• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Μοτοπορεία διαμαρτυρίας στην Αθήνα το Σάββατο 13/4 από την Ελληνική Μοτοσικλετιστή Ομοσπονδία
Νέα Αγοράς 11/04/2024 - 23:09

Η Ελληνική Μοτοσικλετιστή Ομοσπονδία – ΕΛ.ΜΟΤ.Ο διοργανώνει μια Μοτοπορεία διαμαρτυρίας στην Αθήνα το Σάββατο 13/4.

Η Μοτοπορεία διαμαρτυρίας θα ξεκινήσει στις 12μμ από το Σ.Ε.Φ. και θα κατάληξη στην Πλατεία Συντάγματος όπου θα γίνει και η επίδοση ψηφίσματος διαμαρτυρίας στη Βουλή.

Μετά το τέλος της Μοτοπορεία διαμαρτυρίας η οργανωτική ομάδα της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο θα κατευθυνθεί προς το εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, στην ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 2024, όπου και θα ενημερώσει τους επισκέπτες.

Τα κυριότερα αιτήματα της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο είναι:

  • -  Η μείωση των τιμών των διοδίων για τις μοτοσυκλέτες με χρέωση συμφωνά με το ίχνος της στην άσφαλτο και τον όγκο που καταλαμβάνει στον χώρο μια μοτοσυκλέτα.
  • -  Να γίνει διαβούλευση με την συμμετοχή και της Ομοσπονδίας  για το νέο ΚΟΚ πριν αυτός ψηφιστεί, σε βασικά θέματα όπως τα όρια χιλιομέτρων και η διήθηση.
  • -  Ασφαλείς δρόμους για όλους με επισήμανση επικίνδυνων σημείων και τοποθέτηση διπλής μπαριέρας στα επικίνδυνα σημεία ή νέας μπαριέρας που θα πληροί τις σύγχρονες προδιαγραφές.

Στόχος τω παραπάνω ενεργειών είναι, κατά την ΕΛ.ΜΟΤ.Ο  η βελτίωση της ασφάλειας μέσα από μια νέα κουλτούρα οδηγικής συμπεριφοράς που θα χαρακτηρίζεται από την ευγένεια και το υψηλό επίπεδο ικανοτήτων των οδηγών.

Ακολουθεί το σχετικό Δελτίο Τύπου της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο

Η Ελληνική Μοτοσικλετιστή Ομοσπονδία – ΕΛ.ΜΟΤ.Ο έχοντας υψηλό το αίσθημα ευθύνης της εκπροσώπησης των Ελλήνων Μοτοσικλετιστών, με αφορμή τις τελευταίες αυξήσεις στις τιμές των διοδίων, προχωρά σε Μοτοπορεία διαμαρτυρίας το Σάββατο 13 Απριλίου 2024, η οποία θα ξεκινήσει από το ΣΕΦ ώρα 12:00μμ. και θα καταλήξει στην Πλατεία Συντάγματος με την επίδοση Ψηφίσματος.

Το ψήφισμα το όποιο θα παραδοθεί στην Βουλή των Ελλήνων, θίγει όλα τα θέματα που απασχολούν τον μέσο μοτοσικλετιστή, με ιδιαίτερη αναφορά στο θέμα της οδικής ασφάλειας και της βελτίωσης των υποδομών.

Παραθέτουμε το ψήφισμα και προτείνουμε κάποιες από τις λύσεις που υπάρχουν, ευελπιστώντας στην άμεση ανταπόκριση από την κυβέρνηση και την εποικοδομητική συνεργασία με όλους τους εμπλεκομένους φορείς.

ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
Διεκδικούμε και προτείνουμε…

1.Μείωση των τιμών των διοδίων για τις μοτοσυκλέτες, μέσω κρατικής επιδότησης. Ορθολογική και δίκαιη χρέωση συμφωνά με το ίχνος της στην άσφαλτο και τον όγκο που καταλαμβάνει στον χώρο. Μείωση της αναλογίας χρέωσης μεταξύ αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας με βάση την σύμβαση της ¨Γέφυρας Α.Ε¨ στην γέφυρα ¨Χαρίλαος Τρικούπης¨. Δημιουργία ξεχωριστής λωρίδας στα διόδια, με ειδικό αντιολισθητικό τάπητα και χρήση e-pass για τις μοτοσυκλέτες.

2.Επανεξέταση του ΚΟΚ πριν αυτός ψηφιστεί, σε βασικά θέματα όπως το όριο χιλιομέτρων και η διήθηση. Τα όρια ταχύτητας εντός αστικού ιστού να θεσπιστούν βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων και μελετών όπου είναι απαραίτητο (σχολεία, νοσοκομεία). Είμαστε αντίθετοί στην οριζόντια επιβολή του ορίου των 30 km στις πόλεις. Να επιτρέπεται η διήθηση των μοτοσυκλετών με βάση κριτήρια και συγκεκριμένα όρια ταχύτητας που θα προκύψουν από μελέτες. Να γίνει ιεράρχηση των παραβάσεων του ΚΟΚ βάσει των κριτηρίων της νομικής επιστήμης με νέα δόμηση.

3. Ασφαλείς δρόμους για όλους. Επισήμανση επικίνδυνων σημείων και άμεση αντιμετώπιση τους με αντιολισθητικές διαγραμμίσεις σε όλους τους δρόμους και ευδιάκριτη σήμανση. Επαρκή φωτισμό δρόμων και ιδιαίτερα σε διασταυρώσεις και επικίνδυνα σημεία.

4.Ασφαλέστερο -¨συγχωρητικό¨ περιβάλλον των οδών. Να προστεθεί διπλή μπαριέρα και να επενδυθούν με ελαστικά υλικά, με άμεση προτεραιότητα στα επικίνδυνα σημεία. Οι νέες μπαριέρες να πληρούν τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές. Προσεκτική επιλογή όπου είναι απαραίτητο με φιλικά προς τον μοτοσυκλετιστή σαμαράκια (κατά τα Βρετανικά πρότυπα).

5.Έλεγχος, σήμανση και ασφάλιση των έργων υποδομής (π.χ. οπτικές ίνες). Έλεγχος των εκτελούμενων έργων και δημιουργία μητρώου έργων. Δημιουργία αποτρεπτικών υποδομών.

6.Ένταξη του δίκυκλου στις μελέτες που εκπονούνται (κίνηση, ασφάλεια, πάρκινγκ κτλ.). Επαρκής και δωρεάν θέσεις στάθμευσης δίκυκλων, δημιουργία θέσεων στους σταθμούς ΜΕΤΡΟ και στις αρχές των πεζόδρομων. Κατασκευή ειδικών διαμορφώσεων πρόσδεσης των αντικλεπτικών.

7.Ποιοτική, όχι ποσοτική αστυνόμευση. Εντατικότεροι έλεγχοι για ανασφάλιστα / ακατάλληλα προς χρήση οχήματα.

8. Κυκλοφοριακή αγωγή στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Άμεση ανάγκη για δημιουργία νέας κουλτούρας οδηγικής συμπεριφοράς. Καμπάνιες οδικής ασφάλειας. Εκμετάλλευση Ευρωπαϊκών προγραμμάτων και κονδυλίων για προγράμματα εκπαίδευσης – ενημέρωσης. Ίδρυση Παρατηρητηρίου οδικής ασφάλειας δίκυκλων, κατά τα πρότυπα της Γαλλικής Ομοσπονδίας Μοτοσικλετιστών.

9. Αλλαγή - εκσυγχρονισμός του τρόπου απόκτησης διπλώματος οδήγησης. Εκπαίδευση – μετεκπαίδευση των νέων οδηγών και ομαλή ένταξη στο κυκλοφοριακό περιβάλλον με ειδικά επιδοτούμενα προγράμματα.

10.Γραμμή καταγγελιών σε 5ψήφιο τηλεφωνικό νούμερο. Μηνύσεις χωρίς παράβολα για επικίνδυνες υποδομές. Εξορθολογισμός της διαδικασίας αυτοκινητιστικών διαφορών για όλα τα τροχαία (ενσωμάτωση τακτικής διαδικασίας).

11. Μείωση ή απαλλαγή του ΦΠΑ στα κράνη και στον εξοπλισμό ασφαλείας των αναβατών. Voucher επιδότησης για την αγορά εξοπλισμού ασφαλείας με την αγορά κάθε καινούργιου δίκυκλου. Voucher με την μορφή safety pass για αγορά εγκεκριμένου εξοπλισμού ασφαλείας από καταστήματα εντός Ελλάδας με την έκδοση αντίστοιχου παραστατικού (απόδειξης ή τιμολογίου), με προτεραιότητα τις επαγγελματικές ομάδες που χρησιμοποιούν την μοτοσυκλέτα.

12. Μείωση τελών κυκλοφορίας σε όλες τις κατηγορίες μοτοσυκλετών και προώθηση της χρήσης δικύκλου με ειδικές διαφημιστικές καμπάνιες αφού αποδεδειγμένα μπορεί να αποτελέσει την λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα στις μεγάλες πόλεις.

Τι θέλουμε να πετύχουμε…

Να κάνουμε πιο άνετη και ασφαλέστερη την μετακίνηση μας, να μειώσουμε και ίσως να μηδενίσουμε τον δείκτη ατυχημάτων και να δημιουργήσουμε μια νέα κουλτούρα οδηγικής συμπεριφοράς που θα χαρακτηρίζεται από την ευγένεια και το υψηλό επίπεδο ικανοτήτων των οδηγών.

Αυτό φυσικά προϋποθέτει το δίκυκλο να ενταχθεί σε όλες τις μελέτες που εκπονούνται και όλοι εμείς οι άνθρωποι της Ομοσπονδίας να έχουμε θέση και λόγο σε όλες τις επιτροπές και τα όργανα λήψης αποφάσεων.

Πρόθεση μας είναι να είμαστε μέρος της λύσης και όχι του προβλήματος.

Μετά το τέλος της Μοτοπορεία διαμαρτυρίας η οργανωτική ομάδα της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο, και όποιος άλλος επιθυμεί, θα κατευθυνθεί προς το εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, στην ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 2024, όπου και θα ενημερώσουμε τον Μοτοσυκλετιστικό κόσμο με φυλλάδια για την πρόοδο της εκδήλωσης, στα τέσσερα περίπτερα Λεσχών της Ομοσπονδίας.

ΠΡΩΤΑ Ο ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΗΣ

Για την ΕΛ.ΜΟΤ.Ο

Ο Πρόεδρος                                                                        Ο Γ.Γραμματέας

Ηλίας Γρηγορακης                                                            Ανδρέας Παπανδρικόπουλος

Επόμενο άρθρο »

Metzeler ROADTEC 02:

« Προηγούμενο άρθρο

Η Enduro Veloce της MV Agusta είναι μια ADV για ράλι

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ