• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Παρουσίαση της DEUS XTW200
Νέα Αγοράς 17/01/2024 - 19:45

Μια πεμπτουσία από τα κουρέλια μέχρι τα πλούτη, από εύρημα στον αχυρώνα μέχρι τη λάμψη εκθεσιακού χώρου με την προσωπική δουλειά από τον Jeremy Tagand.

Σαν δύστροποι έφηβοι στο Summer of Love, βρέθηκαν στο πίσω μέρος ενός υπόστεγου στη μέση του πουθενά. Εκεί βρέθηκε μία μοτοσυκλέτα η οποία περιττό να πούμε ότι μετά από χρόνια μέσα στην υγρασία και γεμάτη από ιστούς αράχνης, ο χρόνος δεν ήταν ευγενικός μαζί της.

Τα εσωτερικά του κινητήρα έμοιαζαν με μεταλλικό κομφετί και όλα τα άλλα δεν ήταν και σε πολύ καλύτερη κατάσταση, αλλά κάπου ανάμεσα στην εφευρετικότητα και τον μαζοχισμό βρισκόταν η επιθυμία να μπορέσει μία παραμελημένη και σε άθλια κατάσταση μοτοσυκλέτα να φτιαχτεί ξανά.

Μετά από μια πλήρη αποσυναρμολόγηση, κάθε τελευταίο μπουλόνι είτε απορρίφθηκε και αντικαταστάθηκε είτε επικαλύφθηκε με ψευδάργυρο. Ο κινητήρας έλαβε μια πλήρη ανακατασκευή, συμπεριλαμβανομένης μιας προσαρμοσμένης εξάτμισης και καρμπυρατέρ Keihin FCR.

Το πλαίσιο έλαβε μια σχάρα σανίδων και επικαλύφθηκε με πούδρα χρώματος σατέν μαύρο. Και οι δύο τροχοί αλλάχθηκαν με νέες ζάντες και ακτίνες, ενώ επικαλύφθηκαν κεραμικά με χρυσό χρώμα για να μοιάζουν με XT στα τέλη της δεκαετίας του '70 και στις αρχές της δεκαετίας του '80.

Το υπερβολικά εκτεταμένο ψαλίδι της μοτοσυκλέτας μετατράπηκε σε ένα μικρότερο με ένα προσαρμοσμένο αμορτισέρ YSS που κρατά την απόσβεση υπό έλεγχο. Μπροστά στα πιρούνια έγινε επιχρωμίωση και στα κάτω στελέχη έγινε βαφή με πούδρα σε τέλειο φινίρισμα.

Μία κοντή σέλα που προήλθε από την Ιαπωνία και στη συνέχεια ανανεώθηκε με ένα πιο τριγωνικό σχήμα και διακοσμήθηκε με βινύλιο και αλκαντάρα, που τονίζονται από τις κόκκινες ραφές και το σήμα στο πίσω μέρος.

Ένα ρεζερβουάρ τύπου trackmaster από κράμα αλουμινίου με τον περίφημο συνδυασμό χρωμάτων και γραφικών XT500 των αρχών της δεκαετίας του '80, είναι τοποθετημένο πάνω από το ανακαινισμένο πλαίσιο.

Στο τιμόνι, ένα σετ από ράβδους Protaper EVO συγκρατούν το Motogadget Motoscope Mini και το Mo.sign χωνευτά μέσα στο μαξιλαράκι της μπάρας-τιμονιού το οποίο είναι επίσης όμορφα ντυμένο με το ίδιο υλικό όπως αυτό της σέλας. Το γκάζι και οι διακόπτες της Messner Moto μαζί με τα grip συμπληρώνουν τέλεια την μπάρα τιμονιού.

Το τελευταίο κομμάτι του παζλ ήταν ο φωτισμός, οι δείκτες Kellermann Jetstream φροντίζουν τις ενδείξεις αριστερά και δεξιά ενώ ένα φωτιστικό σώμα LED στυλ Highsider bates κοιτάζει μπροστά.

Επόμενο άρθρο »

Calibro, η νέα custom Moto Morini που ξεφεύγει από τους κανόνες

« Προηγούμενο άρθρο

Νέα έκδοση Voge SR4 Max Smart

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα