• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ποτέ μην σταματάς! Η ΚΤΜ απαντά στις απαιτήσεις των αναβατών
Νέα Αγοράς 07/05/2024 - 21:24

Η KTM καθοδηγείται από την καινοτομία, τις ακραίες εμπειρίες και το συναίσθημα. Η KTM ζει επίσης με το σύνθημα READY TO RACE, και με τη συσσώρευση 341 Παγκοσμίων Πρωταθλημάτων FIM από τα τέλη της δεκαετίας του 1970 (και σχεδόν σε όλους τους κλάδους αγώνων μοτοσυκλετών), είναι ξεκάθαρο πώς οι αγώνες οδηγούν τη φυλή της μάρκας.

Έχουν περάσει πάνω από δεκαπέντε χρόνια από τότε που η KTM παρήγαγε για τελευταία φορά μία αυθεντική σπορ μοτοσυκλέτα επιδόσεων δρόμου για τις μάζες. Η εταιρεία αξιοποιεί όλη την τεχνογνωσία της που έχει αποκτήσει μέσω των προσπαθειών της στο MotoGP™, χιλιάδες γύρους στην πίστα, νίκες και βάθρα για να δώσει ζωή στην KTM 990 RC R.

Βασικές Πληροφορίες

Η KTM βρυχάται: Απελευθερώνοντας την κυρίαρχη σειρά KTM 990 RC R. Η βασική KTM 990 RC R, η οποία πρόκειται να κυκλοφορήσει από τη γραμμή παραγωγής Mattighofen στις αρχές του 2025, έχει αποκλειστική προσωπικότητα Supersport, αλλά θα εγκριθεί για χρήση στο δρόμο. Η ολοκαίνουργια εξέλιξη ενσωματώνει τη συγχώνευση της Αυστριακής μηχανικής αριστείας και του άγριου αγωνιστικού DNA, προσφέροντας ασυναγώνιστες επιδόσεις ενώ αγκαλιάζει τις πρακτικές απαιτήσεις του δρόμου. Καλύπτει άμεσα τις επιθυμίες των αναβατών που είναι λάτρεις της πορτοκαλί μάρκας και που καθορίζονται από τη χρήση στην πίστα και των ατόμων που επιδιώκουν να διατηρήσουν την αδρεναλίνη με μία εξαιρετικά ικανή μοτοσυκλέτα δρόμου.

Η KTM 990 RC R θα ενθουσιάσει τους λάτρεις με το αναγνωρισμένο μοντέλο της στο δρόμο, αλλά το αγωνιστικό DNA της θα αποκαλυφθεί σκόπιμα στις αρχές του 2024. Το πρωτότυπο θα εμφανιστεί ως μοτοσυκλέτα σε δοκιμές χωρίς βαθμολόγηση σε επιλεγμένες κατηγορίες Ευρωπαϊκών Supersport, πυροδοτώντας την προσμονή ανάμεσα στους οπαδούς. Η KTM πιστεύει στην ανάπτυξη αυτού του νεοεισερχόμενου μοντέλο τους με τον πιο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ τρόπο - μέσω των αγώνων.

Η KTM γυρίζει επίσης ένα πολυμερές ντοκιμαντέρ πίσω από τα παρασκήνια για το ταξίδι Έρευνας και Ανάπτυξης της μοτοσυκλέτας και την είσοδό της στον τομέα των Supersport. Αυτό το αποκλειστικό περιεχόμενο στα παρασκήνια θα δώσει στους θεατές τη δυνατότητα να δουν από κοντά, κάτι που συνήθως δεν βλέπουν, πληροφορίες για τον γρήγορο κόσμο του εργοστασίου που εδρεύει στην Αυστρία και τι χρειάζεται για να δημιουργήσει μια μοτοσικλέτα από μια ιδέα ως την πραγματικότητα.

Ακολουθήστε τα τελικά στάδια της διαδικασίας έρευνας και ανάπτυξης από την αρχή μέχρι την τελική αποκάλυψη της τελικής έκδοσης της KTM 990 RC R. Το πρώτο επεισόδιο προβάλλεται σήμερα – 7 Μαΐου στις 17:00 Ευρωπαϊκή ώρα (CEST) στην ιστοσελίδα της KTM.

Ο σκοπός

Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια η KTM με μοτοσυκλέτες προσανατολισμένες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, σε μια εποχή που η εταιρεία επέκτεινε την ικανότητά της  από τους αγώνες εκτός δρόμου στην άσφαλτο: η KTM RC8, η γκάμα των μονοκύλινδρων KTM RC και η περιορισμένη έκδοση της KTM μόνο για πίστα, η RC 8C ήταν τα κύρια παραδείγματα. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η KTM έχει συγχωνεύσει επιτεύγματα Έρευνας και Ανάπτυξης, μάθησης και αγώνων με γρήγορους ρυθμούς. Η εταιρεία εξυπηρετεί τώρα τους μοτοσυκλετιστές που αναζητούν ένα μοντέλο που γεννήθηκε από τον ανταγωνισμό αλλά έχει σχεδιαστεί για να είναι το απόλυτο, προηγμένο εργαλείο δρόμου. Η αναζήτηση για την ελαχιστοποίηση των σκληρών συμβιβασμών που επιφέρει η υπερβολικά σπορ εργονομία και η οδική συμπεριφορά έχει τελειώσει. Η KTM 990 RC R έχει χρόνια που κατασκευάζεται και με πληθώρα δεδομένων που συγκεντρώνονται από τίτλους και τρόπαια σχεδόν σε κάθε κατηγορία του MotoGP™. Η μοτοσυκλέτα αντιπροσωπεύει τη φυσική εξέλιξη της τρέχουσας σειράς KTM RC, ωστόσο οι σπορ δυνατότητες της επιτρέπουν μια απλή μετατροπή σε έκδοση KTM 990 RC R TRACK. Πιστή στο ήθος READY TO RACE, αυτή η έκδοση είναι έτοιμη να κάνει το ντεμπούτο της το δεύτερο τρίμηνο του 2025.

Τα προϊόντα

Η αναγνωρισμένη στο δρόμο KTM 990 RC R διαθέτει έναν κινητήρα LC8c 57 kg EURO5+, βελτιωμένο με ροπή στρέψης (103 Nm στις 10.500 σ.α.λ.) και 128 ίππους, μέσω της νέας εργοστασιακής και συμπαγής εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα και του κιβωτίου ταχυτήτων με τη δυνατότητα αντιστροφής των αλλαγών ως στάνταρ.

Το ατσάλινο πλαίσιο έχει σχεδιαστεί για δυναμική απόδοση, με αυξημένη μεταφορά βάρους προς τον μπροστινό τροχό. Διαθέτει γωνία κάστερ 25 μοιρών και το κατάλληλο offset για βελτιωμένη απόκριση του τιμονιού. Η ενισχυμένη ακαμψία δίνει τη σωστή αίσθηση και σταθερότητα στην επιτάχυνση ακόμη και σε ανώμαλους δρόμους ή σε πίστες αγώνων, ενώ παράλληλα διατηρεί την ευελιξία, ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες. Ένα υποπλαίσιο από χυτό αλουμίνιο συμβάλλει επίσης στην βελτίωση της οδήγησης.

Η εργονομία είναι το κλειδί για τη συμπεριφορά της KTM 990 RC R. Εκτενείς πειραματισμοί βελτίωσαν τα έξι σημεία επαφής στο ρεζερβουάρ για καλύτερη στήριξη του αναβάτη «κουμπώνοντας» ουσιαστικά για να διασφαλιστεί η άνεση αλλά και η υποστήριξη για τα γόνατα, τα χέρια και τη χαμηλότερη πίεση στα χέρια. Ένα νέο ντεπόζιτο καυσίμου έχει διαμορφωθεί ως κύριο συστατικό της εργονομίας. Τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ παίζουν ρόλο, καθώς και η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση WP APEX Open Cartridge, οι ελαφριές ζάντες από χυτό αλουμίνιο με ελαστικά Michelin.

Η κληρονομιά του MotoGP™ είναι εμφανής με τα αεροδυναμικά πτερύγια σμιλευμένα με τη βοήθεια της αεροδυναμικής σήραγγας που παρέχουν σταθερότητα στο φρενάρισμα και στις στροφές, ενώ οι υπόλοιπες γραμμές και το προφίλ γύρω από τη μοτοσυκλέτα φωνάζουν ότι είναι «αγωνιστική».

Εάν υπήρχαν αμφιβολίες σχετικά με τον επιδιωκόμενο σκοπό της μοτοσυκλέτας, οι ελάχιστες τροποποιήσεις που απαιτούνται για τη μετάβαση στην έκδοση KTM 990 RC R TRACK, θα πρέπει αναμφισβήτητα να ενισχύσει την αγωνιστική προέλευσή της. Κατασκευασμένες από την KTM στο Αυστριακό της εργοστάσιο, οι τροποποιήσεις αφαιρούν τα απαραίτητα για τον δρόμο, ενσωματώνουν προστατευτικά εξαρτήματα, τελειοποιούν τις ρυθμίσεις, προσαρμόζουν περαιτέρω και αναθεωρούν το αγωνιστικό φέρινγκ, συμπεριλαμβανομένου ενός πλήρους συστήματος εξάτμισης. Αυτές οι τροποποιήσεις διασφαλίζουν ότι οι αναβάτες επικεντρώνονται σε χρόνους γύρου και όχι σε χαλαρές βόλτες. Επιπλέον, η ευκολία επισκευής, οι χαμηλές απαιτήσεις συντήρησης και η εκτεταμένη υποστήριξη επίσημων αντιπροσώπων παρέχουν περαιτέρω πλεονεκτήματα.

Η υπόσχεση

 «Η KTM 990 RC R είναι μια πρωτοποριακή καινοτομία για όσους ζουν για τη συγκίνηση των στροφών. Είναι για όσους πλαγιάζουν κοντά στο δρόμο, ακουμπώντας τα γόνατά τους και μετά ξεπερνούν τα όρια, σέρνοντας και τον αγκώνα στην άσφαλτο στην πίστα. Αυτή η μοτοσυκλέτα προσφέρει δύναμη και κύρος χωρίς την υπερβολική τιμή. Επιτέλους, μπορούμε να αποκαλύψουμε την KTM 990 RC R και να παρουσιάσουμε μια πραγματικά εξαιρετική μοτοσυκλέτα στις αντιπροσωπείες στις αρχές του 2025, εκπληρώνοντας τις προσδοκίες αμέτρητων αναβατών και λάτρεις των αγώνων. Η σειρά DUKE και άλλα προϊόντα Street έχουν συγκεντρώσει πιστούς θαυμαστές για τον ξεχωριστό χαρακτήρα τους. Πιστεύουμε ότι η KTM 990 RC R θα αποκτήσει γρήγορα το καθεστώς λατρείας, επειδή υπερέχει στα δύο πράγματα για τα οποία σχεδιάστηκε τόσο καλά. Η επιτυχία θα είναι εμφανής στην πίστα, αλλά η απαράμιλλη εμπειρία για τους πελάτες στο δρόμο θα την ξεχωρίσει πραγματικά». λέει ο Riaan Neveling, επικεφαλής της KTM Global Marketing.

Η αντίστροφη μέτρηση για τις αρχές του 2025 ξεκινά τώρα. Παρακολουθήστε τα τελικά στάδια ανάπτυξης στην ειδική σειρά βίντεο ντοκιμαντέρ με την επίσκεψη στην ιστοσελίδα KTM.com για να μάθετε περισσότερα για την KTM 990 RC R. 

Τα τελικά τεχνικά χαρακτηριστικά και δεδομένα για την αναγνωρισμένη στο δρόμο KTM 990 RC R και την KTM 990 RC R TRACK θα κυκλοφορήσουν στις αρχές του 2025

Επόμενο άρθρο »

Η Mash με την ρετρό FR750 στην Ευρώπη

« Προηγούμενο άρθρο

Μία εξαιρετικά σπάνια Ducati 750 Imola Desmo περιμένει νέο ιδιοκτήτη

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ