• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Bagnaia διώχνει τους δαίμονες της Μπαρτσελόνα
2ος ο Martin και 3ος ο Marquez στο βάθρο
Αγώνες 26/05/2024 - 10:11

Μετά από ένα Σάββατο που θα ήθελε να ξεχάσει, ήταν μια αξέχαστη Κυριακή για τον επικεφαλής Πρωταθλητή καθώς επιστρέφει για να ξεπεράσει τον Martin – με το #MM93 να κάνει μια σπουδαία εμφάνιση στη γνωστή πρώτη τριάδα.

Αφού έχασε μια νίκη το Σάββατο, ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) βγήκε νικητής την Κυριακή στο Gran Premi Monster Energy de Catalunya. Ο πρωταθλητής έπρεπε να κάνει μια δήλωση και να προσπαθήσει πολύ στα σωστά σημεία, και αυτό έκανε. Γρήγορα από την αρχή και πριν πάρει το προβάδισμα νωρίς από τον επικεφαλής του Πρωταθλήματος, Jorge Martin (Prima Pramac Racing), ο Bagnaia έκανε μια επίθεση για να πιάσει το #89, για να περάσει και στη συνέχεια να απομακρυνθεί για να κερδίσει αυτούς τους 25 βαθμούς την Κυριακή.

Πίσω από τον Martin, ο Αγώνας για την ολοκλήρωση του βάθρου κατέληξε στη μονομαχία μεταξύ του Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP™) και του Aleix Espargaro (Aprilia Racing) με το #93 να καταφέρνει τρία διαδοχικά βάθρα Grand Prix για πρώτη φορά από το 2019. Ήταν επίσης άλλη μια εκπληκτική επιστροφή, αυτή τη φορά από τη 14η θέση στο grid.

Καθώς τα φώτα έσβησαν, ήταν μια αναμέτρηση στα φρένα στην πρώτη στροφή, αλλά ο Bagnaia απλώς κρατήθηκε μπροστά από τον Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3), με τον Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) επίσης να ανεβαίνει στην 3η θέση. Ο Martin ξεκίνησε καλά αυτή τη φορά, στην 4η θέση, με τον Espargaro να χάνει θέσεις. Στη στροφή 10 στον 1ο γύρο, έγινε η πρώτη μεγάλη κίνηση καθώς ο Martin έκανε μια απόλυτη επίθεση στον Binder, αλλά έκανε το προσπέρασμα αρκετά καθαρά. Άφησε επίσης ένα μικρό κενό στο δρόμο προς το δίδυμο Bagnaia και Acosta, αλλά δεν άργησε να κλείσει αυτό το κενό γιατί δεν άργησαν να ξεκινήσουν οι δύο πρώτοι να κάνουν κινήσεις για προσπέρασμα μεταξύ τους.

Η πρώτη επίθεση του Acosta ήρθε στη στροφή 10 μετά από μερικούς γύρους κοιτάζοντας το πίσω μέρος της Ducati, αλλά ο Bagnaia κράτησε σωστά τη γραμμή του για να πάρει τη θέση αμέσως πίσω.

Ο Martin τους έφτασε στη συνέχεια και ο Binder ήταν κοντά. Στη στροφή 10 ο επικεφαλής του Πρωταθλήματος Martin πέρασε τον Acosta. Στη συνέχεια πέρασε και τον Bagnaia και ο Acosta κατάφερε να περάσει τον Bagnaia που έμεινε στην 3η θέση, αλλά ο Binder, ο Espargaro και ο Raul Fernandez ήταν κλειδωμένοι μαζί. Ο Espargaro μπόρεσε στη συνέχεια να περάσει μπροστά στη στροφή 1, πριν ο Raul Fernandez επιτεθεί στην KTM στη στροφή 3 και ο Binder έμεινε πίσω στην 6η θέση. Ωστόσο, σύντομα έγινε 5η από τη μεγάλη δραματική ατυχία για τον Acosta που έπεσε στη στροφή 10 καθώς γλίστρησε, αφήνοντας τον Martin λίγο περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο ελεύθερο στο προβάδισμα από τον Bagnaia.

Γύρο με γύρο, το κενό μειωνόταν καθώς το #1 κέρδιζε λίγα εκατοστά του δευτερολέπτου και ένα δέκατο ανά γύρο. Αλλά ένα απολύτως αδυσώπητο δέκατο ανά γύρο. Και όταν ήταν απολύτως εκεί, ο Bagnaia δεν έχασε χρόνο για να κάνει την επίθεσή του. Έξι γύρους για να τελειώσει ο Αγώνας, ο Πρωταθλητής έκανε την κίνησή του – και ακριβώς στο σημείο που άφησε τα μεγάλα αεροδυναμικά βοηθήματα στο Tissot Sprint: στη στροφή 5. Χωρίς δράμα, καμία επαφή πέρασε τον Martin. Ο αδυσώπητος ρυθμός από το #1 συνεχίστηκε, ωστόσο, και η μάχη των σφαλμάτων ξεγλιστρούσε από τα χέρια του Martin.

Εν τω μεταξύ, ο Marc Marquez ήταν πλέον στην εξάτμιση του Espargaro. Το #93 έκανε μια κίνηση που έκανε και ο αναβάτης της Aprilia στον Binder λίγους γύρους πριν και πέρασε 3ος – τώρα έπρεπε απλώς να κρατήσει τη θέση. Αφού ανακοίνωσε την απόσυρσή του στα τέλη του 2024, λίγο πριν από τη διοργάνωση και πήρε την pole και τη νίκη στο Sprint, το κίνητρο ήταν ακόμη μεγαλύτερο από το κανονικό για το #41 ώστε να κάνει επίθεση έφτασε στο πίσω μέρος της Gresini στον τελευταίο γύρο. Αλλά δεν υπήρχε τρόπος να περάσει με τους δύο να τερματίσουν δίπλα ο ένας στον άλλον, με τον Marquez να παραμένει μπροστά για αυτό το βάθρο από τη 14η θέση στο grid.

Ο Espargaro πήρε την 4η θέση για να ολοκληρώσει ένα απίστευτο Σαββατοκύριακο, με μια καθυστερημένη κίνηση από τον Fabio Di Giannantonio (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) βλέποντας τον Ιταλό να κερδίζει μόλις τον Raul Fernandez στην 5η θέση. Ωστόσο, μετά από μια παρθενική πρώτη σειρά και έχοντας οδηγήσει το Sprint, η 6η θέση μετά από ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο ήρθε για το #25 και την Trackhouse Racing – είναι το καλύτερο αποτέλεσμα της ομάδας μέχρι τώρα.

Ο Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™) έφτασε στην 7η θέση καθώς ο Binder έχασε τη θέση αργότερα στον Αγώνα για να τερματίσει στην 8η. Ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) παρέμεινε μπροστά από τον Miguel Oliveira (Trackhouse Racing) καθώς συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα. Οι Marco Bezzecchi (Pertamina Enduro VR46 Racing Team), Maverick Viñales (Aprilia Racing), Acosta που μετά την πτώση συνέχισε τον Αγώνα, Takaaki Nakagami (IDEMITSU Honda LCR) και Joan Mir (Repsol Honda Team) συμπλήρωσαν τους βαθμούς.

Λείπει ένα όνομα από τους τελευταίους που πέρασε στον τερματισμό μπροστά από μερικούς από αυτούς, αλλά παρενέβη η FIM MotoGP™ Stewards για τον Enea Bastianini (Ομάδα της Ducati Lenovo). Το «Θηρίο» είχε έναν δραματικό Αγώνα αφού πέρασε έξω από τα όρια της πίστας μετά από μια επίθεση από τον Alex Marquez, κρίθηκε ότι δεν είχε χάσει αρκετό χρόνο κόβοντας τη στροφή 2 και στη συνέχεια έπρεπε να κάνει έναν Μεγάλο γύρο. Δεν συμφώνησε με αυτό, αντιλέγοντας ότι είχε χάσει χρόνο από την κίνηση του #AM73. Έπειτα πήρε ένα διπλό Long Lap Penalty και καθώς ήταν αβέβαιος αν θα μπορούσε να ήταν για άλλο περιστατικό, δεν έκανε τον δεύτερο Μεγάλο γύρο. Η διαμαρτυρία ξεκίνησε από το #23 και δεν αντέδρασε έγκαιρα ούτε σε αυτό, οπότε κατέληξε ως πέναλτι στα 32 δευτερόλεπτα, ισοδύναμο ενός περάσματος από το pitlane.

Επόμενος Αγώνας στο Mugello. Μόλις την επόμενη εβδομάδα, με τον εντυπωσιακό χώρο της Τοσκάνης έτοιμο να υποδεχθεί το πιο συναρπαστικό άθλημα στον κόσμο για το Gran Premio d'Italia Brembo.  

Επόμενο άρθρο »

#DucatiCorreInAzzurro για το Ιταλικό GP της Brembo στο Mugello

« Προηγούμενο άρθρο

ΤΟ GP ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΟΝΙΑΣ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ