HESD) να συνεισφέρει στη βελτίωση της ευστάθειας της μοτοσυκλέτας στις υψηλές ταχύτητες.   

Η έγχρωμη οθόνη TFT διαθέτει προγράμματα Street, Circuit και Mechanic καθώς επίσης και ένδειξη Shift Up και χρονόμετρο γύρου. Άλλα στοιχεία εξοπλισμού είναι το Emergency Stop Signal της Honda (ESS) και το Honda Ignition Security System (HISS).

Όπως όλες οι supersport μοτοσυκλέτες της Honda, η 24YM CBR600RR διατίθεται σε δύο αποχρώσεις: στη διακριτική Matt Ballistic Black Metallic και στην υποβλητική Grand Prix Red HRC TriColour, που αποτελεί το διαχρονικό, «πολεμικό» χρωματισμό της Honda Racing Corporation (HRC).

Κινητήρας 

   - Εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας αποδίδει 121 Ps (89kW) με ροπή 63Nm 
   - Μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (Assist/slipper)

Ο τετρακύλινδρος εν σειρά, 16-βάλβιδος κινητήρας 599 κ.εκ. της CBR600RR, αποδίδει 121 Ps (89 kW) στις 14.250 σαλ. και ροπή 63 Nm στις 11.500 σαλ. Για την επίτευξη της ισχύος σε τόσο υψηλές στροφές, τα υλικά που χρησιμοποιούνται στους εκκεντροφόρους, τα ελατήρια των βαλβίδων και το στροφαλοφόρο άξονα, έχουν αναβαθμιστεί εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη αντοχή και υποδειγματική διαχείριση των δυνάμεων αδράνειας στις υψηλές στροφές. Η διάμετρος και η διαδρομή είναι 67mm x 42,5mm, με σχέση συμπίεσης 12.2:1.

Κάθε στοιχείο της εισαγωγής, των θαλάμων καύσης και της εξαγωγής έχει εξελιχθεί, από την τελευταία φορά που η CBR600RR κυκλοφόρησε στην Ευρώπη. Για την παροχή επαρκούς  ποσότητας αέρα στις υψηλές στροφές, η διάμετρος του σώματος ψεκασμού είναι 44 mm. Η διαδρομή που ακολουθεί ο αέρας από το εσωτερικό της πεταλούδας γκαζιού μέχρι τις βαλβίδες εισαγωγής, έχει διαμορφωθεί έτσι, ώστε να επιτρέπει την ιδανική λειτουργία ολόκληρου του αυλού, ελαχιστοποιώντας την πτώση πίεσης στην πλευρά της εισαγωγής.

Ο συνδυασμός της ομαλής ροής εισαγωγής και του Συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Γκαζιού Throttle By Wire (TBW) παρέχει ομαλό έλεγχο του γκαζιού, κυρίως στο μερικό του άνοιγμα από την πλήρως κλειστή θέση. Οι αυλοί εισαγωγής έχουν επανασχεδιαστεί, αυξάνοντας τη ροή κατά 2,2%. 

Ο χρονισμός των βαλβίδων έχει επίσης βελτιστοποιηθεί: οι βαλβίδες εισαγωγής κλείνουν αργότερα κατά 5°, ενώ οι βαλβίδες εξαγωγής ανοίγουν 5° νωρίτερα, βελτιώνοντας την απόδοση της εισαγωγής του μείγματος καυσίμου/αέρα και της εξαγωγής των καυσαερίων. Η διάμετρος των βαλβίδων εισαγωγής είναι 27,5 mm και των βαλβίδων εξαγωγής 22,5 mm. Για μέγιστη απόδοση ψύξης γύρω από την κυλινδροκεφαλή, επιλέχθηκαν μακριά μπουζί που επιτρέπουν στο χιτώνιο ψύξης να πλησιάσει τόσο τα μπουζί όσο και τις έδρες των βαλβίδων εξαγωγής.

Η πολλαπλή εξαγωγής 4-2-1 κατασκευάζεται από σωληνώσεις μεγάλης διατομής για βέλτιστη ροή των καυσαερίων στις υψηλές στροφές. Το πάχος των τοιχωμάτων τους έχει σχεδιαστεί προσεκτικά με στόχο το ελάχιστο βάρος. Ο καταλύτης είναι επίσης μεγαλύτερος, αφού διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη συμμόρφωση του κινητήρα με τις προδιαγραφές EURO5.

Ένας μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) διαχειρίζεται την αναπήδηση του πίσω τροχού σε γρήγορα κατεβάσματα σχέσεων και απότομα φρεναρίσματα. Επίσης, μειώνει τη δύναμη που απαιτείται για το χειρισμό του, κατά 32% σε σχέση με ένα συμβατικό συμπλέκτη και χρησιμοποιεί έκκεντρα από χυτό αλουμίνιο και βελτιστοποιημένα διάκενα, με στόχο την καλύτερη αίσθηση στη μανέτα. 


Ηλεκτρονικά κινητήρα

   - Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Γκαζιού Throttle By Wire (TBW) προερχόμενο από την RC213V-S
   - Σύστημα ελέγχου ροπής Honda Selectable Torque Control (HSTC) 9 επιπέδων 
   - 3 default προφίλ οδήγησης και 2 προφίλ USER, με δυνατότητα παραμετροποίησης της ισχύος (Power), φρένου κινητήρα (Engine Brake), ροπής (HSTC) και ανύψωσης εμπρός τροχού (Wheelie Control)
   - Quickshifter, στάνταρ εξοπλισμός

Το Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Γκαζιού - Throttle By Wire (TBW) που χρησιμοποιεί η CBR600RR, προέρχεται από την CBR1000RR-R Fireblade, έχοντας προηγουμένως εξελιχθεί στην RC213V-S. Στα χειριστήρια του δεξιού γκριπ ενσωματώνεται ένας αισθητήρας θέσης γκαζιού - Acceleration Position Sensor (APS). Αυτός δίνει εντολή στην ECU, που με τη σειρά της στέλνει σήμα στο μοτέρ του TBW που ελέγχει την πεταλούδα γκαζιού. Το ελατήριο επαναφοράς και η αντίσταση που δημιουργείται από το APS προσφέρουν μία εντελώς φυσική αίσθηση και έλεγχο του γκαζιού, παρέχοντας την ίδια δυνατότητα ελέγχου και αίσθηση σε όλο το εύρος στροφών και γωνίας ανοίγματος του δεξιού γκριπ. 

Το πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων που συνδυάζεται με το TBW προέρχεται επίσης από τη Fireblade. Το σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC) 9-επιπέδων (με δυνατότητα απενεργοποίησης) επεμβαίνει βάσει δεδομένων που λαμβάνει από το ρυθμό ολίσθησης (παρακολουθεί το ρυθμό με τον οποίο αλλάζει η ολίσθηση με βάση την αναλογία της ταχύτητας περιστροφής μεταξύ του εμπρός/πίσω τροχού) ώστε να μετριάσει ένα απότομο σπινάρισμα. Αυτό προσφέρει ομαλή και άμεση διαχείριση της πρόσφυσης, με λογισμικό που αναπτύχθηκε μετά από την πολύτιμη πληροφόρηση κορυφαίων αναβατών από όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων και αυτών της HRC. Το επίπεδο 1 (Level 1) έχει τη μικρότερη παρέμβαση και το επίπεδο 9 (Level 9) τη μεγαλύτερη.

Υπάρχουν τρία default προφίλ οδήγησης: Mode 1 (Γρήγορη Οδήγηση), Mode 2 (Απολαυστική Οδήγηση) και Mode 3 (Άνετη Οδήγηση). Προσφέρονται επίσης 2 προφίλ User με δυνατότητα παραμετροποίησης των διαθέσιμων επιλογών. Ο αναβάτης μπορεί να πραγματοποιεί εναλλαγή μεταξύ των διαθέσιμων προφίλ κατά τη διάρκεια της οδήγησης (από το διακόπτη που βρίσκεται στο αριστερό γκριπ), όπως και το επίπεδο του HSTC, όταν έχει επιλεχθεί το προφίλ User 1 ή 2.

Η παράμετρος Power (P) προσφέρει τα επίπεδα 1-5, με το 1 να προσφέρει την απόλυτη μέγιστη ισχύ. Το Engine Brake (EB) διαχειρίζεται το φρένο κινητήρα με κλειστό το γκάζι μεταξύ των επιπέδων 1-3, με το 1 να προσφέρει το μέγιστο φρένο κινητήρα. Το Wheelie (W) προσφέρει τα επίπεδα 1-3 (και απενεργοποίηση) με το 1 να εξασφαλίζει την ελάχιστη παρέμβαση.

Το σύστημα Wheelie Control χρησιμοποιεί τις πληροφορίες που συλλέγει η IMU για τη γωνία της CBR600RR κατά τον διαμήκη άξονα, μαζί με εκείνες από τους αισθητήρες ταχύτητας του μπροστινού και του πίσω τροχού, για τη βέλτιστη διαχείριση της ροπής και της ανύψωσης του εμπρός τροχού, χωρίς να θυσιάζεται η επιτάχυνση της μοτοσυκλέτας.

Το quick shifter που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό προσφέρει ταχύτατες αλλαγές σχέσεων, με μειωμένο χρόνο διακοπής της παροχής καυσίμου κατά τις αλλαγές και αστραπιαία, ομαλή παροχή ροπής αμέσως μετά την αλλαγή. Προσφέρει ρύθμιση αίσθησης 3 επιπέδων.

Πλαίσιο
   - Αλουμινένιο πλαίσιο διπλής δοκού, αλουμινένιο ψαλίδι 
   - Ανεστραμμένο πιρούνι 41mm Showa Big Piston USD 41mm
   - Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας 6 αξόνων (IMU) της Bosch 
   - Honda Electronic Steering Damper (HESD)
   - Τετραπίστονες, ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες φρένων μπροστά και πλευστοί δίσκοι 
 
Για αυτή την τελευταία εκδοχή της CBR600RR, οι μηχανικοί εξέλιξης της Honda εξέτασαν εξονυχιστικά όλες τις προσφερόμενες λύσεις για μείωση βάρους και αύξηση των επιδόσεων της μοτοσυκλέτας, ώστε να αποδώσει στο μέγιστο η Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) έξι αξόνων της Bosch (αντί των 5 αξόνων του μοντέλου 21YM) που αποτελεί το βασικό ενορχηστρωτή του πακέτου ηλεκτρονικών βοηθημάτων.

Η αναβαθμισμένη IMU, είναι το ‘κλειδί’ για τις εκρηκτικές επιδόσεις της μοτοσυκλέτας. Υπολογίζει ταχύτατα τις δυναμικές παραμέτρους σε πολλαπλά επίπεδα, αξιολογώντας τα δεδομένα που λαμβάνει 100 φορές το δευτερόλεπτο, ώστε μέσω του αλγορίθμου της Honda να διαχειρίζεται τόσο το HSTC όσο και το Cornering ABS, το οποίο είναι μια νέα τεχνολογία για τη 24YM CBR600RR.

Το σύστημα Cornering ABS είναι 2,5kg ελαφρύτερο από το ηλεκτρονικό σύστημα ‘Combined-ABS’ της προηγούμενης γενιάς. Χρησιμοποιεί μονάδα ABS και ECU της Nissin – που λαμβάνουν δεδομένα από την IMU και διαβάζουν το ρυθμό επιβράδυνσης και ολίσθησης από τους αισθητήρες ταχύτητας του εμπρός και πίσω τροχού, για τη διαχείριση της πίεσης πέδησης στην ευθεία και στις στροφές. 

Το Rear Lift Control είναι επίσης ένα νέο χαρακτηριστικό και χρησιμοποιεί πληροφορίες από την IMU για να μεγιστοποιεί την απόδοση πέδησης και ταυτόχρονα να ελαχιστοποιεί την τάση ανύψωσης του πίσω τροχού.

Η CBR600RR εξοπλίζεται με ένα κοίλο, χυτό πλαίσιο αλουμινίου διπλής δοκού. Το μεταξόνιο είναι 1370mm, με τη γωνία κάστερ και το ίχνος του τροχού στις 24 o 06’ και 100mm αντίστοιχα. Το μήκος από τον άξονα του ψαλιδιού μέχρι τον άξονα του τροχού είναι  569mm. Το αλουμινένιο ψαλίδι είναι επίσης 150g ελαφρύτερο από του προηγούμενου μοντέλου, και το κάθε εξάρτημά του έχει επανασχεδιαστεί για εξοικονόμηση βάρους και για να προσφέρει την επιθυμητή ισορροπία ακαμψίας. Το βάρος της μοτοσυκλέτας (πλήρες υγρών) είναι 193kg.

Το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Showa Big Piston USD 41mm προσφέρει υψηλής ποιότητας συμπεριφορά και ευκολία χειρισμού. επίσης, έχει 15mm μακρύτερα καλάμια που επιτρέπουν ευελιξία στις αλλαγές γεωμετρίας. Το πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ της Showa λειτουργεί μέσω μοχλικού Pro-Link.

Μπροστά, δύο ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες επενεργούν σε πλευστούς δίσκους 310mm. Μια κεντρική αντλία φρένων με ακτινικό έμβολο περιλαμβάνεται επίσης στο βασικό εξοπλισμό. Μία πίσω, μονοπίστονη δαγκάνα επενεργεί σε δίσκο 220mm. Τροχοί από χυτό αλουμίνιο συνδυάζονται με ελαστικά 120/70ZR17M/C μπροστά και 180/55ZR17M/C πίσω.

Το Honda Electronic Steering Damper (HESD) – σχεδιασμένο αποκλειστικά για τη CBR600RR - λειτουργεί σε συνάρτηση με την ταχύτητα και ελέγχεται από την ECU. Στις χαμηλότερες ταχύτητες, η κεντρική του βαλβίδα παραμένει ανοιχτή, μειώνοντας τη δύναμη απόσβεσης. Στις υψηλές ταχύτητες, η βαλβίδα κλείνει αυξάνοντας τη δύναμη απόσβεσης, εξασφαλίζοντας μέγιστη ευστάθεια. 


Στυλ & Εξοπλισμός

   - Η καλύτερη αεροδυναμική απόδοση στην κατηγορία του 
   - Αεροδυναμικά πτερύγια (Winglets) παράγουν κάθετη δύναμη για αύξηση της πρόσφυσης στον εμπρός τροχό  
   - Έγχρωμη οθόνη TFT 

Η σχεδίαση της CBR600RR εξασφαλίζει εντυπωσιακή εμφάνιση και παράλληλα προσφέρει δύο σημαντικές αναβαθμίσεις στον τομέα της απόδοσης: ως μία πλήρως εξοπλισμένη μοτοσυκλέτα δρόμου, πετυχαίνει τον χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας στην κατηγορία, 0,555 (με τον αναβάτη σε αγωνιστική στάση σώματος), ενώ τα αεροδυναμικά πτερύγια (winglets) βελτιώνουν την ευστάθεια της μοτοσυκλέτας κατά την είσοδο στις στροφές και την ικανότητά της να στρίβει κατά την επιτάχυνση.
   
Το σλόγκαν το οποίο ακολούθησε η ομάδα εξέλιξης της Honda για το σχεδιασμό του σώματος της μοτοσυκλέτας ήταν «Λειτουργική σχεδίαση με στόχο τις υψηλές επιδόσεις στην πίστα». Οι σχεδιαστές εφάρμοσαν όσα είχαν μάθει από την παραγωγή της CBR1000RR-R Fireblade, και νωρίτερα από την προερχόμενη από το MotoGP, RC213V-S, εστιάζοντας στη συγκέντρωση των μαζών της μοτοσυκλέτας στο κέντρο.

Ως αποτέλεσμα αυτής της σχεδιαστικής προσέγγισης, οι μοντέρνοι, εξαιρετικά συμπαγείς προβολείς LED, τα φλας και η μονάδα του ABS είναι ελαφρύτερα σε σύγκριση με το παρελθόν. Η θέση οδήγησης έχει επίσης γίνει σκόπιμα πιο ευέλικτη για χρήση στο δρόμο αλλά και την πίστα: το κάλυμμα του ρεζερβουάρ βρίσκεται 10 χιλιοστά χαμηλότερα, επιτρέποντας στον αναβάτη να γίνεται ένα με τη μοτοσυκλέτα στις υψηλές ταχύτητες, για βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση. Η λεπτή σχεδίασή του επιτρέπει επίσης στα χέρια του αναβάτη να έχουν πιο φυσική θέση στις υψηλές ταχύτητες. Η ζελατίνα είναι τοποθετημένη με κλίση 38°, για μέγιστη αεροδυναμική απόδοση σε σχέση με οποιαδήποτε θέση οδήγησης επιλέξει ο αναβάτης στην πίστα. Το ύψος της σέλας είναι 820 χιλιοστά.

Η σχεδίαση του μεσαίου τμήματος του φέρινγκ επικεντρώνεται στη μέγιστη απόδοση ψύξης, ενώ η ταχύτητα ροής και η πίεση του αέρα στο εμπρός φτερό έχουν βελτιστοποιηθεί. Το κάτω μέρος του φέρινγκ εκτείνεται σχεδόν μέχρι τον πίσω τροχό και είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε να διοχετεύει τη ροή του αέρα προς τα κάτω. Αυτό μειώνει την πίεση του αέρα που προσπίπτει άμεσα στο ελαστικό, μειώνοντας τη συνολική αεροδυναμική αντίσταση.

Τα αεροδυναμικά πτερύγια (winglets) δημιουργούν κάθετη δύναμη - διατηρώντας φορτισμένο το εμπρός ελαστικό κατά την είσοδο τη στροφής, καθώς ο αναβάτης παίρνει κλίση και απελευθερώνει το μπροστινό φρένο - για αυξημένη πρόσφυση και πληροφόρηση. Η συνολική ευστάθεια στις στροφές βελτιώνεται και κατ’ επέκταση η ταχύτητα που διατηρεί η μοτοσυκλέτα. Έχοντας σχεδιαστεί με προσοχή στη λεπτομέρεια, τα winglets δεν επηρεάζουν την ευελιξία χειρισμού της μοτοσυκλέτας, ενώ τα κατακόρυφα διαμορφωμένα άκρα τους αποτρέπουν τη δημιουργία στροβιλισμών.

Μία έγχρωμη οθόνη TFT περιλαμβάνει προγράμματα Street, Circuit και Mechanic. Μία ένδειξη Shift-Up χρησιμοποιεί 5 λευκά οριζόντια LEDs επάνω από την κεντρική οθόνη, που ενεργοποιούνται και αναβοσβήνουν στις προκαθορισμένες στροφές για αλλαγή σχέσης. Προβάλλονται πληροφορίες όπως χρόνος γύρου, αριθμός γύρων και ταχύτερος γύρος.

Όλος ο φωτισμός είναι τεχνολογίας LED. Οι διπλοί προβολείς έχουν χαμηλό βάρος και προσφέρουν τον απαραίτητο χώρο για τη βέλτιστη ροή του αέρα, μέσω του κεντρικού αεραγωγού τύπου ram-air. Το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) της Honda συνεργάζεται με τη μονάδα του ABS και ενεργοποιεί τα εμπρός και πίσω αλάρμ σε ένα ξαφνικό δυνατό φρενάρισμα, ώστε να προειδοποιήσει τους άλλους οδηγούς.

Το σύστημα Honda Ignition Security System (HISS) χρησιμοποιεί αμφίδρομο έλεγχο μεταξύ των κωδικών που βρίσκονται στο κλειδί της μοτοσυκλέτας και στην ECU του κινητήρα, ώστε να μην υπάρχει τρόπος να εκκινήσει ο κινητήρας χωρίς το κλειδί. Μια κόκκινη λυχνία LED στον πίνακα οργάνων αναβοσβήνει κάθε 2,5 δευτερόλεπτα για 24 ώρες αφού έχει σβήσει ο κινητήρας, αλλά ακόμη και όταν σταματήσει να αναβοσβήνει, το HISS εξακολουθεί να είναι σε λειτουργία.

Μία μικρή, τελευταία και αξιοσημείωτη λεπτομέρεια: Η CBR600RR αναδεικνύει το αγωνιστικό DNA της με το χαρακτηριστικό φτερό της Honda στο κάλυμμα του ρεζερβουάρ – όπως ακριβώς η RC213V-S. 


Αξεσουάρ

Δύο πακέτα Γνήσιων Αξεσουάρ της Honda διατίθενται για τη CBR600RR:

Racing Pack
Το πακέτο αυτό υπογραμμίζει την αγωνιστική καταγωγή και το σπορ χαρακτήρα της CBR600RR. Το καπάκι πλήρωσης λαδιού περιλαμβάνει λογότυπο HRC, το κάλυμμα ρεζερβουάρ (με σχεδιασμό τύπου carbon) φέρει λογότυπο CBR και οι διακοσμητικές λωρίδες τροχών φέρουν τρίχρωμο φινίρισμα HRC και αγωνιστικό λογότυπο Honda. Ένα κάλυμμα σέλας (μονόσελο) αντικαθιστά τη σέλα του συνεπιβάτη και διατίθεται σε μαύρο ή κόκκινο χρώμα.


Comfort Pack
Απογειώνει τη supersports εμπειρία ... Λειτουργική τσάντα σέλας (Rear Seat Bag) που είναι ειδικά προσαρμοσμένη στο κωνικό σχήμα της σέλας του συνεπιβάτη. Διαθέτει χωρητικότητα 15L που μπορεί να αυξηθεί έως και 22L και είναι πάντα σταθερή κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, χάρη στο ειδικό σύστημα προσάρτησης. Τα θερμαινόμενα γκριπ 5 επιπέδων παρατείνουν τη θερινή σεζόν για ευχάριστη οδήγηση ακόμα και σε χαμηλές θερμοκρασίες, ενώ μια θύρα φόρτισης USB-C αυξάνει την άνεση.


HRC Race Kit
Η HRC ανέπτυξε ένα Race Kit για την CBR600RR που βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα, τις επιδόσεις στις στροφές και ταυτόχρονα εξοικονομεί βάρος. Είναι διαθέσιμο μόνο ως πλήρες κιτ και προορίζεται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα. Όλα τα στοιχεία που αφορούν την οδική ασφάλεια έχουν επιμελώς αφαιρεθεί και τοποθετούνται τα εξαρτήματα του κιτ της HRC, όπως ECU, πλεξούδα καλωδίωσης, φλάντζα κυλινδροκεφαλής, μεγαλύτερο ψυγείο, αγωνιστική εξάτμιση, μπροστά/πίσω ανάρτηση και νέοι δίσκοι φρένων.
 

 

Τεχνικές προδιαγραφές

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος

Υγρόψυκτος 16-βάλβιδος DOHC, εν σειρά τετρακύλινδρος

Κυβισμός (cm³)

599cc

 

Αρ. βαλβίδων ανά κύλινδρο

4

Διάμετρος διαδρομή (mm)

67mm x 42.5mm

Σχέση συμπίεσης

12.2:1

Μέγιστη ισχύς

121 Ps (89kW) στις 14.250 σαλ.

Μέγιστη ροπή

63Nm στις 11.500 σαλ.

Επίπεδο θορύβου

Lurban - 74dB, Lwot - 77dB

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

3.4L

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ

Ψεκασμός

PGM-FI

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου

18L

Εκπομπές CO2

128 g/km

Κατανάλωση καυσίμου

18.2km/L (5.5L/100km)

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Εκκίνηση/ Μίζα

Ηλεκτρική

Χωρητικότητα μπαταρίας

12-9.1Ah YTZ10S

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Τύπος συμπλέκτη

Υγρός πολύδισκος υδραυλικός

Τύπος κιβωτίου

Χειροκίνητο 6-τάχυτο

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος

Αλουμινένιο διπλής δοκού

ΠΛΑΙΣΙΟ

Διαστάσεις (L x W x H)

2.030mm x 685mm x 1140mm

Διαστάσεις

1.370mm

Γωνία κάστερ

24 o 06’

Ίχνος

100mm

Ύψος σέλας

820mm

Απόσταση από το έδαφος

125mm

Βάρος (πλήρες υγρών)

193kg

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός

Πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Showa 41mm Big Piston USD, διαδρομή 120mm.

Πίσω

Πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ της Showa που λειτουργεί μέσω μοχλικού Pro-Link. Διαδρομή άξονα 128mm

ΤΡΟΧΟΙ

Διάσταση εμπρός ζάντας

17M/CxMT3.50

Διάσταση πίσω ζάντας

17M/CxMT5.50

 

Ελαστικό εμπρός

120/70ZR17M/C DUNLOP Roadsports2

Ελαστικό πίσω

180/55ZR17M/C DUNLOP Roadsports2

ΦΡΕΝΑ

ABS

2-κάναλο ABS

Εμπρός

Πλευστοί δίσκοι 310mm με δύο ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες

Πίσω

Δίσκος 220mm με μονοπίστονη δαγκάνα

ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Όργανα

TFT-LCD

Σύστημα προστασίας

HISS

Προβολέας

LED

Πίσω φωτιστικό σώμα

LED

Quickshifter

Ναι

 

Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση.

** Σημειώστε ότι οι αναφερόμενες τιμές είναι αποτέλεσμα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από τον κύκλο WMTC. Οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση του οχήματος με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου δύναται να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.

Επόμενο άρθρο »

Οδηγούμε το εντελώς νέο SYM ADXTG 400

« Προηγούμενο άρθρο

Μία “γυμνή” εμπνευσμένη από αγώνες: η νέα CFMoto 800NK GP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
MARTIN vs BAGNAIA: ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΒΑΛΕΝΘΙΑ;
  • Ο JORGE MARTIN ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΩΝ 17 ΒΑΘΜΩΝ
  • Ο PECCO BAGNAIA ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ