• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Razgatlioğlu είναι ασυναγώνιστος στον 1ο Αγώνα με στάνταρ ελαστικό SC0
Ο Huertas κερδίζει στη WorldSSP
Αγώνες 13/07/2024 - 20:53

Νίκη με μεγάλη διαφορά στον 1ο Αγώνα για τον αναβάτη της BMW που κάνει επίσης τον νέο καλύτερο γύρο Αγώνα καθώς είχε ήδη πετύχει το νέο ρεκόρ πίστας όλων των εποχών στις Κατατακτήριες. Νίκη και ρεκόρ για τον Huertas και στην WorldSSP

Ο Toprak Razgatlioğlu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) ήταν ο αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής της πρώτης ημέρας στο Donington Park, χάρη στη μοναχική νίκη που πήρε με εκπληκτική διαφορά άνω των 11 δευτερολέπτων στον 1ο Αγώνα, χρησιμοποιώντας ένα μπροστινό ελαστικό Pirelli DIABLO Superbike SC1 και ένα στάνταρ πίσω ελαστικό SC0. Έκανε επίσης το νέο ρεκόρ γύρου Αγώνα κάνοντας χρόνο 1'25.786 στον τρίτο γύρο, περίπου ένα δέκατο ταχύτερο από το προηγούμενο ρεκόρ. Πριν από την επίδοσή του στον Αγώνα, ο Τούρκος αναβάτης είχε ήδη ξεχωρίσει στις κατατακτήριες, εκμεταλλευόμενος πλήρως το στάνταρ πίσω ελαστικό SCQ για να πάρει την pole position με πλεονέκτημα περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο έναντι της 2ης θέσης, θέτοντας επίσης το νέο όλων των εποχών ρεκόρ γύρου, σπάζοντας το προηγούμενο με διαφορά 1,2 δευτερόλεπτα.

Ο Adrian Huertas (Aruba.it Racing WorldSSP Team – Ducati) κέρδισε την 5η του νίκη στη σεζόν χρησιμοποιώντας στο πίσω μέρος SCX σε συνδυασμό με το τυπικό μπροστινό SC1 στον 1ο Αγώνα της WorldSSP με προβάδισμα πάνω από τεσσεράμισι δευτερόλεπτα πριν από τον 2ο αναβάτη στον τερματισμό. Ο Ισπανός σημείωσε επίσης τον νέο καλύτερο γύρο Αγώνα, σπάζοντας το ρεκόρ που είχε κάνει ο Nicolò Bulega πέρυσι κατά ενάμιση δέκατο.

 

SC0 ένα ασφαλές στοίχημα, SCX εναλλακτική επιλογή, SCQ θέτει ρεκόρ

«Το εύρος θερμοκρασίας της πίστας τόσο χθες όσο και σήμερα - λίγο πολύ γύρω στους 20/25°C, είναι ακριβώς το σημείο διασταύρωσης μεταξύ των δύο λύσεων πίσω SC0 και SCX, επομένως η επιλογή μιας από τις δύο γίνεται στρατηγική για τη ρύθμιση της μοτοσυκλέτας και την προτίμηση του αναβάτη. Από την πλευρά μας, διαπιστώσαμε ότι και οι δύο επιλογές παρέχουν εξαιρετικά επίπεδα πρόσφυσης και αυτοπεποίθησης του αναβάτη, αλλά στην αρχή του 1ου Αγώνα επικράτησε μια πιο συνετή επιλογή υπέρ του SC0. Είμαστε σύμφωνοι με τις επιλογές από πέρυσι, καθώς και με το τι χρησιμοποιείται στο Βρετανικό Πρωτάθλημα BSB σε αυτήν την πίστα. Το SCX έδειξε σημαντικά σημάδια όσον αφορά την πρόσφυση, επομένως εξακολουθούμε να θεωρούμε ότι είναι μια έγκυρη επιλογή, ίσως για τον Αγώνα Superpole αύριο το πρωί, εάν οι καιρικές συνθήκες βελτιωθούν αρκετά ώστε να μας οδηγήσουν στο βέλτιστο εύρος χρήσης του. Είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι με την απόδοση του SCQ, το οποίο χρησιμοποίησε ο Razgatlioğlu για να σημειώσει έναν απίστευτο χρόνο γύρου, σπάζοντας το προηγούμενο ρεκόρ με μεγάλη διαφορά. Οι αυριανές θερμοκρασίες θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στις επιλογές για τον Αγώνα Superpole και θα είναι επίσης ενδιαφέρον να δούμε πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση για τον 2ο Αγώνα όσον αφορά τις συνθήκες και τη σταδιακή βελτίωση των ρυθμίσεων της μοτοσυκλέτας».

WorldSBK:

· Σχεδόν όλοι οι αναβάτες στο grid επέλεξαν τον συνδυασμό SC1 εμπρός και SC0 πίσω για τον 1ο Αγώνα. Οι μόνες εξαιρέσεις ήταν οι Bautista, Rinaldi, Rabat και Norrodin, οι οποίοι επέλεξαν το SCX στο πίσω μέρος. Ο Αγώνας φέτος, που ολοκληρώθηκε σε χρόνο 33'16.535 με 23 γύρους, ήταν περισσότερο από 12 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον 1ο Αγώνα το 2023, με μέση βελτίωση ανά γύρο πάνω από μισό δευτερόλεπτο.

· Στις Κατατακτήριες, ο Toprak Razgatlioğlu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) ήταν ο μόνος αναβάτης στο Σαββατοκύριακο που έπεσε κάτω από το όριο του 1'25 και, με τον καλύτερο του γύρο στο 1'24.629, έσπασε το ρεκόρ όλων των εποχών του Álvaro Bautista που είχε σημειώσει στο Donington πέρυσι, με μία εκπληκτική διαφορά στα 1.2 δευτερόλεπτα. Άλλοι 12 αναβάτες, χρησιμοποιώντας επίσης τον συνδυασμό SC1 εμπρός και SCQ πίσω, έπεσαν κάτω από το προηγούμενο ρεκόρ της πίστας.

· Στις Δοκιμές την Παρασκευή, με θερμοκρασίες ασφάλτου να κυμαίνονται από 18°C ​​έως 23°C, στο μεγαλύτερο μέρος οι αναβάτες επικεντρώθηκαν στις λύσεις SC1 εμπρός και SC0 πίσω. Καθώς οι συνθήκες της πίστας και η εμπιστοσύνη των αναβατών σταδιακά βελτιώθηκαν, οι περισσότεροι μπόρεσαν να δοκιμάσουν τις δύο πιο μαλακές εναλλακτικές λύσεις πίσω SCX και SCQ. Με την τελευταία, ήδη στις πρωινές Δοκιμές, ο Remy Gardner (GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team – Yamaha) ήταν μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο γρήγορος από το ρεκόρ πίστας.

WorldSSP:

· Το στάνταρ μπροστινό ελαστικό SC1 επιλέχθηκε και από τους τρεις αναβάτες που τερμάτισαν στο βάθρο. Ο νικητής του Αγώνα Adrian Huertas και ο 3ος Yari Montella (Barni Spark Racing Team - Ducati) το συνδύασαν με το στάνταρ SCX στο πίσω μέρος, ενώ ο 2ος Stefano Manzi (Pata Yamaha Ten Kate Racing - Yamaha) προτίμησε το SC0. Εκτός από αυτούς, 23 αναβάτες επέλεξαν το στάνταρ SC1 και 6 επέλεξαν το SC1 που αναπτύσσεται ως ελαστικό προδιαγραφών D0444 για εμπρός. Στο πίσω μέρος, συνολικά 23 αναβάτες ξεκίνησαν τον Αγώνα με το στάνταρ SC0 και 9 με το στάνταρ SCX.

· Ο χρόνος στις Κατατακτήριες 1'28.322 με τον οποίο κέρδισε την pole position ο Adrian Huertas (Aruba.it Racing WorldSSP Team – Ducati) επιτεύχθηκε χρησιμοποιώντας το SC1 μπροστά και το SCX πίσω, θέτοντας επίσης το νέο ρεκόρ γύρου πίστας όλων των εποχών για την κατηγορία, σχεδόν 7 δέκατα γρηγορότερα από το προηγούμενο ρεκόρ που είχε σημειώσει ο Nicolò Bulega το 2023. Ήδη στην πρωινή περίοδο ΕΔ1, χρησιμοποιώντας τον ίδιο συνδυασμό ελαστικών, ο Yari Montella (Barni Spark Racing Team – Ducati) είχε πέσει κάτω από το όριο 1'29, σπάζοντας το κατά λίγο περισσότερο από ένα δέκατο του δευτερολέπτου.

Τα αποτελέσματα του 1ου Αγώνα SBK και SSP στους παρακάτω πίνακες:

Επόμενο άρθρο »

Η Herrera παίρνει τη νίκη από την Carrasco στον 2ο Αγώνα WorldWCR

« Προηγούμενο άρθρο

Η Carrasco γιορτάζει την πρώτη της νίκη στο WorldWCR

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ