• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli με διευρυμένες επιλογές ελαστικών στο GP της Καταλονίας
και περισσότερα ελαστικά ανά αναβάτη
Νέα 22/05/2024 - 13:25

Για την απαιτητική πίστα Montmelò, οι αναβάτες θα έχουν μεγαλύτερο αριθμό ελαστικών διαθέσιμο για τις στάνταρ επιλογές και πρόσθετες συνθέσεις: στη Moto2 την σκληρή σύνθεση SC3 και για τους δύο τροχούς, και στη Moto3 το υπό ανάπτυξη προδιαγραφής C1096 για πίσω.

Η πίστα Circuit de Barcelona-Catalunya, η οποίο θα φιλοξενήσει το Grand Prix της Καταλονίας αυτό το Σαββατοκύριακο, είναι μια αρκετά απαιτητική πίστα για τα ελαστικά δεδομένου ότι, υπό ορισμένες συνθήκες, μπορεί να επιταχύνει πολύ τη φθορά λόγω των χαμηλών επιπέδων πρόσφυσης και της διάταξής της, ειδικά το τελευταίο μέρος της, είναι πολύ τεχνικό και απαιτεί προσεκτική διαχείριση των ελαστικών.

Για το λόγο αυτό, εκτός από την στάνταρ κατανομή του 2024, η κατηγορία Moto2 θα μπορεί να υπολογίζει και στην επιλογή SC3 (σκληρό) τόσο για το εμπρός (έχει ήδη διατεθεί στο αμερικάνικο και το γαλλικό GP) όσο και για το πίσω μέρος, ενώ η Moto θα έχει στη διάθεσή της για πίσω το υπό ανάπτυξη ελαστικό προδιαγραφής C1096 (σκληρό), επίσης ήδη παρόν στα δύο GP που αναφέρθηκαν προηγουμένως και σε αυτό του Κατάρ.

Επιπλέον, σε ορισμένες περιπτώσεις η ποσότητα των ελαστικών που είναι διαθέσιμη στους αναβάτες για κάθε σύνθεση έχει επίσης αυξηθεί, επιτρέποντάς να χρησιμοποιούν μεγαλύτερο αριθμό ελαστικών κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Αυτή η κατανομή θα προσφέρει στις ομάδες την ευκαιρία να έχουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών ικανών να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που μπορεί να παρουσιάσει η καταλανική πίστα.

 

 

Διευρυμένες συνθέσεις και περισσότερα ελαστικά για να προσφέρουν στους αναβάτες μεγαλύτερο πλήθος επιλογών.

«Γνωρίζουμε καλά την πίστα του Montmelò γιατί έχουμε αγωνιστεί εκεί για πολλά χρόνια με το WorldSBK. Είναι μια πίστα κατά κάποιο τρόπο απρόβλεπτη, με χαμηλή πρόσφυση , που μπορεί να αλλάξει πολύ με βάση τις θερμοκρασίες της ασφάλτου και επίσης μπορεί να είναι πολύ επιθετική προς τα ελαστικά, σε οτι αφορά την φθορά. Για αυτόν τον λόγο, προληπτικά, προτιμήσαμε να διαθέσουμε πιο σκληρές συνθέσεις στους αναβάτες, όπως το μπροστινό και το πίσω SC3 για την Moto2, που θα μπορούσαν να αποδειχθούν πολύτιμοι σύμμαχοι. Επιπλέον, έχουμε επίσης αυξήσει τον αριθμό των ελαστικών που είναι διαθέσιμα στους αναβάτες για κάθε σύνθεση, και κατά συνέπεια, τον αριθμό των ελαστικών που βάσει κανονισμού μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Σαββατοκύριακο. Με αυτόν τον τρόπο, οι ομάδες και οι αναβάτες θα έχουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών και θα είναι πιο ελεύθεροι να χρησιμοποιήσουν τη σύνθεση που προτιμούν όλο το Σαββατοκύριακο χωρίς να ανησυχούν για τον επαρκή αριθμό ελαστικών. Ανεξάρτητα από τις συνθέσεις που επιλέγονται, αυτή είναι μια πίστα που πρέπει να προσεγγιστεί με ευφυΐα: από την οπτική γωνία του αγώνα, η αναζήτηση για την καλύτερη ρύθμιση και διαχείριση ελαστικών είναι θεμελιώδης για την επιτυχία».

· Ειδική κατανομή: σε σύγκριση με την τυπική κατανομή του 2024, οι ενώσεις SC3 (σκληρές) προστίθενται ως επιλογές για εμπρός και πίσω για τη Moto2 και τα υπό ανάπτυξη προδιαγραφής C1096 (σκληρό) για το πίσω μέρος για τη Moto3™. Ο αριθμός των ελαστικών που διατίθενται σε κάθε αναβάτη είναι επίσης αυξημένος. Στη Moto2 για εμπρός η ποσότητα SC2 πηγαίνει από 6 σε 8 ενώ το SC3 διατίθεται σε 6 τεμάχια ανά αναβάτη, για το πίσω μέρος η ποσότητα των SC0 πηγαίνει από 6 σε 8 και, όπως για το μπροστινό, υπάρχουν 6 ελαστικά σύνθεσης SC3. Στη Moto3, για όλες τις συνθέσεις, η διαθέσιμη ποσότητα ελαστικών αυξάνεται σε 8, επιπλέον των 6 τεμαχίων του πίσω C1096.

· Κατανομή έναντι χρήσης: ο αριθμός των ελαστικών που διαθέτει η Pirelli σε κάθε αναβάτη είναι πάντα μεγαλύτερος από αυτούς που μπορούν να χρησιμοποιηθούν βάσει κανονισμών σε ένα Σαββατοκύριακο αγώνα. Κατά κανόνα, κάθε αναβάτης και στις δύο κατηγορίες μπορεί να χρησιμοποιήσει το πολύ 17 slick ελαστικά, 8 εμπρός και 9 πίσω. Για τη Βαρκελώνη, δεδομένου ότι υπάρχουν πρόσθετες συνθέσεις σε σύγκριση με τη στάνταρ κατανομή που περιλαμβάνει δύο προδιαγραφές εμπρός και δύο πίσω, ο αριθμός των ελαστικών που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας αναβάτης είναι επίσης μεγαλύτερος: ειδικά στη Moto2, οι αναβάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν 1 ακόμη μπροστινό ελαστικό (9 αντί για 8) και 1 ακόμη πίσω (10 αντί για 9), για μέγιστο 19 slicks, δεδομένης της παρουσίας των προδιαγραφών SC3 για εμπρός και πίσω. Στη Moto3 μπορούν να χρησιμοποιήσουν 1 ακόμη πίσω (10 αντί για 9) λόγω της παρουσίας του πίσω προδιαγραφής C1096, για συνολικά έως και 17 ελαστικά slick.

· Μια απαιτητική πίστα: Το Circuit of Catalunya στο Montmelò είναι μια πίστα που προσφέρει χαμηλά επίπεδα πρόσφυσης, ιδιαίτερα σε μεγάλες θερμοκρασίες. Η έλλειψη πρόσφυσης μπορεί να οδηγήσει σε υψηλή φθορά , επομένως απαιτεί καλή αντοχή των ελαστικών, βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις των μοτοσυκλετών και προσεκτική διαχείριση των ελαστικών στον αγώνα.

· Χαρακτηριστικά της πίστας: η πίστα εγκαινιάστηκε πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Βαρκελώνης το 1992 και έκτοτε φιλοξενεί το Grand Prix μοτοσυκλέτας κάθε χρόνο. Με μήκος 4.657 μέτρα και 16 στροφές, η διαδρομή της χαρακτηρίζεται από ένα οδόστρωμα με μη σταθερό συντελεστή τριβής που υπόκεινται στην επίδραση της σκόνης που προέρχεται από την κοντινή ύπαιθρο και μεταφέρεται από τον άνεμο. Είναι μια από τις πίστες που την εκτιμούν οι αναβάτες για την ποικιλία της, τα απαιτητικά σημεία φρεναρίσματος και τις ανοιχτές γρήγορες στροφές, καθώς και για την ευθεία, η οποία, με το μήκος 1.047 μέτρων, είναι συχνά η σκηνή νέων ρεκόρ τελικής ταχύτητας.

Επόμενο άρθρο »

Η Yamaha κατοχυρώνει την Anti-Dive ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση

« Προηγούμενο άρθρο

Η FIM Land Speed World Records με νέα ιστοσελίδα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ