• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
#motogpworldpaddock: Ας αρχίσουν οι χοροί ...των μεταγραφών
Πίσω από τα φλας 05/03/2024 - 13:21

“Πίσω από τα φλας”*

του Δημήτρη Διατσίδη


 

Ο αναμενόμενος χορός των μεταγραφών για το 2025 – τουλάχιστον – άρχισε στο paddock του MotoGP, πριν καν αυτό διαμορφωθεί για τον πρώτο Αγώνα του 2024 που θα ξεκινήσει στο Κατάρ σε τρεις ημέρες.

Βέβαια αυτή η έναρξη θα αφήσει ήσυχο τον Pecco Bagnaia, στο να επικεντρωθεί στη δουλειά του, που είναι να κερδίζει Αγώνες, καθώς είναι ο πρώτος από μια μεγάλη λίστα οδηγών που είναι ελεύθεροι μετά το τέλος του 2024, στο να αλλάξουν ομάδα ή να διεκδικήσουν την παραμονή τους στη φετινή τους.

Μάλιστα με το νέο όνομα που είναι ο Fermin Aldeguer, ο οποίος φημολογείται ότι έχει συμφωνήσει με την Prima Pramac για ενδεχόμενο ανέβασμά του στη μεγάλη κατηγορία το 2025, αφού μάλλον του χρόνου δεν θα έχει μαζί της τον Jorge Martin.

Το συμβόλαιο του Βagnaia συγχρόνως ανοίγει μια μεγάλη μάχη για τη δεύτερη θέση της εργοστασιακής ομάδας της Ducati, για την οποία υπάρχουν τουλάχιστον τρεις υποψήφιοι. Αρχικά ο συναθλητής του Pecco στην ίδια ομάδα φέτος, ο Enea Bastianini που θα πρέπει να αποδείξει ότι αξίζει και εκείνος την ανανέωση του συμβολαίου του ή διαφορετικά θα πρέπει να κοιτάξει προς Aprilia μεριά, η οποία τον γλυκοκοιτάζει. Ο άλλος οδηγός της Ducati που έχει δηλώσει ευθέως ότι αν το 2025 δεν πάει στην εργοστασιακή ομάδα ...θα φύγει από το στρατόπεδο των “κόκκινων”, είναι ο Jorge Martin που φέτος θα αγωνιστεί και πάλι με την Prima Pramac Ducati. O Marc Marquez είναι ο τρίτος υποψήφιος για τη θέση δίπλα στον Bagnaia και με πολλούς στο paddock να πιστεύουν ότι θα φέτος είναι ο κύριος υποψήφιος για τον Τίτλο, θα είναι απευκταίο για την Ducati να αφήσει ένα οδηγό τέτοιου βεληνεκούς να πάει στην ΚΤΜ, κάτι για το οποίο πιέζει ήδη η Red Bull.

Επίσης ας μην υποτιμήσουμε και τους οδηγούς της VR|46 Marco Bazzechi και Fabio Di Giannantonio, που επίσης θα ήθελαν να έχουν το μέλλον τους δίπλα στον οδηγό με το #1, και θα πρέπει με τα αποτελέσματά τους να δείξουν ότι το αξίζουν. Με όλα αυτά φαίνεται σοφή η κίνηση του Luca Marini να φύγει από το στρατόπεδο της Ducati και να είναι σίγουρος με εργοστασιακό συμβόλαιο με την Honda, μέχρι και το 2025. Ο μόνος άλλος οδηγός που είναι σίγουρος για το εργοστασιακό του μέλλον είναι ο Brad Binder που θα είναι με την ΚΤΜ και το 2025.

Περιμένουμε λοιπόν μέχρι τα μέσα του 2024 και ίσως για μερικούς μήνες αργότερα, να δούμε το χορό αυτό των μεταγραφών να μας απασχολεί έντονα, καθώς θα είναι άμεσα συνδεμένος με τα αποτελέσματα όλων των οδηγών στην πίστα, σε μια χρονιά που φαίνεται ότι θα είναι η καλύτερη όλων των εποχών από πλευράς δημοσιογραφικού ενδιαφέροντος.

O Pecco Bagnaia άνοιξε το χορό ...και σε λίγους μήνες θα έχουμε το παζλ συμπληρωμένο!

Λίγο πριν το ξεκίνημα της χρονιάς είχα την ευκαιρία να είμαι για τέσσερις ημέρες και με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή και μάλιστα να αγωνιστούμε ως αντίπαλοι στο σκι! ...με κέρδισε στο σχετικό αγώνα

 

* Υ.Γ. To “Πίσω από τα φλας” είναι οι προσωπικές ιστορίες μου μέσα στις πίστες και το paddock του MotoGP, τις δοκιμές μοντέλων, αλλά και από τον κόσμο της μοτοσυκλέτας γενικότερα. Πίσω από τα φλας γίνονται και διάφορα άλλα ενδιαφέροντα που δεν τα μαθαίνουμε στα επίσημα δελτία τύπου. Κάποιες φορές ή κάποια χρόνια μετά, αυτές οι προσωπικές στιγμές αποκτούν το νόημά τους.

Επόμενο άρθρο »

MotoGP: ποιος φταίει για την πτώση Bagnaia – Marquez;

« Προηγούμενο άρθρο

Kυκλοφόρησε το 120ο τεύχος MOTOGP WORLD

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ