• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
CFMOTO 700MT: περιπέτεια για όλους
Τεστ-Μοντέλα 27/12/2023 - 09:38

του Δημήτρη Διατσίδη

φωτογραφία: Στέφανος Μαμίδης


 

H adventure μεσαία κατηγορία μοτοσυκλετών είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στη χώρα μας και η CFMOTO είχε ήδη μια δυναμική παρουσία εκεί με την 650ΜΤ, που τώρα έχει αναβαθμιστεί με 44 παραπάνω κυβικά και με μια συνολικά καλύτερη παρουσία και σε εμφάνιση και σε συμπεριφορά.

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός δικύλινδρος που γνωρίσαμε στην 700CLX, απλά εδώ με έμφαση στην περισσότερη ροπή και με αποτέλεσμα τη μείωση της ιπποδύναμης στους 67 ίππους από τους 74. Αλλαγές όμως που γίνονται ευχάριστα αποδεκτές, καθώς το γκάζι δεν είναι ηλεκτρονικό εδώ, αλλά προσφέρει μια ωραία γραμμική λειτουργία και με την επιπλέον ροπή βοηθά στην κίνηση στην πόλη και με μικρές ταχύτητες παντού.

Η 700ΜΤ με τους τροχούς των 17 ιντσών έχει ένα πιο ασφάλτινο προσανατολισμό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα ελαστικά της CST δεν μπορούν να περάσουν τους χωματόδρομους που θα βρει κανείς στην αναζήτηση της δικής του περιπέτειας, που θα πρέπει όμως να βασίζεται σε ένα κορμό ασφάλτινων διαδρομών, με το χώμα να είναι απλώς ένα μέρος του περάσματος.

Η αισθητική είναι προσαρμοσμένη σε αυτόν τον χαρακτήρα, ενώ η άνετη θέση οδήγησης σε κάνει να μην φοβηθείς τα πολλά χιλιόμετρα - αν διαλέξεις μεγαλύτερη διαδρομή. Η ρυθμιζόμενη χειροκίνητα ζελατίνα του φέρινγκ θα σε προστατέψει με επάρκεια και ο πίνακας οργάνων θα σου δώσει τις απαραίτητες πληροφορίες για να απολαμβάνεις το ταξίδι. Οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες και μπορούν να ανταποκριθούν σωστά, όταν φορτώσεις τη μοτοσυκλέτα και θέλεις και δεύτερο άτομο.

Το βάρος στα 218 κιλά με τα υγρά της είναι ένα νούμερο όχι ιδιαίτερα ψηλό και σε συνδυασμό με τη μικρό σχετικά ύψος της σέλας δεν δημιουργεί πρόβλημα στις μανούβρες ή την κίνηση στην κυκλοφορία της πόλης.

Στα κομμάτια με στροφές η συμπεριφορά πλαισίου – αναρτήσεων είναι καλή και μόνο τα ελαστικά βάζουν το όριο, χωρίς να σου δίνουν την αίσθηση που χρειάζεται για να πιέσεις λίγο περισσότερο. Δεν είναι θέμα της μάρκας, αλλά του τύπου που είναι σχεδιασμένος για περισσότερα χιλιόμετρα, παρά για πρόσφυση και έτσι αν κάποιος θέλει καλύτερο παιχνίδι στις στροφές, είναι το μόνο πράγμα που χρειάζεται αλλαγή, σε λίγο πιο μαλακές γόμες.

Τα φρένα της J.Juan από την πλευρά τους είναι εξαιρετικά και φαίνεται ότι - αυτή η Ισπανική εταιρία του ομίλου της Brembo πια - έχει βρει μια πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στην απόδοση και την αίσθηση που δίνουν τα φρένα της.

Τι παίρνουμε λοιπόν στην τιμή των 6,590 €; Μια μοτοσυκλέτα που μπορεί άνετα να καταπίνει τα χιλιόμετρα του ταξιδιού μας, με έναν ελαστικό κινητήρα που δεν έχει πρόβλημα να μας κινεί από τις διαδρομές της πόλης, μέχρι τις χωμάτινες αλλά και τις μακρινές ασφάλτινες διαδρομές. Ένα σύνολο πλαισίου – αναρτήσεων – φρένων που κάνει πολύ καλά τη δουλειά του και ανταποκρίνεται στα θέλω του οδηγού, έναν επαρκή εξοπλισμό και μια εντυπωσιακή και μοντέρνα παρουσία. Η συνέχεια της επιτυχίας της 650ΜΤ είναι δεδομένη...



 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας

 

Τύπος

4T, 2K σε σειρά, Υ/Ψ, 2 ΕΕΚ, 8 βαλβίδες

Χωρητικότητα

693 cc

Διάμετρος x διαδρομή

83 x 64 mm

Συμπίεση

11.6: 1

Τροφοδοσία

Ηλεκτρονικός ψεκασμός Bosch

Εκκίνηση

Μίζα

Ιπποδύναμη

67 hp @ 9,000 rpm

Ροπή

68 Nm @ 6,500 rpm

Συμπλέκτης

Υγρός πολύδισκος

Μετάδοση

Κιβώτιο 6 σχέσεων

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα

Πλαίσιο

 

Τύπος

Ατσάλινο, αλουμινένιο υποπλαίσιο

Μήκος x Πλάτος x Ύψος

2,180 x 835 x 1,332 mm

Μεταξόνιο

1,425 mm

Ύψος σέλας

820 mm

Απόσταση από έδαφος

170 mm

Βάρος

218 (γεμάτη) kg

Ρεζερβουάρ

18 λίτρα

Αναρτήσεις

 

Μπροστά

Ανεστραμμένο πιρούνι, διαδρομή 140 mm, απόσβεση επαναφοράς

Πίσω

Ένα αμορτισέρ, προφόρτιση ελατηρίου, απόσβεση επαναφοράς

Ελαστικά / Τροχοί

CST Migra S1 (tubeless)

Μπροστά

120/70-17

Πίσω

160/60-17

Φρένα

 

Μπροστά

Δύο δίσκοι 300 mm, δαγκάνες 2 εμβόλων J.Juan, δικάναλο Continental ABS

Πίσω

Δίσκος 240 mm, δαγκάνα 1 εμβόλου J.Juan, δικάναλο Continental ABS



 

Επόμενο άρθρο »

Suzuki V-STROM 800 για περιπέτεια αλλά και καθημερινότητα

« Προηγούμενο άρθρο

QJ SRK 700: προσιτή πολυτέλεια

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ