• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέες εγκαταστάσεις αξιοποίησης ενέργειας υδρογόνου από τη Yamaha
Νέα 10/07/2024 - 15:01

Νέες εγκαταστάσεις δοκιμών για την ενέργεια που παράγεται από το υδρογόνο θα δημιουργηθούν στο εργοστάσιο Morimachi - Οι ολοκληρωμένες δοκιμές θα ξεκινήσουν το 2025 με στόχο την ουδετερότητα άνθρακα στις διαδικασίες παραγωγής –

 

IWATA, 10 Ιουλίου 2024

Η Yamaha Motor Co., Ltd. είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι θα κατασκευάσει μια νέα εγκατάσταση δοκιμών παραγωγής ενέργειας από το υδρογόνο εξοπλισμένη με φούρνο τήξης και φούρνο θερμικής επεξεργασίας χρησιμοποιώντας αέριο υδρογόνο στο εργοστάσιό της στην πόλη Morimachi (Morimachi , Shuchi-gun, Νομός Σιζουόκα).

Από το 2025, θα ξεκινήσει η ανάπτυξη και επαλήθευση τεχνολογιών και τεχνικών για την τήξη κράματος αλουμινίου με χρήση αερίου υδρογόνου, καθώς και ολοκληρωμένες δοκιμές επαλήθευσης για τις απαραίτητες εγκαταστάσεις, εξοπλισμό και άλλα. Μέχρι το τέλος του 2026, υπάρχει σχεδιασμός να ολοκληρωθεί η ανάπτυξη τεχνολογιών για την τήξη κράματος αλουμινίου και τη θερμική επεξεργασία χυτών εξαρτημάτων με αέριο υδρογόνο και να εφαρμοστούν σταδιακά στα εγχώρια και διεθνή εργοστάσια χύτευσης από το 2027 και μετά.

Αυτές οι δοκιμές ανάπτυξης της παραγωγής ενέργειας από το υδρογόνο αποτελούν μέρος των προσπαθειών της Yamaha Motor να ελαχιστοποιήσει τις εκπομπές CO Πεδίου 1*¹ σε όλο τον κύκλο ζωής των προϊόντων της. Στην κατασκευή χυτών εξαρτημάτων για μοτοσυκλέτες, εξωλέμβιους κινητήρες και άλλα προϊόντα, το φυσικό αέριο και άλλα ορυκτά καύσιμα χρησιμοποιούνται επί του παρόντος για την παροχή της θερμικής ενέργειας που απαιτείται για την τήξη κραμάτων αλουμινίου.

Στην αναζήτηση για εναλλακτικές πηγές ενέργειας, η Yamaha έκρινε ότι η ηλεκτροδότηση δεν είναι κατάλληλη για τη διαδικασία τήξης όσον αφορά την ενεργειακή απόδοση, καθώς απαιτεί μεγάλη ποσότητα θερμότητας, γι' αυτό εστιάζει την προσοχή της στην ενέργεια του υδρογόνου, την οποία η Yamaha Motor ήδη μελετά ως μια επιλογή για τη μείωση των εκπομπών Πεδίου 3*².

Η ίδια η δοκιμή επαλήθευσης της ενέργειας που παράγεται από το υδρογόνο, θα περιλαμβάνει την εξέταση της επίδρασης που έχει το αέριο υδρογόνο στην ποιότητα και την ανάπτυξη τεχνικών ελέγχου θερμοκρασίας χρησιμοποιώντας καυστήρες υδρογόνου. Εξετάζεται επίσης η εισαγωγή εξοπλισμού για την παραγωγή υδρογόνου και μεθανοποίησης*³ (μέσω κοινής έρευνας με το Πανεπιστήμιο Shizuoka) για την παραγωγή e-methane χωρίς να χρειάζονται εξωτερικές πηγές θερμότητας.

Ο εξοπλισμός μεθανοποίησης αναπτύχθηκε από κοινού με το Πανεπιστήμιο Shizuoka

 

Η Yamaha Motor θα εργαστεί για την ανάπτυξη εξοπλισμού για την παραγωγή αερίου υδρογόνου με χαμηλό κόστος, καθώς και τεχνολογίες για τη δέσμευση και την επαναχρησιμοποίηση του CO2 στα καυσαέρια.

Η Yamaha Motor, σύμφωνα με το Περιβαλλοντικό Σχέδιο 2050 του Ομίλου Yamaha Motor, εργάζεται για να είναι ουδέτερη από άνθρακα*⁴ σε όλες τις αλυσίδες εφοδιασμού της, συμπεριλαμβανομένων των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της εταιρείας έως το 2050. Επιπλέον, με τις εκπομπές Πεδίου 1 και 2, έχουν επιταχυνθεί τα σχέδια να επιτευχθεί ουδετερότητα άνθρακα στις εγκαταστάσεις παραγωγής -- συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών του ομίλου -- έως το 2035 και εντείνονται οι προσπάθειες προς αυτόν τον σκοπό.

 

*1 Εκπομπές που παράγονται ως άμεσο αποτέλεσμα επιχειρηματικών δραστηριοτήτων (παραγωγή προϊόντων και καύση καυσίμων)

*2 Εκπομπές που παράγονται από την αλυσίδα αξίας της Εταιρείας, π.χ. χρήση προϊόντων, παραδόσεις, μεταφορά

*3. Εξοπλισμός για την παραγωγή e-methane με χρήση καταλύτη για τη δημιουργία αντίδρασης CO2 και υδρογόνου

*4 Εκπομπές ως άμεσο αποτέλεσμα επιχειρηματικών δραστηριοτήτων (Πεδίο 1 και 2) και εκπομπές εκτός αυτών (Πεδίο 3)

 

Φαίνεται ότι η Yamaha επικεντρώνεται στην χρήση υδρογόνου για την παραγωγή ενέργειας και μειώνει τη χρήση ρεύματος που μεταφέρεται προς τα εργοστάσια, όπως επίσης και τη χρήση ορυκτών καυσίμων και φυσικού αερίου. Η τεχνολογία που εξελίσσεται στην καύση του υδρογόνου ίσως αποτελεί και μία ένδειξη για το μέλλον όπου δεν θα μεταφέρουμε ενέργεια στη φόρτιση με ρεύμα στις μπαταρίες ως μόνη επιλογή, αλλά παράλληλα θα υπάρχουν και οχήματα που θα κινούνται με υδρογόνο με τη χρήση του ως καύσιμο σε κινητήρες εσωτερικής καύσης αλλά και σε κυψέλες καυσίμου. Η καύση του υδρογόνου στον κινητήρα δίνει τη δυνατότητα της πιο καθαρής παραγωγής ενέργειας και αυτό είναι σίγουρα κάτι που θα κρατήσει στην ζωή τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, τουλάχιστον σε κάποιο ποσοστό μαζί με τα ηλεκτρικά οχήματα.  

Επόμενο άρθρο »

Παγκόσμια Εβδομάδα Ducati 2024:

« Προηγούμενο άρθρο

Διπλός Νικητής ο Αλέξανδρος Παπαγεωργίου – Alex75

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ