• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
FIA WEC: Η BMW M Team WRT ξεκινά τη σεζόν 2024 με την BMW M Hybrid V8 και την BMW M4 GT3
Νέα 29/11/2023 - 10:43

Επιβεβαιώθηκαν οι πρώτοι οδηγοί για την πρώτη σεζόν με την BMW M Motorsport στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA (FIA WEC) να είναι στον ορίζοντα. Η δημοσίευση της επίσημης λίστας συμμετοχών επιβεβαιώνει τη συμμετοχή της BMW M Team WRT και στις δύο κατηγορίες Hypercar και LMGT3. Η βελγική ομάδα θα διαθέτει δύο BMW M Hybrid V8 και δύο αυτοκίνητα BMW M4 GT3.

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής μοτοσικλέτας θα αντιμετωπίσει μια νέα πρόκληση στην BMW M4 GT3 με το εμβληματικό του νούμερο 46. Ήδη την περασμένη σεζόν, έκανε το ντεμπούτο του στη θρυλική πίστα του Le Mans (FRA) κατά τη διάρκεια των Αγώνων «Road to Le Mans» και κέρδισε αμέσως έναν από τους δύο Αγώνες. Τα δύο αυτοκίνητα BMW M Team WRT BMW M Hybrid V8 θα φέρουν τους αριθμούς 15 και 20, ενώ η δεύτερη BMW M4 GT3 θα έχει τον αριθμό 31.

Οι πρόσθετοι οδηγοί για την BMW M Team WRT στη σεζόν FIA WEC 2024 θα ανακοινωθούν σε μεταγενέστερη ημερομηνία. Τόσο ο Vanthoor όσο και ο van der Linde θα συνοδεύονται από δύο ακόμη οδηγούς BMW M Works ο καθένας στα δύο αυτοκίνητα BMW M Hybrid V8. Για την κατηγορία LMGT3, οι κανονισμοί υπαγορεύουν τη συμπερίληψη ερασιτεχνών οδηγών.

Η σύνθεση της ομάδας FIA WEC:

Andreas Roos (Επικεφαλής BMW M Motorsport):

«Με την επιβεβαίωση της ομάδας μας για τις κατηγορίες Hypercar και LMGT3, καθώς και των αρχικών οδηγών, η επιστροφή μας στο FIA WEC κάνει ένα ακόμη σημαντικό βήμα. Η BMW M Team WRT συγκαταλέγεται μεταξύ των καλύτερων ομάδων παγκοσμίως τόσο στην κατηγορία πρωτότυπου όσο και στην κατηγορία GT3. Για αθλητικούς και υλικοτεχνικούς λόγους, η ομάδα του Vincent Vosse ήταν η λογική επιλογή για να παρουσιάσει τόσο την BMW M Hybrid V8 όσο και την BMW M4 GT3. Οι οδηγοί BMW M Works που έχουμε ορίσει διαθέτουν την απαραίτητη οδηγική ικανότητα και εμπειρία. Ο Sheldon van der Linde είναι ήδη εξοικειωμένος με την BMW M Hybrid V8 και ο Dries Vanthoor άφησε πολύ καλή εντύπωση κατά τη διάρκεια των test drives. Επιπλέον, έχει αγωνιστεί στο παρελθόν στο Le Mans σε ένα πρωτότυπο LMP2. Ο Valentino Rossi έκανε ένα δυνατό ντεμπούτο στο Le Mans αυτή τη σεζόν, κερδίζοντας αμέσως με την BMW M4 GT3. Συνολικά, η πρώτη του σεζόν ως οδηγός BMW M Works ήταν πολύ εντυπωσιακή. Είμαι πεπεισμένος ότι θα παίξει σημαντικό ρόλο και θα είναι το φαβορί του κοινού στο FIA WEC. Ο Augusto Farfus, με την εμπειρία και την οδηγική του ικανότητα, θα είναι ένας κρίσιμος πυλώνας για το πρόγραμμα LMGT3».

 

Vincent Vosse (Team Principal BMW M Team WRT):

«Τι προνόμιο για εμάς ως ομάδα που μπορούμε να παρέχουμε δύο BMW M Hybrid V8 και δύο BMW M4 GT3 για την BMW M Motorsport στo FIA WEC! Ενώ έχουμε δύο ξεχωριστά συνεργεία για τα δύο έργα, θα εξακολουθεί να είναι μια σημαντική πρόκληση για την WRT. Μας αρέσουν όμως οι προκλήσεις! Τους οδηγούς που θα συνεργαστούν μαζί μας, γνωρίζουμε ήδη πολύ καλά από προηγούμενες κοινές αγωνιστικές υποχρεώσεις. Το να ξεκινάς με τον Valentino Rossi στο FIA WEC είναι κάτι πραγματικά ξεχωριστό. Μιλήσαμε για αυτό στις πρώτες μας συναντήσεις. Τώρα, αυτός ο κύκλος κλείνει και είναι σαν να έχουμε ήδη σημειώσει τα περισσότερα από τα πλαίσια που συζητούσαμε τότε».

 

Dries Vanthoor (#15 BMW M Hybrid V8):

«Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέρος του προγράμματος BMW M Motorsport WEC. Είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα για μένα να μπορώ να αγωνιστώ στην κορυφαία κατηγορία αγώνων αντοχής, οπότε φυσικά στοχεύω να πετύχω καλά αποτελέσματα. Έχουμε ήδη κάνει δοκιμές και μέχρι την έναρξη της σεζόν θα έχουμε κάνει πολλή δουλειά. Έχουμε μεγάλο κίνητρο για να ξεκινήσουμε με επιτυχία τη σεζόν. Είμαι πολύ περήφανος που είμαι μέρος αυτού του σημαντικού προγράμματος. Θέλω να ευχαριστήσω τη BMW M Motorsport και όλους όσους με βοήθησαν να φτάσω σε αυτό το ορόσημο στην καριέρα μου. Τώρα εργαζόμαστε ακούραστα για να φέρουμε μερικά όμορφα τρόπαια στο Μόναχο».

 

Sheldon van der Linde (#20 BMW M Hybrid V8):

«Πάντα ήταν το μεγάλο μου όνειρο να οδηγώ στο Le Mans. Το ότι τώρα έχω αυτή την ευκαιρία με την BMW M Hybrid V8 είναι απλά φανταστικό. Θα αγωνιστώ για πρώτη φορά σε επίσημο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της FIA, που είναι επίσης κάτι πολύ ιδιαίτερο για μένα. Μέχρι να ξεκινήσει το επόμενο έτος στο Κατάρ, έχουμε ακόμα πολλή δουλειά μπροστά μας, αλλά ανυπομονώ πολύ να συνεργαστώ με την BMW M Team WRT και τους συναδέλφους μου οδηγούς. Το FIA WEC αγωνίζεται σε μεγάλες πίστες, πολλές από τις οποίες πρέπει να μάθω γιατί είναι νέες. Ωστόσο, η γρήγορη προσαρμογή σε νέες πίστες είναι ένα από τα δυνατά μου σημεία. Είμαι ήδη εξοικειωμένος με το αυτοκίνητο LMDh της σειράς IMSA, το οποίο είναι πλεονέκτημα. Η ισχύς και η αεροδυναμική της BMW M Hybrid V8 μου θυμίζουν λίγο τα παλιά αυτοκίνητα DTM. Ο αγώνας με αυτό είναι απίστευτα διασκεδαστικός. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος για την πρόκληση, και παρόλο που είναι σημαντική, θα προσπαθήσουμε φυσικά να έχουμε λόγο στη μάχη του τίτλου».

 

Augusto Farfus (#31 BMW M4 GT3):

«Η επιλογή από την BMW M Motorsport για το πρόγραμμα FIA WEC είναι μεγάλη τιμή. Είμαι πολύ ευγνώμων για αυτό. Νομίζω ότι το FIA WEC θα είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα Αγώνων στον κόσμο του χρόνου, μαζί με τη Formula 1. Γνωρίζουμε πολύ καλά την BMW M4 GT3 μέχρι τώρα, κάτι που σίγουρα θα μας βοηθήσει. Καθώς και την εμπειρία που έχει ήδη αποκτήσει η BMW M Team WRT στη σειρά. Προσωπικά, δεν είχα μεγάλη τύχη στις προηγούμενες εκκινήσεις μου στο Le Mans. Ας ελπίσουμε ότι μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό! Εκτός από τις 24 Ώρες του Λε Μαν, ανυπομονώ ιδιαίτερα για τον εντός έδρας Αγώνα μου στο Σάο Πάολο».

 

Valentino Rossi (#46 BMW M4 GT3):

«Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ στο FIA WEC. Είναι το επόμενο βήμα για μένα να συμμετάσχω σε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα, όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά να αγωνιστώ ξανά σε παγκόσμιο επίπεδο. Είμαι ήδη εξοικειωμένος με το αυτοκίνητο μετά από αυτή τη σεζόν, αλλά η μορφή με τρεις οδηγούς από τρεις διαφορετικές κατηγορίες επιδόσεων θα είναι νέα για μένα. Γενικά, πιστεύω ότι θα είμαστε πολύ καλά τοποθετημένοι».

Επόμενο άρθρο »

KTM 1390 SUPER DUKE R – Η αναγέννηση του «Θηρίου»

« Προηγούμενο άρθρο

Παγκόσμιοι Πρωταθλητές 2023: Η καλύτερη σεζόν MotoGP της Ducati σε αριθμούς

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ