• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Το τέλος μιας εποχής για τον Marquez και την Repsol Honda Team
Νέα 28/11/2023 - 10:02

Μετά από έξι Παγκόσμια Πρωταθλήματα, 59 νίκες και 2.626 βαθμούς – η εποχή του Marc Marquez ως αναβάτη της HRC στην ομάδα Repsol Honda έφτασε στο τέλος της. Το Σαββατοκύριακο στο GP της Βαλένθια ήταν μια ευκαιρία για όλους τους εμπλεκόμενους να θυμηθούν τον χρόνο που πέρασαν μαζί.

Κατά τη διάρκεια της θητείας του στην HRC με την Repsol Honda Team, ο Marc Marquez κέρδισε έξι Παγκόσμια Πρωταθλήματα MotoGP, πέντε Triple Crowns (νίκες αναβάτη, ομάδας και κατασκευαστή), 59 νίκες στην πρώτη κατηγορία, 101 βάθρα, 64 pole positions, 59 ταχύτερους γύρους και 2.626 βαθμούς. Ολοκληρώνει αυτό το στάδιο του ταξιδιού του με την HRC ως τον πιο επιτυχημένο αναβάτη της Honda όσον αφορά τις νίκες στην κορυφαία κατηγορία, τις νίκες σε όλες τις κατηγορίες καθώς και τη δεύτερη θέση για τον αριθμό των pole positions τόσο στην κορυφαία κατυγορία όσο και σε όλες τις κατηγορίες Grand Prix. Αφήνει πίσω του μια λίστα με κατορθώματα και ρεκόρ που δεν θα ξεπεραστούν εύκολα.

Η σχέση μεταξύ του #93 και της Repsol Honda Team σημείωσε επιτυχία σχεδόν αμέσως το 2013 καθώς ο Marquez κέρδισε μόλις τον δεύτερο Αγώνα του, και έγινε ο νεότερος νικητής ποτέ στην πρώτη κατηγορία σε ηλικία 20 ετών και 60 ημερών. Ένα πρώτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα θα ακολουθούσε την ίδια χρονιά, με τον πρωτάρη να χάσει το βάθρο μόνο δύο φορές.

13 νίκες, συμπεριλαμβανομένων δέκα στη σειρά για την έναρξη της σεζόν, θα παγίωναν τα συνεχόμενα Παγκόσμια Πρωταθλήματα και μια σειρά νέων ρεκόρ. Θα ακολουθούσε μια σεζόν μάθησης το 2015, καθώς ο Marquez αντιμετώπισε μια δύσκολη χρονιά με μια σειρά από εγκαταλείψεις.

Αλλά όλα αυτά τα μαθήματα τέθηκαν σε εφαρμογή το 2016 καθώς το #93 επέστρεψε στις νίκες και πήρε τον τίτλο της πρώτης κατηγορίας για τρίτη φορά. Το 2017 και το 2018 ακολούθησαν ένα παρόμοιο μοτίβο καθώς μετά ο τέταρτος και ο πέμπτος τίτλος ήρθαν γρήγορα.

Οι επιδόσεις του Marquez το 2019 θα έθεταν ένα νέο σημείο αναφοράς, όχι μόνο για την Repsol Honda Team αλλά και για το MotoGP στο σύνολό του, καθώς το #93 τερμάτιζε στους δύο πρώτους σε κάθε Αγώνα που ολοκλήρωνε. Με 420 βαθμούς, ο πλέον οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής σημείωσε νέο ρεκόρ βαθμών σε μια σεζόν που θα μπορούσε να ξεπεραστεί μόνο με την εισαγωγή των Αγώνων Sprint.

Τα επόμενα χρόνια θα αναδείκνυαν το πρωταθλητισμό του Marquez καθώς υπέμεινε τραυματισμούς, αποτυχίες και κακουχίες μετά τη μοιραία πτώση του στο Ισπανικό GP στη Jerez, το 2020. 581 ημέρες μετά από αυτό το ατύχημα ο Marquez θα επέστρεφε στις νίκες στην αγαπημένη του πίστα στο Sachsenring – αποδεικνύοντας χωρίς αμφιβολία ότι το πνεύμα και η ταχύτητα ενός πρωταθλητή δεν ξεθωριάζει ποτέ. Θα ακολουθούσαν νίκες στο Austin και στο Misano για να τελειώσει η σεζόν του 2021 σε υψηλό επίπεδο πριν εμφανιστεί ξανά τραυματισμός.

Μερικές τελευταίες λαμπρές στιγμές, όπως ένα 100ο βάθρο στην κορυφαία κατηγορία στην Αυστραλία και μια «ρομαντική» επιστροφή στο βάθρο στο σπίτι της Honda στην Ιαπωνία θα ξεχώριζαν το 2022 και το 2023. Από την πρώτη μέρα μέχρι την τελευταία, η ιστορία της ομάδας Repsol Honda και του Marc Marquez ήταν μία από τις πιο επιτυχημένες και μοναδικές σε όλο τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Είναι μία ιστορία που επαναλαμβάνεται, καθώς ο τελευταίος Αγώνας του Marquez στη Βαλένθια, στη σκηνή της πρώτης δοκιμής της Honda RC213V και εκεί όπου σφράγισε το πρώτο του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, με τη μοτοσυκλέτα του 2013 που τον περίμενε στο γκαράζ κατά την επιστροφή του από τον Αγώνα.

Η Repsol Honda Team και το HRC δέχονται ανυπόμονα την πρόκληση της μάχης με τον Marc Marquez το 2024.

Marc Marquez

ΕΞΙ ΦΟΡΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ MOTOGP ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ REPSOL HONDA

«Φυσικά ήταν μια εξαιρετικά συναισθηματική Κυριακή, ειλικρινά μια εξαιρετικά συναισθηματική εβδομάδα και ήταν δύσκολο σε ορισμένα σημεία να συγκρατήσω τα συναισθήματα. Δυστυχώς, δεν τελειώσαμε τον Αγώνα σήμερα, ένιωθα πολύ δυνατός σήμερα και ειλικρινά πιστεύω ότι ένα βάθρο ήταν δυνατό σήμερα και ίσως και κάτι περισσότερο. Δεν ήταν δικό μας λάθος και δεν πίεζα τον Martin επειδή ήταν σε κατάσταση επίθεσης. Συμβαίνει όταν παλεύεις για ένα πρωτάθλημα. Αλλά το πιο σημαντικό πράγμα σήμερα είναι να θυμηθώ όλες τις απίστευτες στιγμές που είχα με την HRC και την Repsol Honda Team, που θα είναι η ομάδα της ζωής μου. Έχουμε γράψει μια απίστευτη ιστορία μαζί και έχει γίνει κάτι περισσότερο από την ομάδα μου, έχουν γίνει φίλοι και η οικογένειά μου. Σας ευχαριστώ για όλα από το 2013, δεν θα ξεχάσω κανέναν από εσάς».

 

 

Valencia Grand Prix 

Pos.

Rider

Num

Nation

Points

Team

Time/Gap

1

BAGNAIAFrancesco

1

ITA

25 

Ducati Lenovo Team

40'58.535

2

ZARCOJohann

5

FRA

20 

Pramac Racing

0.360

3

BINDERBrad

33

RSA

16 

Red Bull KTM Factory Racing

2.347

4

DI GIANNANTONIOFabio

49

ITA

13 

Team Gresini Racing MotoGP

3.176

5

FERNANDEZRaul

25

SPA

11 

RNF MotoGP Team

4.636

6

MARQUEZAlex

73

SPA

10 

Team Gresini Racing MotoGP

4.708

7

MORBIDELLIFranco

21

ITA

Monster Energy Yamaha MotoGP

4.736

8

ESPARGAROAleix

41

SPA

Aprilia Racing

8.014

9

MARINILuca

10

ITA

Mooney VR46 Racing Team

9.486

10

VINALESMaverick

12

SPA

Aprilia Racing

10.556

11

QUARTARAROFabio

20

FRA

Monster Energy Yamaha MotoGP

12.001

12

NAKAGAMITakaaki

30

JPN

LCR Honda

21.695

13

SAVADORILorenzo

32

ITA

Aprilia Racing Test Team

43.297

14

ESPARGAROPol

44

SPA

Tech3 GASGAS Factory Racing

+1 Lap

15

RINSAlex

42

SPA

DNF 

LCR Honda

DNF

16

MILLERJack

43

AUS

DNF 

Red Bull KTM Factory Racing

DNF

17

FERNANDEZAugusto

37

SPA

DNF 

Tech3 GASGAS Factory Racing

DNF

18

BASTIANINIEnea

23

ITA

DNF 

Ducati Lenovo Team

DNF

19

MARTINJorge

89

SPA

DNF 

Pramac Racing

DNF

20

MARQUEZMarc

93

SPA

DNF 

Repsol Honda Team

DNF

21

BEZZECCHIMarco

72

ITA

DNF 

Mooney VR46 Racing Team

DNF

 

 

   

 

     

 

   

 

 

Rider Standings

Pos.

Rider

Num

Nation

Points

Team

1

BAGNAIA Francesco 

ITA 

467 

Ducati Lenovo Team

2

MARTIN Jorge 

89 

SPA 

428 

Pramac Racing

3

BEZZECCHI Marco 

72 

ITA 

329 

Mooney VR46 Racing Team

4

BINDER Brad 

33 

RSA 

293 

Red Bull KTM Factory Racing

5

ZARCO Johann 

FRA 

225 

Pramac Racing

6

ESPARGARO Aleix 

41 

SPA 

206 

Aprilia Racing

7

VINALES Maverick 

12 

SPA 

204 

Aprilia Racing

8

MARINI Luca 

10 

ITA 

201 

Mooney VR46 Racing Team

9

MARQUEZ Alex 

73 

SPA 

177 

Team Gresini Racing MotoGP

10

QUARTARARO Fabio 

20 

FRA 

172 

Monster Energy Yamaha MotoGP

11

MILLER Jack 

43 

AUS 

163 

Red Bull KTM Factory Racing

12

DI GIANNANTONIO Fabio 

49 

ITA 

151 

Team Gresini Racing MotoGP

13

MORBIDELLI Franco 

21 

ITA 

102 

Monster Energy Yamaha MotoGP

14

MARQUEZ Marc 

93 

SPA 

96 

Repsol Honda Team

15

BASTIANINI Enea 

23 

ITA 

84 

Ducati Lenovo Team

16

OLIVEIRA Miguel 

88 

POR 

76 

RNF MotoGP Team

17

FERNANDEZ Augusto 

37 

SPA 

71 

Tech3 GASGAS Factory Racing

18

NAKAGAMI Takaaki 

30 

JPN 

56 

LCR Honda

19

RINS Alex 

42 

SPA 

54 

LCR Honda

20

FERNANDEZ Raul 

25 

SPA 

51 

RNF MotoGP Team

21

PEDROSA Dani 

26 

SPA 

32 

KTM Test Team

22

MIR Joan 

36 

SPA 

26 

Repsol Honda Team

23

ESPARGARO Pol 

44 

SPA 

15 

Tech3 GASGAS Factory Racing

24

SAVADORI Lorenzo 

32 

ITA 

12 

RNF MotoGP Team

25

FOLGER Jonas 

94 

GER 

Tech3 GASGAS Factory Racing

26

BRADL Stefan 

GER 

Repsol Honda Team

27

PETRUCCI Danilo 

ITA 

Ducati Lenovo Team

28

PIRRO Michele 

51 

ITA 

Ducati Lenovo Team

29

CRUTCHLOW Cal 

35 

GBR 

Yamaha Test Team

Επόμενο άρθρο »

Ένας παγκόσμιος τίτλος, μια νίκη και 36 νέα ρεκόρ προστέθηκαν στη λίστα της Michelin

« Προηγούμενο άρθρο

Ξεκίνησε εντυπωσιακά η Pirelli στην Moto2™ και Moto3™

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ